ورود به حساب کاربری
هتل جمیرا پیچ دبی ؛ مکانی رویایی اما در دنیای واقعی

بدون شک دبی نگینی بر انگشتر کشورهای خاورمیانه و کشورهای همسایه در خلیج فارس است و از طرفی هتل جمیرا پیچ دبی خود نگینی بر انگشتر زیبایی‌های این شهر به یاد ماندنی و مدرن خواهد بود. پیشنهاد می‌شود که حتما پس از دریافت ویزای دبی نسبت به رزرو هتل jumeirah beach اقدام کنید تا سفری ماندگار و فراموش نشدنی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

هتل جمیرا یک بنای بسیار زیبا با یک معماری بسیار جالب و منطبق با ساختار یک شهر مدرن است که در سال 1997 توسط گروه جمیرا افتتاح شد. این هتل به یادماندنی 598 اتاق و سوئیت دارد که بهترین و زیباترین نما از شهر دبی و ساحل جمیرا را در اختیار شما قرار خواهد داد. اما این نمای زیبا تنها ویژگی که برای آن می‌توان نام برد نیست، بلکه داشتن 19 ویلای اختصاصی ساحلی و همچنین 20 رستوران و بار نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان برای این هتل زیبا نام برد. بدون شک در نگاه اول ظاهر جذاب این هتل شما را به سمت خود جذب خواهد کرد، چرا که با اولین نگاه گویی موجی از دریا به سمت شما حرکت کرده و باد ساحل نیز صورت شما را نوازش می‌کند. البته اگر کمی بیشتر دقت کنید می‌توانید ببینید که طرح این هتل الهام گرفته شده از برج‌العرب است که در نزدیکی هتل جمیرا پیچ شهر دبی واقع شده است.

در هتل جمیرا پیچ دبی چه می‌گذرد؟

هتل جمیرا پیچ دبی در نزدیکی ساحل اختصاصی خود بنا شده و امکان بازدید از فضای 33 هزار متری را برای مسافران خود فراهم می‌کند. همچنین از بهترین ویژگی‌های آن می‌توان به همجواری آن با پارک آبی Wild Wadi اشاره کرد که دسترسی نامحدودی را برای تمام مهمانان خود به این پارک آبی فراهم می‌کند.

جمیرا بیچ را می‌توان یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌هایی نام برد که در دبی قرار دارد. این هتل 5 ستاره است و امکانات رفاهی بسیاری را در دل خود جای داده تا بیشترین رفاه و بیشترین لذت را برای مسافران خود فراهم کند. از جمله این امکانات می‌توان به استخرهای روباز و سرپوشیده در فضاهای مختلف هتل اشاره کرد. همچنین یک دیوار صخره‌ای مصنوعی با امکان کوهنوردی نیز برای مسافران تعبیه شده و بیشتر از 10 رستوران و بار در آن قرار دارد که انواع غذاهای بین‌المللی را می‌توان در آن یافت.

مسافران هتل جمیرا پیچ دبی چه می‌گویند؟

تجربه‌ای که از مسافران در هتل جمیرا پیچ دبی بیان شده نکات مثبتی را در رابطه با غذاهای بین‌المللی این رستوران‌ها از جمله غذاهای آرژانتینی و ایتالیایی آن نشان می‌دهد. همچنین دسترسی کامل به پارک آبی نیز دیگر گزینه‌ای است که برای سرگرم کردن خود و به ویژه کودکان می‌توانید روی آن حساب کنید.

در این بین، اتاق‌های این هتل نیز توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. این اتاق‌ها ابعاد بزرگی داشته و راحتی بسیاری را برای مسافران فراهم می‌سازند. همچنین تمام اتاق‌ها دارای دکوراسیون داخلی خاص خود هستند و نمای زیبایی را از خلیج فارس و داخل شهر دبی به مراجعین خود هدیه می‌دهند. این اتاق‌ها امکانات رفاهی کاملی را در داخل خود جا داده‌اند تا مسافران بتوانند بهترین تجربه را داشته باشند.

خدمات، رفاه، تجربه لذت‌بخش

در هتل جمیرا پیچ دبی خدمات ویژه‌ای به خانواده‌ها و زوج‌هایی که به شهر دبی سفر کرده‌اند ارائه می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به منوهای مخصوصی که برای کودکان در نظر گرفته شده اشاره کرد که در تمامی رستوران‌ها و بارهای نوشیدنی این هتل مجلل می‌توانید آن‌ها را بیابید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبتی که برای این هتل می‌توان عنوان کرد، دسترسی بسیار راحت آن است. بدون شک مهم‌ترین نکته‌ای که باید برای هتل‌ها رعایت شود نزدیک بودن آن به مرکز شهر و درعین‌حال فرودگاه شهر است که در هتل جمیرا بیچ این مورد به خوبی دیده می‌شود. بنابراین پس از دریافت ویزای دبی نیازی به نگرانی در رابطه با مسافت هتل تا فرودگاه نیست. این هتل تنها 20 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد و مسافت خسته‌کننده و طولانی برای رسیدن مسافران از گیت‌های پرواز تا هتل نیست. در عین حال مجاورت آن با دیگر مجتمع‌ها و امکانات رفاهی نیز نکته بسیار مهمی است. مسافران تنها با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به مرکز رفاهی سوک مدینه (Souk Madina) دسترسی پیدا کنند.

همانطور که گفته شد هتل جمیرا پیچ دبی امکانات رفاهی متعددی را در خود جای داده که شاید بتوان شاتل فرودگاهی را سرآمد این امکانات دانست، به ویژه اینکه حمل و نقل فرودگاهی در کشورهای توریستی شاید در بدو رسیدن دشوار باشد. علاوه بر این امکان دسترسی به اتاق‌های خانوادگی بزرگ و همچنین تمامی امکانات رفاهی داخل سوئیت نیز فراهم شده است.

این هتل همچنین این امکان را برای مسافران خود فراهم می‌کند تا بتوانند درخواست‌های اختصاصی داشته باشند، از جمله برگزاری ضیافت‌های شام با تم‌های مختلف که شامل اختصاص یک فضای بسیار مناسب و دلنشین به همراه گارسون و خدمه است که با احتساب هزینه‌های اضافی قابل انجام خواهد بود.

همچنین به دلیل نزدیکی به ساحل و نیز داشتن امکانات ورزشی و تفریحی می‌توانید ورزش‌هایی همچون اسکواش، تنیس روی میز، موج سواری و دیگر ورزش‌های آبی را درخواست کنید. البته هزینه اضافی برای شما خواهد داشت. دسترسی به اینترنت در تمامی اتاق‌های این هتل به صورت رایگان است و هیچ نقطه کوری نیز در آن دیده نمی‌شود و سرعت بالایی هم در دانلود و آپلود تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، اتاق‌های هتل جمیرا پیچ دبی دارای پارکینگ‌های اختصاصی خود هستند که به صورت خصوصی و رایگان است و نیازی به رزرو نیست. برای خودروهای هیبریدی نیز ایستگاه‌های شارژ باتری وجود دارد.

همانطور که گفته شد استخرهای متعدد روباز و رو بسته در این هتل وجود دارند که سه استخر به صورت رایگان قابل استفاده هستند. البته از این سه استخر یکی در فضای باز قرار دارد و برای همه سنین مناسب است. این استخر دارای صندلی‌های آفتابگیر و ساحلی است و در آن بار نوشیدنی نیز وجود دارد.

از دیگر امکانات رفاهی می‌توان به باشگاه این هتل اشاره کرد. در این باشگاه برای شما مربی شخصی و جلسه‌های تناسب اندام در کنار کلاس یوگا فراهم خواهد شد. همچنین می‌توانید خدمات ماساژ کامل بدن، دست، سر، پا، گردن و کمر را با احتساب هزینه‌های اضافه خود داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌هایی که کلاس هتل جمیرا پیچ دبی را هم بالاتر می‌برد تسلط کارکنان به چندین زبان مختلف است که عربی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی را می‌توان رایج‌ترین زبان‌های مراجعه به این هتل دانست.

در جمیرا بیچ راه برای تفریح بسیاری است

نیازی به نگرانی در رابطه با تفریح و سرگرمی در این هتل نیست چرا که می‌توانید به راحتی زمان خود را پر کنید. در ساحل اختصاصی این هتل امکانات بسیاری وجود دارد که تنها چند قدم با شما فاصله دارند و می‌تواند سرگرمی خوبی را نه تنها برای شما بلکه برای کودکان نیز فراهم کند. برای کودکان زمین بازی مخصوصی در نظر گرفته شده تا خود را سرگرم کنند و والدین بتوانند از داخل شهر یا مکان‌هایی مخصوص بزرگسالان بازدید کنند. همچنین یک باشگاه بدنسازی با تجهیزات مدرن و به روز در این هتل وجود دارد که ورزش‌های بسیار سرگرم‌کننده همچون راکت بال، پینگ پنگ، تنیس و دوچرخه سواری را می‌توان در آن انجام داد.

از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کرد تنوع بالای غذایی در رستوران‌ها است که به 10 رستوران مختلف آن باز می‌گردد. در رستوران های هتل جمیرا پیچ دبی می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی از کشورهای مختلف همچون فرانسه، کشورهای آسیایی و اروپایی، کشورهای حوزه آمریکا و نیز کشورهای مدیترانه‌ای را داشته باشید. در این رستوران‌ها می‌توانید در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام سرویس دریافت کنید.

دیگه موردی که باید به آن اشاره کرد تنوع اتاق در این هتل است که می‌تواند بسته به تعداد مسافران گزینش شود. انتخاب کنید این اتاق‌ها عمدتا به صورت مجلل و چند خوابه هستند و چشم اندازهای بی‌نظیری از سطح دریا برای شما فراهم خواهند کرد.

علاوه بر اتاق‌ها، ویلاهایی هم که گفته شد در این هتل قابل استفاده هستند. از جمله این ویلاها می‌توان به ویلاهای سلطنتی بیت‌البهار اشاره کرد که دسترسی به استخر خصوصی و پارک آبیوایلد وادی و همچنین سالن کلاب‌های مختلف را برای مسافران فراهم خواهد کرد.

هتل جمیرا پیچ دبی سفر رویایی شما را رویایی‌تر می‌کند

پس از دریافت ویزای دبی، بد نیست که حتما برای رزرو یک اتاق در هتل جمیرا پیچ دبی اقدام کنید. این هتل یک مجموعه لوکس بی‌نظیر و رویایی 5 ستاره است که امکانات رفاهی بسیاری را در دل خود جای داده است. هتل جمیرا پیچ در یک منطقه ساحلی بسیار آرام قرار دارد و از اتاق‌های عایق صدا برخوردار است، به این ترتیب صدای محیط داخل هتل شما را آزار نخواهد داد. همچنین همجواری آن در کنار پارک آبی Wild Wadi نیز دیگر ویژگی مثبتی است که باید به آن اشاره کرد. این مجموعه امکانات بسیاری دارد. از سالن‌های ورزشی حرفه‌ای گرفته تا ده‌ها استخر و رستوران، بار نوشیدنی و تفرجگاه‌های کودکان، همه و همه برای شما تجربه یک سفر ماندگار و لذت‌بخش را فراهم خواهند کرد.

قابلیت استفاده از شاتل فرودگاهی، سفارش رویدادهای خصوصی همچون ضیافت‌های خاص و یا حتی سالن‌های کنفرانس و قرارهای کاری از دیگر ویژگی‌هایی هستند که برای شما قابل دسترس خواهند بود. بدون شک هتل جمیرا پیچ دبی لذت سفر به این شهر افسانه‌ای مدرن را چند برابر خواهد کرد.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید