ورود به حساب کاربری
نیویورک در دبی Seafire Steakhouse

در دو دهه اخیر، دبی به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دنیا تبدیل شده است. به جز هتل‌های لوکس، آسمان‌خراش‌ها و جاذبه‌های تفریحی فراوان، دبی کانون بهترین رستوران‌های بین‌المللی است. شما نیز می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و اقامت در این شهر از رستوران های جذاب و دیدنی آن لذت ببرید.

یکی از جذاب‌ترین لحظه‌های هر سفر، تجربه طعم‌های جدید است. اگر شما قصد سفر به دبی را دارید، شاید برایتان سوال پیش بیاید که در سفر به دبی کجا غذا بخوریم؟ یا بهترین رستوران های دبی کدامند؟ 

یک استیک هاوس مدرن به سبک رستوران‌های نیویورک، در دبی منتظر شما است. این رستوران گوشت مصرفی خود را از استرالیا تهیه می‌کند. اگر به دنبال یک مکان صمیمی و راحت برای دورهمی‌های کوچک و بزرگ هستید، Seafire Steakhouse  را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

استیک هاوس در دبی، Seafire Steakhouse & Bar بهترین گوشت گاو و غذاهای دریایی شهر را سرو می‌کند. این رستوران و بار به‌خاطر سرگرمی‌های زنده، و گوشت گاو عالی در جهان معروف است. وقتی‌که شما برش، سن و نوع پخت استیک خود را انتخاب کردید، سپس با خیال راحت به تماشای پخت استیک خود دقیقا همانطور که سفارش داده بودید، بنشینید. چاقو، نمک و چاشنی‌های خود را برای صرف یک وعده غذایی که شبیه هیچ جای دیگر نیست انتخاب کنید. و از مزه بهشتی این استیک لذت ببرید.

بهترین متخصصان استیک در رستوران Seafire گرد هم می‌آیند تا همیشه خوشمزه‌ترین برش‌های گوشت تهیه‌شده با مواد منحصربه‌فرد و دقیق را ارائه دهند، جایی که می‌توانید غذای عالی، کیفیت کباب کردن، کیفیت ادویه‌جات و سایر جزئیات را انتخاب کنید که همه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند. 

 

این رستوران به دلیل موقعیتش در وسط هتل زیبا و فضای راحتش با ارکستری از سرآشپزها که در آشپزخانه اوپن کار می‌کنند، درحالی‌که رقص های آتش که اشتهای شما را افزایش می‌دهد متمایز است. همچنین رنگ‌هایی که دیوارها را تزئین می‌کنند این رستوران را به مقصدی ایده‌آل برای لذت بردن تبدیل می‌کنند.

 

پیش‌غذاها با غذاهای ویژه‌ای شروع می‌شوند که شامل دنده‌های گوشت گاو کبابی خوشمزه یا کوکتل میگو و بسیاری دیگر می‌شود، با گزینه‌هایی برای غذاهای اصلی که دوستداران غذاهای دریایی یا گیاهخواری را راضی می‌کند.

 

شما نیز می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و رفتن به این شهر از رستوران زیبای سی فایر لذت ببرید. از لحظه‌ای که به این رستوران قدم می‌گذارید با جوی گرم و دوستانه استقبال خواهید شد. بنشینید و از تماشای کباب شدن استیک‌های مختلفی از سراسر دنیا با طعم‌های فراموش‌نشدنی بر روی چوب‌های طبیعی لذت ببرید. 

Seafire Steakhouse مفتخر است که بهترین استیک‌های پخته‌شده از گوشت‌های گاو استرالیایی را در دبی سرو می‌کند. می‌توانید آن را درحالی‌که درست در مقابل شما طبخ می‌کند تماشا کنید و چاشنی‌های خود را برای تجربه یک استیک عالی انتخاب کنید. ویژگی این رستوران دکور آن است که با الهام از شهر نیویورک است، علاوه بر این‌که نمایش‌های زنده زیادی را برای لذت بردن از یک‌شب خاص با خانواده و دوستان ارائه می‌دهد و منوی وسیع و لذیذی را برای عاشقان گوشت به همراه نوشیدنی‌های خوشمزه ارائه می‌دهد.

فراموش نکنید که حتما آنتیکوچوز (نوعی کباب) و موهیتوی مخصوص سی فایر را امتحان کنید. همچنین در بار سی فایر شاهد درست شدن بهترین مخلوط‌های ترکیبی و یا کوکتل‌های خلاقانه باشید. طعم موردعلاقه‌تان را پیدا کنید و یا از شاهکارهای ترکیبی در منوی بار یکی را انتخاب کنید. 

ساعت کاری این رستوران هر روز از ساعت 6 عصر تا 23 شب و ساعت کار بار هر روز از 6 عصر تا 12:30 نیمه‌شب است و سه‌شنبه‌شب‌ها تعطیل است. 

موقعیت این رستوران: جمیرا، هتل آتلانتیس پالم است، همچنین این رستوران در مرکز خرید اَوِنیو واقع‌شده و دارای یک پارکینگ با پیشخدمت مسئول پارک اتومبیل است. 

 

در پایان امیدواریم با گرفتن ویزای دبی و بازدید از این رستوران در شهر زیبای دبی مسافرتی رویایی را تجربه کنید.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید