ورود به حساب کاربری
معرفی بهترین رستورران های دبی به همراه آدرس و ساعت کاری

 رستوران‌ها جز اولین مکان‌هایی هستند که قبل از هر سفری به آن‌ها فکر می‌کنیم. پس اگر قصد سفر به دبی را دارید شناخت رستوران‌های مختلف دبی و اینکه هرکدام کجای شهر قرار دارند و چه غذایی سرو می‌کنند، برای سفر به دبی بسیار ضروری است.

 در این صفحه سعی کرده‌ایم برای راحتی کار شما بهترین رستوران‌های دبی را با آدرس، ساعات سرو غذا و منوی غذایی‌شان معرفی کنیم. با ما تا پایان صفحه همراه باشید تا هرآنچه لازم است در این باره بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

رستوران شایان

 اگر در دبی هوس غذای ایرانی کردید بهتر است به یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی یعنی رستوران شایان بروید و از محیط آرام، مجلل و دلنشین آن لذت ببرید. در این رستوران امکان انتخاب بهترین غذاهای ایرانی از کباب‌برگ تا میرزاقاسمی را دارید و با صرف غذا در این رستوران دوباره حال و هوای ایران را برای خود تداعی کنید.

 رستوران شایان همه روزهای هفته به‌جز یکشنبه از 18 تا 24 باز است.

 آدرس: خیابان عمر بن الخطاب، مرکز خرید الغدیر

رستوران Al Hadheerah

 رستوران الحطیره دبی (زیر نور ماه) به‌خاطر ایجاد فضایی کاملاً عربی، یکی از مشهورترین رستوران‌های دبی است. این رستوران در اقامتگاه الشمس واقع شده است. اجرای موسیقی زنده و آتش‌بازی از جمله جذابیت‌های این رستوران محسوب می‌شود. گوشت‌های خوشمزه این رستوران که به سبک عربی روی اجاق کباب می‌شوند هر کسی را عاشق غذاهای عربی می‌کند.

 رستوران الحدیراه هر روز هفته از ساعت 19 تا نیمه‌شب پذیرای مسافران است.

 آدرس: دبی، اقامتگاه باب الشمس

رستوران Fish Beach Taverna

 اگر قصد دارید غذای خود را با ویو جمیرا پالم میل کنید بهترین انتخاب شما رستوران فیش بیچ تاورنا است. این رستوران که در ساحل دبی واقع شده است با آشپزان ماهر ترک بهترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند. میزهای سفید و لامپ‌های چشمک‌زن کنار ساحل زیبا دبی محیطی مناسب برای عکاسی هنگام صرف غذا را به شما می‌دهد.

 ساعت کاری این رستوران برای ناهار ساعت 12 تا 15 و برای شام 18 تا 24 است. از ساعت 15 تا 18 هم می‌توانید از غذاهای سرد و نوشیدنی‌های این رستوران استفاده کنید.

 آدرس: جاده الصفوح، ساحل مارینا

 

رستوران BB Social Dining

 یکی از مدرن‌ترین رستوران‌های دبی که سبک منحصربه‌فرد خود را در سرو غذا داشته و البته محلی دیدنی نیز محسوب می‌شود رستوران بی بی سوشال داینینگ است. منوی این رستوران شامل غذاهای گیاهی مختلف، مرغ‌های بی‌بی کیو، اردک شکم پر و انواع دسر و نوشیدنی برای هر ذائقه‌ای است.

 ساعت کاری این رستوران هر روز از ظهر تا نیمه‌شب و جمعه‌ها از 13 تا 1 صبح است.

 آدرس: دبی، مرکز تجاری DFIC

رستوران Hot Seafood

 اگر قصد دارید در سفر به دبی تجربه صرف غذاهای دریایی درجه یک داشته باشید، حتماً به رستوران هات سی فود سر بزنید. در این رستوران با یک دکوراسیون بسیار شیک و خاص روبرو نمی‌شوید؛ بلکه طعم غذاهای تازه و خوش‌پخت آن است که احتمالاً شما را دوباره به آنجا برمی‌گرداند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های رستوران فیش هات، قیمت ارزان ولی درعین‌حال کیفیت بالای غذاهای این رستوران است.

 این رستوران هر روزه از ساعت 11:30 تا 24 باز است.

 آدرس: شعبه اصلی آن در خیابان 8 نزدیک مرکز اسلامی و شعبه توریستی در خیابان ام سقیم قرار دارد.

رستوران Le Petit Belge

 در دبی انواع رستوران‌های خارجی وجود دارد یکی از بهترین این رستوران‌ها، رستوران بلژیکی ل پتیت بلژ است که در آن غذاهای بلژیکی مثل بشقاب صدف، Coq و وافل بلژیکی پخته می‌شود.

 ساعت کاری این رستوران هر روزه از 12 ظهر تا 2 صبح است.

 آدرس: برج‌های Lake در جمیرا و هتل pullman

رستوران La Petite Maison

 یکی دیگر از رستوران‌های دبی که در مرکز تجاری DIFC قرار دارد، رستوران فرانسوی ل پتیت میسون دبی است که در آن بهترین غذاهای فرانسوی با سرآشپزی یکی از مشهورترین آشپزهای دنیا یعنی Izu به مشتریان ارائه می‌شود.

 این رستوران هر روز از ساعت 12 تا 15 و 19 تا 24 باز است.

 آدرس: مرکز تجاری DIFC

رستوران Pierchic

 اگر قصد دارید در یک رستوران ساحلی روبروی برج العرب غذا میل کنید بهترین گزینه رستوران پییر شیک است. منو غذا این رستوران، مدیترانه‌ای است. تخم‌مرغ، انواع ماهی، خاویار، گوشت گوساله و بره و کوکتل‌های این رستوران بی‌نظیر هستند.

 رستوران Pierchic هر روز از 12:30 تا 15 و از 18:30 تا 23 باز است.

 آدرس: دبی، هتل القصر محله الجمیرا

رستوران Seafire Steakhouse

 این رستوران کاملاً به سبک رستوران‌های نیویورک ساخته شده و گوشت آن از استرالیا تأمین می‌شود. ویژگی خاص صرف غذا در رستوران سی فایر استیک هاوس این است که می‌توانید سن، برش و نوع پخت استیک خود را سفارش داده و در محل طبخ پخته‌شدن آن را مشاهده کنید.

 این رستوران هر روز از 18 تا 23 به‌جز روزهای سه‌شنبه باز است.

 آدرس: محله جمیرا، هتل آتلانتیس

رستوران Leonardo

 لئوناردو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی است که کاملاً ایتالیایی بوده و منوی آن شامل غذاهای اصیل توسکانی است. انواع پاستا، سوپ، سالاد و نوشیدنی‌های دلچسب ایتالیایی در این رستوران سرو می‌شود. رستوران لئوناردو شما را با تاریخ ایتالیا آشنا می‌کند.

 رستوران لئوناردو هر روز از 12 تا 24 شب باز است.

 آدرس: دبی، خیابان المطلعی

رستوران Bu Qatir

 رستوران بو قطیر به‌خاطر تازه بودن غذاهای دریایی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد شهرت یافته است. ماهی و میگو این رستوران صید روز بوده و ادویه‌های مورداستفاده آن خاص هستند که همین موضوع آن را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های دبی تبدیل کرده است. برای رزرو میز در این رستوران می‌توانید با شماره 971557052130+ تماس بگیرید.

 این رستوران هر روز از 11 تا 24 باز است.

 آدرس: خیابان B32، بندر ماهیگیری دوم

رستوران Soho Garden

 اگر علاقه دارید در یک مجموعه باغ با دیزاین بی‌نظیر شب‌نشینی داشته باشید، بهترین گزینه رستوران سوهو گاردن است. این رستوران 4 بخش دارد که یک بخش آن غذای ژاپنی سرو شده و بهترین سوشی‌های دبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 رستوران Soho Garden هر روزه از 20 تا 3 بامداد به‌جز روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه باز است.

 آدرس: دبی، خیابان المیدان

رستوران L’Olivo Restauran

 اگر دنبال صرف غذا در رستورانی آرام همراه با موسیقی کلاسیک هستید، رستوران ل اُلیوو را در اولویت خود قرار دهید. در این رستوران منوی غذای ایتالیایی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود و محیطی به‌شدت اروپایی دارد.

 ساعت کاری این رستوران هر روز از 19 تا 23 است.

 آدرس: منطقه جمیرا، هتل رکسوس پالم

رستوران Tom & Serg

 یکی از جالب‌ترین رستوران‌های دبی رستوران تام اند سرژ است که توسط یک شخص استرالیایی (تام) و دوست اسپانیایی‌اش (سرژ) افتتاح شده و دارای فضایی صمیمی، دکوراسیونی ساده و البته منوی غذایی کاملی از تمام غذاهای بین‌المللی است.

 این رستوران از ساعت 8 صبح تا 16 و روزهای جمعه تا 18 باز است.

 آدرس: دبی، شیخ زاید، خیابان 15 ام

رستوران Dinner in the Sky 

 با رفتن به این رستوران که تنها رستوران معلق دبی است هم هیجان صرف غذا در ارتفاع 500 متر را تجربه کرده و هم به بهترین منوی غذای روز دنیا در دبی دسترسی پیدا کنید. مجله آمریکایی فوربز این رستوران را یکی از خارق‌العاده‌ترین رستوران‌های دنیا معرفی کرده است. هزینه صرف غذا در این رستوران زیاد است و جز گران‌قیمت‌ترین رستوران های دبی محسوب می‌شود. برای رزرو میز در این رستوران با شماره 971588193296+ تماس بگیرید.

 ساعت کاری این رستوران هر روز از 12 ظهر تا 12 شب است.

 آدرس: دبی، محله ماریانا

رستوران Latitude 

 اگر خانواده یا جمعی هستید که طبع غذایی هیچ‌کدامتان شبیه دیگری نیست، بهترین پیشنهاد رفتن به رستوران لاتیتود است. این رستوران از غذاهای خاورمیانه‌ای تا غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را در منوی خود دارد و متنوع‌ترین منو را در بین رستوران های دبی دارد. موسیقی زنده و محیط بازی کودکان از ویژگی‌های این رستوران است. برای رزرو میز با شماره 97145117373+ تماس بگیرید.

 ساعت کاری این رستوران نیز هر روز از 12 ظهر تا 12 شب است.

 آدرس: دبی، هتل ساحلی جمیرا

رستوران Naya 

 یکی از جدیدترین رستوران‌های دبی نایا است که در آن غذای هندی سرو می‌شود. اگر دوست دارید با ذائقه غذایی مردم هند آشنا شوید و لذت خوردن یک وعده‌غذای هندی مثل چیکن تندوری، سمبوسه و دیگر غذاهای سنتی هند را تجربه کنید، حتماً این رستوران را در برنامه خود قرار دهید.

 ساعت کاری رستوران نایا از 14 شهر تا 24 شب است.

 آدرس: دبی، هتل ساحلی جمیرا

رستوران Aprons & Hammers 

 یک رستوران بسیار شیک با فضایی بسیار دلنشین به نام رستوران آپرونز و همرز در دبی وجود دارد که اگر قصد داشتید بعد از یک روز پرهیجان در آرامش کامل غذای خود را میل کنید، حتماً به آن سر بزنید. صدف و میگو از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند.

 ساعت کاری این رستوران از 12 شهر تا 24 شب است.

 آدرس: امارات، دبی، محله جمیرا

رستوران La Parrilla 

 لاپاریلا در زبان اسپانیولی به معنای کباب و گریل است که نام یکی از رستوران های دبی در منطقه الجمیرا است و منوی غذای آرژانتینی دارد. در این رستوران آرژانتینی می‌توانید به منوی غذای کاملی از انواع گوشت و استیک دست یابید. غذاها و سبک پذیرایی در این رستوران به سبک آمریکا لاتین است.

 زمان کاری رستوران لاپاریلا از ظهر تا نیمه‌شب است.

 آدرس: دبی، هتل ساحلی الجمیرا، طبقه 25

رستوران Mythos Kouzina & Grill 

 اگر در دبی دنبال رستورانی دنج با فضایی بسیار صمیمی هستید، بهترین انتخاب رستوران میتوس کازینا اند گریل است. منوی غذایی این رستوران نیز مانند فضای آن کاملاً مختصر بوده و بیشتر شامل انواع دسرهای گیاهی و دریایی بسیار سالم است. فضای داخلی این رستوران شبیه غار است.

 ساعت کاری این رستوران از ظهر تا 24 است.

 آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید

رستوران Loca 

 در رستوران لوکا غذاهای سنتی کشور مکزیک سرو می‌شود که لوبیای آن از شهرت جهانی برخوردار است. تجربه چشیدن طعم غذاهای مکزیکی می‌تواند سفر شما به دبی را متفاوت کند. از جمله معروف‌ترین غذاهای این رستوران فاهیتو است.

 ساعت کاری رستوران لوکا از 12 ظهر تا 2 صبح است.

 آدرس: دبی، خیابان ساحلی جمیرا

رستوران ایرانی شبستان 

 رستوران شبستان سعی کرده که برای ایرانیانی که دوست دارند در فضای خانوادگی و سنتی رستوران‌های قدیمی ایران غذا سرو کنند، شرایطی مشابه در دبی فراهم کند. به همین دلیل در این رستوران کباب‌های خانوادگی که در یک سینی بزرگ تهیه می‌شوند طبخ شده و به مشتریان داده می‌شود که طعم بسیار عالی دارند.

 ساعت کاری رستوران شبستان از 12 ظهر تا 1 بامداد است.

 آدرس: دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو

رستوران Downtown Toko 

 آخرین مورد از رستوران های دبی رستوران داون تاون توکو است که در آن غذاهای ژاپنی سرو می‌شود. اسپایسی، بال مرغ لیمویی و تاکو با آووکادو از جمله غذاهایی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند. بهترین غذا در منوی اصلی این رستوران نیگیری گوشت گوساله همراه با پنیر خامه‌ای واسابی است.

 این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 1 نیمه‌شب باز است.

 آدرس: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید

 حرف آخر

 در این مطلب سعی کردیم مشهورترین رستوران های دبی را به شما معرفی کنیم. رستوران‌هایی که هرکدام شهرت جهانی داشته و منوی غذایی آنها بیشتر بین‌المللی است. کیفیت غذای بالا و محیط دنج یا هیجان‌انگیز هرکدام از این رستوران‌ها در شهرت آنها مؤثر بوده است.

 نکته مهم این است که دبی به‌خاطر اینکه یک شهر جهانی محسوب می‌شود نیازمند این است که کیفیت رستوران‌هایش در حد استانداردهای جهانی باشد و لیستی که ما در اینجا از رستوران‌های دبی فراهم کردیم همه این استاندارد را دارند. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید