ورود به حساب کاربری
برترین نمایشگاه‌های دبی در سال ۲۰۲۳

 نمایشگاه‌های تجاری ممکن است یکی از بهترین پلتفرم‌ها را در سراسر جهان برای نمایش محصولات، خدمات و سیستم‌های خود به شما ارائه دهند. در نمایشگاه تجاری با فروشندگان، خریداران، تصمیم‌گیرندگان و متخصصان بخش‌ها و حرفه‌های مختلف ملاقات می‌کنید. هرساله نمایشگاه‌های زیادی در سراسر جهان برگزار می‌شوند و به صاحبان کسب‌وکار در برندسازی کمک می‌کنند.

 از آنجا که دبی دارای جمعیتی چندفرهنگی و متنوع با مشاغلی متفاوت است می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین مراکز نمایشگاه‌های تجاری دنیا دانست. نمایشگاه‌های دبی می‌توانند فرصت‌های بهتری برای رشد کسب‌وکار و قوی‌تر کردن برندتان به شما ارائه دهد. در ادامه به معرفی برترین نمایشگاه‌های دبی که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهند شد می‌پردازیم، لازم به ذکر است تعداد نمایشگاه‌های بین‌المللی در دبی بیشمار هستند و ما در این صفحه، تنها به معرفی بهترین آنها پرداخته‌ایم.

 

 

 نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی دبی (Arab Health)

تاریخ برگزاری:29 تا 31 ژانویه 2024 (9 تا 11 بهمن‌ماه 1402)

 

این نمایشگاه که دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در جهان است میزبان ٣٩ کشور دنیا جهت نمایش جدیدترین تجهیزات پزشکی، دستگاه‌ها و تجهیزات بیمارستانی آن‌ها است. در دوره گذشته نمایشگاه بین‌المللی عرب هلث بیش از 4000 تولیدکننده، توزیع‌کننده و شرکت مرتبط با تجهیزات پزشکی و بیمارستانی شرکت کرده بودند و جدیدترین اختراعات و نوین‌ترین تکنولوژِی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند.

 طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در جدیدترین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی دبی که در بهمن‌ماه 1402 برگزار خواهد شد، بیش از 125.000 نماینده از سراسر جهان و بیش از 3500 شرکت مرتبط با تجهیزات پزشکی شرکت خواهند کرد که این تعداد در نوع خود بی‌نظیر است.

 این نمایشگاه در منطقه نمایشگاهی دبی در مرکز تجاری این شهر برگزار می‌شود که در فاصله 20 دقیقه‌ای از فرودگاه این شهر قرار دارد. عرب هلث دبی طیف گسترده‌ای از بالاترین استاندارد تجهیزات پزشکی در دنیا را به نمایش می‌گذارد پس اگر تولیدکننده یا مصرف‌کننده این تجهیزات پزشکی و بیمارستانی هستید بهترین رویداد برای شما همین نمایشگاه است.

 

 نمایشگاه جیتکس دبی (GITEX)

 تاریخ برگزاری: 16 تا 20 اکتبر 2023(24 تا 28 مهرماه 1402)

نمایشگاه GITEX که مخفف Gulf Information Technology Exhibition است هر سال برترین تولیدکنندگان فناوری جهان و مدیران ارشد و متخصصان این کمپانی‌ها را گرد هم می‌آورد. این رویداد یکی از شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات دنیا است. در میان نمایشگاه‌های دبی، GITEX یک موقعیت عالی برای دیده‌شدن استارت‌آپ‌ها به شمار می‌رود.

نمایشگاه جهانی جیتکس غرفه داران مختلفی از جمله شرکت‌های بزرگ فناوری، استارت‌آپ‌ها و تغییرات سازان را به بازار جهانی معرفی می‌کند. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان ممکن است طیف گسترده‌ای از نوآوری‌ها و خدمات مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری، نوآوری‌های اینترنتی، امنیت سایبری و...را بیابند.

 این نمایشگاه تجاری یک موقعیت استثنایی برای ارتباط سازی با بزرگان دنیای فناوری است. این نمایشگاه به دلیل داشتن مخاطبین بین‌المللی خود می‌تواند باعث شکوفایی برند شما در سراسر جهان باشد برای رسیدن به این نمایشگاه می‌توانید از خط قرمز مترو دبی، تاکسی یا اپلیکیشن‌های حمل‌ونقل این شهر استفاده کنید.

 محل برگزاری نمایشگاه جهانی جیتکس در سالن مرکز تجارت جهانی دبی است و سه نوع بلیت برای این نمایشگاه وجود دارد: 

 · کارت‌های بازدیدکننده برای نمایشگاه ۳۸۰ درهم

 · کارت ورکشاپ برای نمایشگاه و ورکشاپ ۴۰۰ درهم

 · کارت نمایندگی برای نمایشگاه، ورکشاپ ها و کنفرانس ۳۰۰۰ درهم

 برای اطلاعات تکمیلی می‌توانید به وب‌سایت رسمی جیتکس https://www.gitex.com/ مراجعه فرمایید.

 

 نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی Beautyworld

 تاریخ برگزاری: 30 اکتبر تا 1 نوامبر 2023 (8 تا 10 آبان‌ماه 1402)

 نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های محصولات زیبایی، مو، عطر و سلامتی جهان است. این رویداد که امسال برای 20 امین سال در دبی برگزار می‌شود زمینه فعالیت و معرفی محصولات را برای بیش از 1300 شرکت از سراسر دنیا فراهم خواهد کرد.

 از جمله محصولاتی که در نمایشگاه بیوتی دبی ارائه می‌شوند لوازم مو و ناخن، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، تجهیزات اسپا، ماشین‌آلات بسته‌بندی و مواد اولیه عطر و... هستند. محل برگزاری نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی هم مانند بسیاری از نمایشگاه‌های دیگر دبی مرکز تجارت جهانی دبی است.

 درصورتی‌که شرکت یا استارت‌آپ مرتبط با صنعت آرایشی بهداشتی دارید و یا از علاقه‌مندان به صنعت آرایشی و بهداشتی هستید حضور در این نمایشگاه را از دست ندید. چرا که در این نمایشگاه با بهره‌مندی از سخنان متخصصان بین‌المللی این حوزه می‌توانید مهارت و حرفه خود را ارتقا ببخشید.

از طرف دیگر با دریافت ایده‌های عملی از متخصصین حوزه آرایشی و بهداشتی جهت بهبود عملکرد شرکت یا استارت‌آپ و یا حتی درآمد سالن خودتان استفاده کنید. همچنین سالن‌داران یا صاحبان بیزینس‌های این حوزه نحوه گسترش دامنه خدمات آرایشی و زیبایی را آموزش خواهند دید.

 

 نمایشگاه جواهرات، سنگ‌های قیمتی و فناوری دبی (JGT)

 تاریخ برگزاری: 6 فوریه تا 8 فوریه 2024 (17 تا 19 بهمن‌ماه 1402)

 این نمایشگاه یک رویداد تجارتی برای جواهرات، سنگ‌های قیمتی و فناوری‌های مرتبط در این حوزه است. دوره گذشته این نمایشگاه میزبان بیش از 100 غرفه‌دار و 5.000 نفر بازدیدکننده از بیش از 50 کشور بوده است. طبق پیش‌بینی‌ها این آمار امسال بسیار بیشتر از دوره گذشته خواهد بود.

 درصورتی‌که در زمینه جواهرات و سنگ‌های قیمتی مشغول هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای تقویت کسب‌وکار خود، ملاقات و تعامل با تصمیم‌گیرندگان این حوزه، بهره‌گیری از دانش جهانی این حوزه و بسیاری نکات مثبت دیگر در JGT Dubai 2023 شرکت کنید.

 محل برگزاری نمایشگاه جواهرات، سنگ‌های قیمتی و فناوری دبی، مرکز تجارت جهانی دبی در کنار خیابان شیخ زاید خواهد بود. برای رسیدن به این محل علاوه بر استفاده از خودرو شخصی و تاکسی از ایستگاه مترو World Trade Centre هم می‌توانید استفاده کنید.

 

 نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی دبی gulfood

 تاریخ برگزاری: 19 تا 23 فوریه 2024 (30 بهمن تا 4 اسفند 1402)

 برگزارکنندگان این نمایشگاه که میزبان 5.000 تأمین‌کننده مواد خام و مواد اولیه غذا هستند هدف اصلی خود را نمایش‌دادن طعم‌ها و آخرین فناوری‌های غذا و نوشیدنی جهان معرفی کرده‌اند. این نمایشگاه بزرگ‌ترین F&B(خدمات غذا و نوشیدنی به مشتریان) است که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 بیش از ٤,٨٠٠ شرکت در این نمایشگاه غرفه دارند تا با ٨٥,٠٠٠ بازدیدکننده از بیش از ١٥٦ کشور جهان ملاقات کرده و تجارت انجام دهند و محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنند. نمایشگاه غذای خلیج‌فارس (Gulfood) بزرگ‌ترین رویداد تجاری در حوزه خوراکی و مهمانداری به‌حساب می‌آید پس اگر کسب‌وکارتان در زمینه غذا است یا حتی اهل شکم هستید حتماً از این نمایشگاه دیدن کنید.

 نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی دبی 2023 دارای فناوری‌هایی مانند ماشین‌آلات بسته‌بندی، ابزارهای پردازش مواد غذایی، مواد اولیه و غیره خواهد بود. این یک فرصت عالی برای کسانی است که در حوزه مواد غذایی یا صنایع ماشین‌سازی تجارت می‌کنند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا با ایده‌های بکر خود، به یک فروشنده بزرگ در صنعت تبدیل شوید.

 

 نمایشگاه بین‌المللی ساختمان شهرسازی دبی

 تاریخ برگزاری: 4 تا 7 دسامبر 2023 (13 الی 16 آذر 1402)

 

تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات شهرسازی از سراسر جهان برای نمایش جدیدترین راه‌حل‌ها، تجهیزات و فناوری در صنعت ساخت‌وساز در نمایشگاه BIG5 حضور خواهند داشت. این نمایشگاه که بیش از سه دهه سابقه برگزاری دارد توانسته حدوداً ٨٠. ٠٠٠ متخصص از ٦٥ کشور را به خود جذب کند.

Big 5 Show 2023 به بخش‌هایی مانند مصالح ساختمانی، تجهیزات ساخت‌وساز، دکوراسیون داخلی و تکمیل و فناوری مدرن ساختمان تقسیم می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند از آخرین نوآوری‌ها و راه‌حل‌های شرکت‌های بزرگ در صنعت ساخت‌وساز رونمایی و از کارشناسان اطلاعات کسب کنند.

 نمایشگاه تجاری Big 5 همچنین فرصت قابل‌توجهی را برای غرفه‌داران خود فراهم می‌کند تا با تصمیم‌گیرندگان کلیدی مانند معماران، مهندسان، پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان از کشورهای مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و آینده‌ای شگرف برای کسب‌وکارشان رقم بزنند.

 نمایشگاه Big 5 نه بخش اصلی دارد که بخش‌های عمده ساخت‌وساز را شامل می‌شوند این قسمت‌ها شامل موارد زیر هستند: 

 · نمایشگاه ماشین‌آلات ساختمانی

 · نمایشگاه مصالح ساختمانی "بتن خاورمیانه"

 · نمایشگاه در و پنجره و نما

 · نمایشگاه شیشه

 · نمایشگاه تهویه مطبوع

 · نمایشگاه منظره سازی

 · نمایشگاه معماری و طراحی داخلی

 · نمایشگاه سنگ خاورمیانه

 · نمایشگاه تأسیسات

 کلام آخر

 در نهایت، با شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند از مزایای فراوانی بهره‌مند شوند. از جمله این مزایا می‌توان به دسترسی به بازارهای جدید، جذب مشتریان بین‌المللی، ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای، ارتقا شناخت برند و افزایش فروش اشاره کرد. همچنین، حضور در این نمایشگاه‌ها فرصتی را برای مطالعه رقبا و رصد نوآوری‌ها و روندهای صنعتی فراهم می‌کند.

 برندسازی نیز از جمله مواردی است که با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی تقویت می‌شود. این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای ارائه و نمایش محصولات و خدمات فراهم می‌کنند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا برندهای خود را به‌صورت قابل‌توجهی تقویت کنند. حضور در چنین رویدادهایی، به کسب‌وکارها اعتبار و قدرتی بیشتر در بازار بین‌المللی می‌بخشد. حالا می‌توانید نمایشگاه موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید و در مسیر موفقیت کسب‌وکارتان قدم بردارید.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید