ورود به حساب کاربری
همه آنچه درباره هتل بولگاری دبی باید بدانید

دریافت ویزای دبی یعنی در دست داشتن مجوز ورود به شهری که پر از عجایب دیدنی است به طوری که شما در این شهر پرهیاهو انواع و اقسام رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مکان‌های تفریحی، هتل‌ها و ... را با بهترین کیفیت و خدمات مشاهده خواهید کرد. حاکمان دبی با فراهم آوردن بسترهای امن اقتصادی توانسته‌اند نظر بسیاری از سرمایه‌داران و صاحبان برندهای معتبر جهان را به این شهر رویایی جلب نمایند. یکی از این برندهای مشهور جهانی، برند ایتالیایی لوکس و پر زرق‌و‌برق بولگاری است. این هتل بی‌مثال هم‌چون جواهری در کنار خلیج زیبای جمیرا می‌درخشد و با یک پل 300 متری به خط ساحلی دبی متصل می‌شود. 

 

نحوه ساخت و معماری هتل بولگاری

هتل مجلل بولگاری ریزورت در سال ۲۰۱۷ و در زمینی به مساحت ۱۵۸۰۰ مترمربع احداث شد. ساخت و طراحی این هتل لوکس توسط یک شرکت ایتالیایی انجام شده‌است که نمای بیرونی هتل دارای معماری چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ای است و  در طراحی داخلی آن سعی شده حال‌ و هوای روستاهای مدیترانه‌ای حفظ گردد. در واقع سازندگان هتل سعی کرده‌اند که از مواد اولیه خاص و کمیاب مانند عقیق سبز ایرانی و سنگ‌های گرانیتی سیاه مغولی استفاده کنند تا اثری گیرا هم‌چون قطعات تراشیده  بولگاری را به نمایش بگذارند. این مکان در یکی ازبهترین نقاط شهر دبی یعنی منطقه جمیرا واقع شده‌است از این رو به اکثر نقاط مهم شهر دسترسی آسان و ساده‌ای دارد، به طور مثال این هتل مجلل تنها ۱۳ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی و ۴.۵ کیلومتر با بازار اصلی دبی فاصله دارد. 

 

امکانات هتل بولگاری دبی

هتل پنج ستاره بولگاری دارای ۱۰۱ اتاق فوق مدرن و ۲۰ ویلای اختصاصی است که در داخل تمام اتاق‌ها امکاناتی نظیر كمد لباس، امكان شارژ وسايل الكترونيكي، تلويزيون صفحه تخت، نوع قفل درب اتاق، يخچال، تلفن ، پاورسوئيچ، سيستم تهويه مطبوع ، اينترنت، سرويس بهداشتي فرنگي ، مبلمان، حمام مرمری، دراور، لوازم بهداشتي مانند حوله شامپو و... ، سيستم اطفاء حريق ، سيستم گرمايش و سرمايش، پلیر، رخت آويز ،دمپايي ، حمام ، سشوار و ... به همراه سرو صبحانه ارائه می‌گردد. از دیگر نکات جالب اتاق‌های هتل  داشتن چشم‌اندازی زیبا رو به دریا است. حضور کارکنانی  که به بیش از 7 زبان دنیا مسلط هستند و به راحتی می‌توانند  با مهمانان خود ارتباط برقرار ‌کنند نیز در نوع خود بسیار حائز اهمیت است. آنچه در خود هتل به مهمانان عرضه می‌شود شامل خدماتی نظیر گشت شهری، لابی، میز تور، خدمات رزرو بلیط، اتاق سیگار، لاندری و خشکشویی، ترانسفر ،فکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات، امکانات باربیکیو، تراس رو به آفتاب، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بازی، سالن ورزش، ترانسفر فرودگاه، خدمات ویژه معلولین و آرایشگاه است. البته به خاطر داشته باشید که به همراه داشتن حیوانات خانگی در این مکان ممنوع است. هم‌چنین هتل مجلل بولگاری دارای اسکله خصوصی با ظرفیت ۵۰ قایق می‌باشد که از این رو نخستین کلوب قایقی بولگاری در دنیا محسوب می‌شود. از دیگر سو مهمانان خوش سلیقه این هتل که از طریق ویزای دبی هتل لوکس بولگاری را برای اقامت بر می‌گزینند، می‌توانند در اسپای 1700 متری آن، اوقات خوش و آرامی را تجربه کنند. استخرهای  سرپوشیده و روباز و فضای استخر مخصوص کودکان این هتل جذاب در کنار نوشیدنی های تازه‌ای که توسط کادر مجرب هتل سرو می‌شود می‌تواند شما را به آرامشی ژرف در دل دبی دعوت کند‌. سالن ماساژ اختصاصی بولگاری نیز از جمله امکانات منحصر به فرد این هتل است. 

و اما جذاب‌ترین بخش این هتل مخصوص طرفداران غذاهای خاص و بین‌المللی است. هتل بولگاری با داشتن ۵ سالن غذاخوری شیک توانسته‌است با بهره‌گیری از سه سرآشپز نامدار و ستاره‌دار جهانی  هرآنچه که مهمانان خوش سلیقه این هتل  اراده کنند را طبخ و سرو کند به خصوص سرو غذاهای ایتالیایی که به بهترین شکل ممکن آماده انجام می‌گردد. در کنار رستوران‌های این مکان لاکچری کافه «ایل.کافه» نیز آماده خدمت‌رسانی به کسانی است که به دنبال گذراندن ساعاتی از روز در کنار خوردن انواع کافه و لاته و ... با چشم‌انداز زیبای دریا از طریق تراس بزرگ این کافه هستند. 

 

در اطراف هتل بولگاری چه می‌گذرد؟

همان‌طور که اشاره شد از جمله مزایای این هتل قرار گرفتن آن در یکی از بهترین نقاط دبی است که دسترسی آن به دیگر مراکز و جاهای دیدنی و مهم این شهر را آسان و سهل می‌کند. در واقع شما با اقامت در این هتل با یک تیر چند نشان خواهید زد به گونه‌ای که هنگام فراغت می‌توانید خود را به مکان‌های مهم زیر برسانید و با دیدن آن‌ها  لذت سفری خوش  را چند برابر کنید.

 

  • فاصله هتل با برج خلیفه: این برج مشهور بلندترین ساختمان جهان در خاورمیانه است که ۸۲۸ متر ارتفاع دارد و در حقیقت از بناهای کمیاب و بی نظیر دنیا محسوب می‌شود. شما  می‌توانید از برج خلیفه غروب خورشید را یک بار از طبقه پایین و بار دیگر از طبقه ۱۴۸ام تماشا کنید.  هتل بولگاری از این ابر سازه خیره‌کننده تنها یک کیلومتر فاصله دارد.
  • فاصله هتل با دبی مال: این مال دومین مرکز خرید بزرگ جهان است و بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه دارد.  یکی از قسمت‌های معروف این مرکز خیابان فشن است. خیابانی که انواع و اقسام برندهای معروف جهان در آن حضور دارند. هم‌چنین  در دبی مال بزرگ‌ترین آکواریوم  سرپوشیده جهان را نیز مشاهده خواهید کرد. فاصله هتل بولگاری از این مرکز خرید بسیار بزرگ و معروف یک کیلومتر است.
  • فاصله هتل با باغ گاردن گلو دبی: این باغ معروف که در شب زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد به نوعی بزرگ‌ترین باغ نور دنیا است. شما می‌توانید با حدود سه کیلومتر پیاده‌روی از هتل به این پارک خارق‌العاده برسید. 
  • فاصله هتل با جمیرا پلازا: این مرکز خرید قدیمی مکانی بسیار مناسب جهت خرید انواع مایحتاج و سوغاتی‌ها است، نمای صورتی جمیرا پلازا بر دیگر جذابیت‌های آن افزوده است. این مکان  با هتل بولگاری حدود شش کیلومتر فاصله دارد. 

 

نتیجه ‌گیری:

دبی به عنوان شهری توریست‌پذیر با جاذبه‌های گردشگری متعدد دارای هتل‌های بی‌نظیری است که هتل بولگاری جزو یکی از لوکس‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. شما می‌توانید پس از دریافت ویزای دبی  یکی از اتاق‌های مجلل این هتل را جهت اقامت خود رزرو نمایید و از امکانات ویژه این هتل بهره‌مند شوید. 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید