ورود به حساب کاربری
معرفی اوت لت مال  Dubai Outlet Mall دبی

اوت لت مال دبی یکی از مراکز خرید بسیار معروف این شهر است که در کنار جاذبه های گردشگری مختلف، بازدید از آن را توصیه می کنیم. قطعا شما هم مثل تمام کسانی که ویزای دبی دریافت کرده اند، با هر هدفی که قصد سفر به دبی را داشته باشید، خرید از فروشگاه ها را در برنامه خودتان گذاشته اید. اما مشکل اینجاست که دبی به عنوان یکی از قطب های تجاری دنیا و محل فعالیت بسیاری از برندهای مطرح جهانی، فروشگاه ها و مراکز خرید بسیار زیادی هستند که انتخاب را برای ما دشوار می کند. 

این فروشگاه ها براساس هدف ما از خرید مثل تهیه کالاهای لوکس و برند یا خرید کالاهای با کیفیت ولی قیمت مناسب انواع مختلفی دارند. برای این منظور ما مجموعه اوت لت دبی را توصیه می کنیم که تمامی محصولات با تخفیف های بسیار زیاد عرضه می شوند. در ادامه بیشتر با این مرکز خرید بزرگ و بسیار معروف آشنا خواهید شد.

اوت لت ها چه مراکزی هستند؟

قبل از اینکه اوت لت مال دبی را به طور کامل معرفی کنیم ابتدا بد نیست بدانید که اوت لت به چه نوع فروشگاه هایی گفته می شود. زمانی که برندهای مختلف محصول جدید معرفی می کنند، محصولات قبلی همان سری رونق و فروش خود را از دست می دهند و یا ممکن است برخی محصولات به دلیل فصلی بودن مثل ژاکت و کاپشن در فصل زمستان، در فصل های گرم سال فروش خود را از دست بدهند و با ورود فصل جدید سرما محصولات جدید معرفی شوند. 

در این حالت چون هزینه نگهداری کالاهای قبلی بیشتر از سود فروش آنهاست، فروشگاه های مطرح دنیا آنها را به شعبه های فرعی خود منتقل کرده و با تخفیف زیاد به فروش می رسانند. به این سبک فروش اوت لت و به مراکز فروشی که چنین فعالیتی دارند، اوت لت مال می گویند. بر همین اساس به معرفی اوت لت مال دبی می پردازیم که در رده بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید این شهر قرار دارد.

معرفی اوت لت مال دبی و راه های دسترسی به آن

اوت لت استور دبی اولین مرکز خرید اوت لت در خاورمیانه محسوب می شود که در منطقه دبی لند واقع شده و با ساخت آن این نوع فرهنگ خرید وارد خاورمیانه شد. هم اکنون بیش از 1200 برند مطرح جهان محصولات خود را در بیش از 240 فروشگاه با تخفیف های باورنکردنی در اوت لت مال دبی به فروش می رسانند و به همین دلیل به مقصد نهایی خرید برای گردشگران مختلف تبدیل شده است. اکثر محصولات این فروشگاه با تخفیفی بین 30 تا 90% به فروش می رسند.

اوت لت مال دبی در بلوار العین قرار گرفته که با برخی از جاذبه های گردشگری نیز فاصله نسبتا دوری دارد. برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید از سرویس های رایگان اتوبوس از هتل های اطراف و نقاط مختلف شهر استفاده نمایید. علاوه بر این اتوبوس های خطوط 66 و 67 به سمت این فروشگاه حرکت می کنند که باید در ایستگاه المنهاد 2 پیاده شوید.

کالاها و برندهای معروف اوت لت مال دبی

همانطور که گفتیم بیش از 1200 برند مطرح و بزرگ دنیا در اوت لت مال دبی فعالیت دارند. اکثریت اجناسی که در این فروشگاه عرضه می شوند در دسته انواع پوشاک،کیف، کفش، تبلت، لپ تاپ، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر و غیره هستند.

علاوه بر این موارد شما می توانید سوغاتی های مناسب هم از اوت لت مال دبی تهیه کنید. بدین منظور توصیه می کنیم به بخش کاونت گاردن بروید تا با تعداد زیادی از صنایع دستی، جواهرات، لوازم کادویی، لباس های محلی و سایر سوغاتی ها روبرو شوید. تمامی این محصولات تا 80% تخفیف عرضه شده اند که می توانید با اطمینان از کیفیت بالا خریداری کنید.

بد نیست بدانید برخی از مهمترین و معروف ترین برندهایی که در مرکز خرید اوت لت مال دبی حضور دارند شامل برند باس، ورساچه، کلویی، دی اند جی، رالف لورن، فندی، لیوایز، آدیداس، پوما، ریباک، تامی هیلفیگر و غیره هستند.

بسیاری از خانم ها و آقایان با ورود به اوت لت مال دبی به فکر خرید لباس و انواع پوشاک هستند. خانم ها می توانند در فروشگاه بربری برای تمامی لباس ها حداقل 30% تخفیف بگیرند. در فروشگاه کلوین کلین بین 30 تا 60% تخفیف در نظر گرفته شده و در فروشگاه منگو هم بین 50 تا 75% تخفیف وجود دارد. همچنین فروشگاه ورو مودا هم گزینه خوبی است که با ارائه تخفیف 30 تا 75% روی تمامی کالاها میزبانی خوبی انجام می دهد.

آقایان هم می توانند با مراجعه به فروشگاه لیوایز و تامی هایلفیگر حداقل 30% تخفیف و فروشگاه سوپردرای با 30 تا 70% تخفیف محصولات با کیفیت همراه با قیمت های استثنایی دریافت کنند. با این کار خاطره خوش سفر و دریافت ویزای دبی را ثبت خواهید کرد.

اگر به قصد خرید ساعت، زیورآلات و اکسسوری به فروشگاه اوت لت مال دبی رفته اید، فروشگاه ریوولی با 35 تا 60% تخفیف، فروشگاه آلدو اوت  و چارلز اند کیت، نایک و آدیداس به همراه فروشگاه پاندورا با 30 تا 60% تخفیف در خدمت شما هستند.

برای خرید اجناس دکوری و لوازم خانگی هم به سراغ فروشگاه های آرت گالری نیتیو و فروشگاه تچیبو بروید که از برندهای مختلف دنیا محصولات خود را با تخفیف زیاد به فروش می رسانند. همچنین فروشگاه های ریوا کیدز و مونسون نیز برای خرید لباس های بچگانه با کیفیت ولی قیمت مناسب معروف هستند و به شما توصیه می کنیم.

امکانات اوت لت مال دبی

مرکز خرید و فروشگاه بزرگ اوت لت مال دبی از امکانات قابل قبولی برخوردار است که شما می توانید از تمامی آنها استفاده کنید. این امکانات باعث شده اند تا تمامی افراد لحظات خوبی از حضور در این مرکز سپری کنند. برخی از مهمترین امکانات اوت لت مال دبی عبارتند از:

  • اتاق کمک های اولیه
  • سرویس خدمات و اطلاعات مشتریان
  • ویلچر برای افراد معلول در میز اطلاعات مشتریان
  • اتاق تعویض پوشک و لباس کودکان
  • اتاق مخصوص مادر و فرزند و پدر و فرزند همراه با ناحیه مخصوص بازی کودکان
  • اینترنت در کافی شاپ
  • وای فای رایگان
  • اتاق مخصوص بازی
  • خودپرداز
  • اتاق امانات و اشیای گمشده
  • اتاق استراحت
  • آتلیه عکاسی
  • صرافی
  • اتاق نگهداری وسایل و چمدان

نکات و اطلاعات لازم برای بازدید و خرید

بسیاری از گردشگرانی که با دریافت ویزای دبی و به منظور خرید از فروشگاهی معتبر و قیمت مناسب راهی این شهر می شوند شاید اطلاع نداشته باشند که علاوه بر تخفیف های دائمی، امکان دریافت تخفیف های بیشتر نیز وجود دارد. 

شما عزیزان می توانید با تهیه کارت اوت لت پلاس (Outlet Plus Card) و ارائه آن به فروشگاه مدنظر، تخفیف بیشتری بگیرید. برای دریافت این کارت نیز کافیست به باجه خدمات مشتریان در طبقه اول بروید یا با شماره 46664234971+ تماس بگیرید. نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید این است که اعتبار کارت اوت لت پلاس فقط یک روز است!

برای بازدید و خرید از مجموعه اوت لت مال دبی می توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و پنج شنبه ها و روزهای تعطیل از 10 صبح تا 12 شب مراجعه نمایید. نکته مهمی که شاید کمتر جایی به آن اشاره کرده باشد این است که در روزهای دوشنبه برخی از فروشگاه های اوت لت مال، محصولات خود را بیرون از ویترین می گذارند و این کار به معنای این است که می توانید با قیمت های بسیار بهتر آنها را خریداری نمایید.

با دریافت ویزای دبی و سفر به این شهر جذاب و دوستداشتنی که محل فعالیت برندهای مختلف جهان است، خرید از اوت لت مال دبی قطعا لذت زیادی دارد. شما می توانید نوع کالایی که مدنظرتان هست را خریداری نمایید.

 

 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید