ورود به حساب کاربری
انتخاب بهترین زمان سفر به دبی با در نظر گرفتن آب و هوا و هزینه سفر

 دبی به‌عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا مقصد تفریحی بسیاری از گردشگران بوده و هر ساله تعداد زیادی مسافر از سراسر دنیا به این شهر زیبا سفر می‌کنند. اما سؤال اینجاست که چه زمانی برای بازدید از این شهر مناسب است؟ تا پایان صفحه با ما باشید تا بهترین زمان سفر به دبی از نظر آب‌و‌هوایی، بهترین زمان خرید بر اسا جشنواره‌ها و بهترین زمان برای گشت‌و‌گذار در دبی را بررسی کنیم.

بهترین آب‌وهوا برای سفر به دبی کدام است؟

 باتوجه‌به گرمسیر بودن دبی بهترین زمان سفر به این شهر از نظر آب‌وهوایی، زمانی است که هوا سرد باشد. به همین دلیل از نوامبر تا فوریه که تقریباً برابر آبان تا بهمن است، می‌توان بهترین آب‌وهوا را در این شهر تجربه کرد. هوای دبی در این زمان از سال بسیار مطبوع و خنک است.

 در این زمان از سال دمای هوای دبی چیزی حدود 20 تا 27 درجه بوده و می‌توان در آب نیلگون خلیج‌فارس یا استخرهای سربازی که در این شهر برای مسافران فراهم شده شنا کرد. همچنین استفاده از تورهای کویری دبی در این زمان از سال بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بهترین زمان از سال برای خرید و تخفیف از دبی چه زمانی است؟

 به نظر شما چه زمانی هتل‌ها و فروشگاه‌های موجود در دبی تخفیفات و پیشنهادها ویژه خود را به مسافران ارائه می‌دهند؟ قطعاً زمانی که بازدید از این شهر به بیشترین تعداد خود برسد.

 گفتیم که از ماه‌های آبان تا اواسط بهمن بیشترین بازدید از شهر دبی صورت می‌گیرد. درنتیجه این زمان از سال بیشترین تخفیفات و قیمت‌های مناسب برای خرید به مسافران ارائه شده و شما می‌توانید از آنها حداکثر بهره را ببرید.

از فستیوال زمستانی دبی دیدن کنید

 بازدید از فستیوال زمستانی دبی هم فال است هم تماشا چون در این زمان از سال شما می‌توانید هم در آب‌وهوایی مناسب از دبی دیدن کنید و هم از فستیوال سراسری دبی که شامل انواع تفریحات با بیشترین تخفیف، استفاده از تورهای کویر با قیمت مناسب، بازدید از مراکز گردشگری مشهور دبی با قیمتی ارزان و... است دیدن کنید.

 فستیوال‌های زمستانی دبی عموماً از ابتدای ماه فوریه آغاز شده و 5 هفته ادامه دارد. در این فستیوال‌ها هر امکانات و مرکز تفریحی که در دبی وجود دارد بیشترین تخفیفات خود را ارائه داده و شما می‌توانید با کمترین هزینه بیشترین استفاده را از امکانات این شهر ببرید.

سورپرایز تابستانه دبی را هم فراموش نکنید

 هرچند پیشنهاد کلی این است که در فصل زمستان به دبی سفر کنید، اما یکی دیگر از زمان‌هایی که بهترین زمان سفر به دبی محسوب می‌شود، تابستان است. 8 دسامبر تا 3 سپتامبر، به مدت 67 روز در دبی یک سورپرایز تابستانه وجود دارد که مانند فستیوال زمستانی همه خدمات با تخفیف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 این سورپرایز با یک افتتاحیه بسیار باشکوه که در آن از موسیقی عربی به شکلی بسیار جذاب استفاده می‌شود آغاز شده و با سرگرمی‌های گوناگون مثل بازدید از جشنواره‌های موزیک، فیلم، تخفیفات مراکز خرید مشهور دبی و جشنواره‌های غذایی بسیار متنوع ادامه خواهد یافت.

بهترین زمان سفر به دبی از نظر گشت‌وگذار چه زمانی است؟

 بسیاری از مسافرانی که به دبی سفر می‌کنند، هدف اصلی‌شان گشت‌وگذار و بازدید از مراکز تفریحی و فرهنگی بی‌نظیری است که در این شهر وجود دارد. گشت‌وگذار در دبی زمانی مطلوب است که در شرایط آب‌وهوایی مناسب و البته با استفاده از تخفیفات ارائه شده با کمترین قیمت ممکن انجام شود. درنتیجه فصول سرد سال یعنی از آبان‌ماه تا اواخر بهمن بهترین زمان سال برای گشت‌وگذار در دبی محسوب می‌شود.

برای بازدید از سواحل و آفتاب‌گرفتن در آن چه زمان به دبی سفر کنیم؟

 بازدید از سواحل و آفتاب‌گرفتن در آنها، یکی دیگر از تفریحات محبوبی است که مسافران در دبی انجام می‌دهند. سواحل زیبای دبی و آفتاب‌گرفتن در آنها یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی است که در شهر گرمی مثل دبی می‌توان تجربه کرد.

 اگر در گرمای سوزان تابستان به دبی سفر کنید، آفتاب‌گرفتن به دلیل رطوبت و درجه گرمای بسیار شدید چندان دلنشین نخواهد بود. اما اگر در نیمه دوم سال و زمانی که دمای هوا بین 20 تا 30 درجه است به دبی سفر کنید، می‌توانید تجربه‌ای بسیار دلنشین در بازدید از سواحل و آفتاب‌گرفتن در دبی داشته باشید.

سفری مقرون‌به‌صرفه به دبی داشته باشید

 در فصل تابستان که بازدید از دبی بسیار کاهش می‌یابد، تورهای گردشگری و هتل‌ها و دیگر مراکز تفریحی موجود در دبی هزینه بسیار اندکی از مسافران دریافت می‌کنند تا بتوانند آنها را برای سفر به دبی ترغیب کنند. این زمان از سال نیز ازنظر صرفه اقتصادی بهترین زمان سفر به دبی به‌حساب می‌آید. این فصل پیشنهاد به کسانی است که مهم‌ترین موضوع سفر خود را هزینه‌های آن می‌دانند و به سفری مقرون‌به‌صرفه به دبی هستند.

آیا سفر به دبی در تابستان مناسب است؟

 باتوجه‌به اینکه دمای هوا در فصل تابستان در شهر دبی به بیشترین مقدار خود می‌رسد و رطوبت هوا به شکل آزاردهنده‌ای بالا می‌رود این موضوع ممکن است باعث شود تعداد بازدیدکنندگان از این شهر بسیار کاهش یابد، اما سفر به دبی در این فصل همچنان پیشنهادی اغواکننده است. علت آن هم ارزان‌بودن سفر و سورپرایز تابستانه است.

 با وجود سورپرایز تابستانه هزینه‌های گشت‌وگذار، بازدید از هتل‌ها و مراکز تفریحی، استفاده از امکانات و رستوران‌ها بسیار کاهش‌یافته و می‌توان با هزینه‌های بسیار کم‌تری نسبت به باقی سال از دبی دیدن کرد.

بهترین زمان بازدید از برج خلیفه چه زمانی است؟

 شاید یکی از مشهورترین نمادهای شهر دبی، برج خلیفه باشد. مسافران برای دیدن برج خلیفه هم شده دوست دارند یکبار به دبی سفر کنند. اما چه زمانی از سال برای بازدید از برج خلیفه مناسب است؟

 بااین‌حال در فصل زمستان که دمای هوای شهر دبی خنک است، بازدید از برج خلیفه نیز دلنشین‌تر خواهد بود. بسیاری از گردشگران در طول روز از این برج برای مشاهده طلوع و غروب خورشید دیدن می‌کنند هرچند شب‌های برج خلیفه با نورپردازی فوق‌العاده آن را نباید از دست داد.

بهترین زمان رفتن به کویر در دبی چه زمانی است؟

 کویرهای دبی به علت طبیعت بکر و کمیابی که دارند، جزو پربازدیدترین تفریحات این شهر محسوب می‌شوند. اگر در فصل تابستان از این کویرها دیدن کنید، به‌خاطر گرم بودن دمای هوا لذت چندانی نخواهید برد.

 به همین دلیل بهترین زمان سال برای بازدید از این جاذبه‌های بی‌نظیر در دبی، فصل زمستان است. از اواخر آبان تا اوایل دی‌ماه، بهترین زمان برای بازدید از کویرهای دبی است. در این کویرها می‌توانید تجربه شتر گردی و دیدن آسمان شب داشته باشید.

ارزان‌ترین ماه سفر به دبی کدام است؟

 ماه رمضان، ارزان‌ترین ماه برای خرید از دبی است. در این ماه هتل‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و حتی هزینه بازدید از برج خلیفه در کمترین مقدار خود قرار دارد و می‌توانید از این فرصت استثنایی برای خریدی ارزان در دبی استفاده کنید.

 حرف آخر

 در این صفحه سعی کردیم بر اساس پارامترهای مختلف بهترین زمان سفر به دبی را مشخص کنیم. بسته به اینکه هدف شما چیست، این بهترین زمان متغیر خواهد بود. برای مثال اگر دنبال سفری مقرون‌به‌صرفه به دبی هستید، بهتر است فصل تابستان را برای بازدید از دبی انتخاب کنید.

 از سویی مطلوب‌بودن شرایط آب‌وهوایی در فصل زمستان باعث می‌شود که مسافران این فصل را برای بازدید از دبی انتخاب کنند. همچنین فستیوال‌های زمستانی و سورپرایز تابستانی نیز موارد تعیین‌کننده‌ای در انتخاب زمان سفر به دبی است. در صورت نیاز به دریافت ویزا دبی و یا مشاوره دراین‌خصوص حتماً با ما در تماس باشید.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید