ورود به حساب کاربری
معروف ترین اینفلوئنسرهای دبی که باید فالو کنیم

حضور و فعالیت از امکانات متنوع دنیای مجازی به واسطه انجام فعالیت‌های گوناگونی که در این محیط توسط افراد با رنج کاری و شخصیتی متفاوت انجام می‌شود، امروزه در دنیا با استقبال خوبی همراه است. به همین دلیل که بیشتر انسان‌ها به منظور استفاده از انواع دیوایس‌ها، اعم از موبایل هوشمند، تبلت و غیره، به محیط‌های مجازی دسترسی داشته و از امکانات آن بهره‌مند می شوند. 

در این مقاله قصد داریم درباره معروف ترین اینفلوئنسرهای دبی که باید فالو شوند، مطالب مهمی را برای آن دسته از افرادی که قصد دریافت ویزای دبی و سفر به کشور امارات را دارند و علاقمند هستند قبل از سفر به واسطه محیط مجازی و  اینفلوئنسرهایی که در این شهر معروف هستند در زمینه‌های مختلف اطلاعات کافی داشته باشند را بیان نماییم.

مفهوم اینفلوئنسر و دلیل فالو کردن معروف ترین اینفلوئنسرهای دبی 

در محیط مجازی افرادی هستند که به واسطه فعالیت‌هایی که دارند، از مخاطبین بسیاری برخوردار بوده و بر اساس همان فعالیت‌هایی که در دنیای مجازی انجام می‌دهند، کسب درآمد نیز می‌کنند. به این افراد که از ملیت‌های مختلفی برخوردار هستند و در تمام کشورهای دنیا شناخته شده‌اند، در اصطلاح اینفلوئنسر Influencer"" گفته می‌شود. 

هدف اصلی این مقاله معرفی اینفلوئنسر‌هایی است که در شهر دبی ساکن بوده و در دنیای واقعی و یا کاملا در دنیای مجازی بر اساس فعالیت‌هایی که دارند به معروفیت و بعضا از محبوبیت برخوردار شده‌اند. به همین منظور در ادامه، با وجود فعالیت‌های خود در دنیای مجازی، از طرفداران زیادی برخوردار شده و روی انتخاب‌های آنها نقش تعیین کننده را ایفا می‌نمایند. این افراد که معرفی خواهند شد می‌توانند از جمله ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران و ...  باشند. طرفداران معروف معروف ترین اینفلوئنسر‌های دبی به اهداف متنوعی، آنها را دنبال نموده و به اصطلاح آنها را  " follow "کرده‌اند. 

برای آنها  اطلاع از خبر‌هایی که در حساب کاربری اینفلوئنسر‌ها به واسطه جایگاهی که دارند معرفی و یا تبلیغ می‌شود بسیار با اهمیت است. به این خاطر که اطلاعات نشر داده شده توسط اینفلوئنسر‌ها می‌تواند برایشان موجبات انتخاب‌ها و خلق موقعیت‌های گوناگونی را به دنبال داشته باشد. 

موقعیت‌هایی مانند ‌انتخاب بهترین لوازم آرایشی با برندی مشخص، بهترین شرایط سرمایه گذاری در انواع فعالیتهای تجاری در شهر دبی، استفاده از بهترین خدمات آژانس‌های مسافرتی برای سفر به کشور‌های مختلف از جمله کشور امارات، خرید از بهترین فروشگاه‌های لباس در شهر دبی، و دیگر مواردی که همگی توسط معروف ترین اینفلوئنسر‌های دبی در محیط‌های مجازی منتشر و به اطلاع طرفدارانشان می‌رسد.

معرفی برخی از معروف ترین اینفلوئنسرهای دبی و شرح فعالیت آنها

 معروف ترین اینفلوئنسرهای دبی نیز مانند دیگر انسان‌ها، در ابتدا از جایگاه خاص و معروفیت برخوردار نبودند. اما در ادامه به واسطه فعالیت‌هایی که در دنیای واقعی انجام داده و یا با انتشار تصاویر جذاب، کلیپ‌های کاربردی و موزیک‌های پر‌طرفدار، رفته رفته از مخاطبان زیادی برخوردار شدند. علاوه بر این، این افراد در کنار فعالیت‌های خاصی که در محیط مجازی انجام می‌دهند، در برخی از حالات نسبت به انتشار و اشتراک گذاری محتویات در قالب بیان خاطرات و یا معرفی کارهای روزمره خودشان نیز فعال هستند. و این کار توانسته است که جایگاه آنها را در خاطر دنبال‌کنندگان پررنگ‌تر ‌نمایند.

همانطور که می‌دانید، شهر دبی به دلیل داشتن امکانات فوق العاده و هیجان‌انگیزی که دارد، در بین شهر‌های توریستی منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از طرف دیگر، این شهر به دلیل وسعتی که دارد، به عنوان یک کلان شهر نیز معرفی می‌شود. به همین دلایل، داشتن این برتری و امکانات فراوان در دبی موجب شده است که استعدادهای بی‌نظیری در این شهر شکوفا شده و به طبع آن افراد مشهور بین‌المللی در حوزه‌های مختلف کاری را به دنیا معرفی نماید. 

این افراد در رسانه‌های اجتماعی بر اساس هنر و استعدادی که دارند اقدام به نشر محتوای خاص و فوق‌العاده متفاوت نموده و در قالب معروف ترین اینفلوئنسر‌های دبی، روز به روز طرفداران زیادی را به خود جذب می‌نمایند.

به همین خاطر اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد سفر و اقامت در کشور امارات و شهر دبی را دارید، لازم است که محتواهای این افراد را دنبال کرده و حساب کاربری آن ها را فالو نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این افراد و خصوصیاتشان آشناتر شوید.

    1. خالد العامری "Khalid Al Ameri"

1,918,549 Followers

https://www.instagram.com/khalidalameri 

خالد العامری را به عنوان معرفی اولین اینفلوئنسری که در شهر دبی فعالیت می‌کند، معرفی می نماییم. او یک بازیگر کمدین است و این‌روزها با انتشار ویدیو‌های جذاب خود، توانسته است که در محیط مجازی در بین ساکنین شهر دبی از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار شود. این موفقیت برای خالد العامری تا جایی پیش رفت که شغل اصلی خود را رها کرد. او می‌گوید که علاقه این روزهایش فعالیت در دنیای مجازی در قالب یک اینفلوئنسر است. او امروزه در اینستاگرام در حدود (2 میلیون دنبال کننده) دارد و فعالیت خود را در یوتیوب نیز با حدود (1 میلیون و نیم دنبال کننده) انجام می‌دهد.

    2. محمد بیرقداری "Mohamed Mo Vlogs Beiraghdary" 

 4,126,117 Followers

https://www.instagram.com/movlogs 

محمد بیرقداری که با نام مستعار " MOVLOGS " در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کند یک وبلاگ نویس است. او در دبی ساکن است و بر اساس پست‌هایی که انتشار می‌دهد، سعی دارد تا سبک زندگی مردم را مورد هدف قرار دهد. نقطه نظر او افراد ثروتمند و شیوه زندگی آنهاست.  

محمد بیرقداری بر اساس علاقه فردی که دارد، این روز‌ها بیشتر فعالیت‌های خود را به تبلیغ انواع اتومبیل‌های لوکس اختصاص داده است. محمد بیرقداری در رسانه اینستاگرام از حدود (4 میلیون طرفدار) برخوردار بوده و در رسانه یوتیوب نیز فعالیت خوبی دارد و از (10.8 میلیون طرفدار) برخوردار است. این فعالیت موفق تاجایی پیشرفته است ‌که این روزها می‌توان او را به‌عنوان یکی از فعال‌ترین و معروف ترین اینفلوئنسر‌های دبی معرفی نمود.

    3. نور ستارز "Noor Stars "

12,386,694 Followers

 

https://www.instagram.com/Noorstars

نور ستارز از دیگر اینفلوئنسرهای فعال و محبوب در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی محسوب می‌شود. او از ملیتی عراقی اماراتی برخوردار است و این روزها موفق شده طرفداران زیادی را برای خود در پلتفرم اینستاگرام در حدود (12 میلیون طرفدار) و در رسانه یوتیوب با (18.5  میلیون طرفدار) جذب نماید. 

نور ستارز به زبان عربی مطالب مفیدی را در زمینه‌های سبک زندگی، راه‌های مراقبت از خود، انتشار متدها و راهکارهای آرایشی و معرفی محصولات آرایش در برندهای متفاوت برای طرفداران خود در محیط مجازی اجتماعی انتشار می دهد.

    4. هایلا غزل "Hayla Ghazal" 

1,548,244 Followers

مورد چهارم را اختصاص می دهیم به هایلا غزل که یکی از شگفت‌انگیز‌ترین و تاثیر گذارترین فعالان در رسانه‌های اجتماعی شناخته شده و ساکن دبی است، هایلا غزل تمامی این موفقیت‌های خود را در سن 18 سالگی کسب کرده است و خوب می‌داند که به عنوان یک اینفلوئنسر، راه طولانی را در پیش دارد. 

با این حال توانسته است بیش از (1 میلیون طرفدار) را در پلتفرم اینستاگرام و در حدود (6 میلیون طرفدار) را بر اساس فعالیت‌هایی که دارد در رسانه یوتیوب برای خود جمع کند. 

فعالیت‌های او در زمینه آموزش آشپزی به صورت محتواهای ویدیویی در محیط‌مجازی منتشر می‌شود. فعالیت‌هایی از‌جمله، ارائه ترفند‌های آرایشگری و متد‌های سبک زندگی را برای مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارد. امروزه بر اساس نظر سنجی انجام شده، حساب کاربری او در محیط مجازی مرجع مناسبی برای انتشار مسائل کاربردی در زمینه موضوعات اجتماعی در خاورمیانه محسوب می شود. 

شعار او، ایجاد فرصت‌های عادلانه برای زنان است به همین خاطر او از طرف سازمان ملل به عنوان سفیر انتخاب شده است.

    5. عبدالعزیز باز "Abdulaziz"  

5,061,331 Followers

https://www.instagram.com/bin_baz 

از دیگر معروف ترین اینفلوئنسر‌های دبی و تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی می‌‌توان به عبدالعزیز باز اشاره داشت. 

او که در شهر دبی ساکن است، در پلتفرم‌های مختلف فعالیت داشته و دنبال کننده‌های زیادی را برای خود جذب نموده است. بر این اساس پیج اینستاگرام او امروز بیش از (5 میلیون طرفدار) دارد و با این حساب او را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های رسانه‌های اجتماعی معرفی نمود. 

عبدالعزیز باز در رسانه یوتیوب نیز فعال است و در حدود (5 میلیون طرفدار) دارد. بیشتر محتوا‌های منتشر شده او بیش از 648 بازدیدکننده داشته است و غالبا فعالیت‌ها و محتوا‌های منتشر شده او به عنوان یک بازیگر کمدی، در قالب محتوای ویدئویی و البته معرفی انواع ویزای دبی می باشد. 

به همین منظور او به عنوان یک بازیگر کمدین در کشور امارات از شهرت بالایی برخوردار است. از نمونه محتواهای ویدئویی او می‌توان به شوخی با دوستان و خانواده اش اشاره کرد.

    6. نارین آمارا "Narins Beauty"

8,250,489Followers 

https://www.instagram.com/narins_beauty

نارین آمارا که با نام مستعار نارین بیوتی در رسانه‌های اجتماعی فعالیت دارد، دیگر نمونه‌ای از معروف‌ترین اینفلوئنسر شهر دبی محسوب می‌‌شود. بیشتر فعالیت‌های او در زمینه معرفی ترفندها و نکات آرایشی و معرفی راهکار‌های سبک زندگی است. نارین آمارا امروزه در کشور امارات به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین و معروف ترین اینفلوئنسر‌های دبی شناخته شده است. او متولد سوریه است و در دبی ساکن است و منزلی نیز در کشور سوئد دارد. او در پلتفرم اینستاگرام در حدود (8 میلیون طرفدار) داشته و عمده فعالیت او در زمینه معرفی راهکار‌های آرایشی است.

    7. الکساندرا هیرشی، ماشین سوپر "Alex" 

9,926,651 Followers

https://www.instagram.com/supercarblondie 

 

الکساندرا هیرشی دیگر اینفلوئنسر‌ معروف دبی است. افرادی که به خودروهای لوکس و مدرن علاقه‌مند هستند، حتما با فعالیت‌ها و محتوا‌هایی که او در پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کند آشنا هستند. به همین منظور کانال معروف "supercarblondie" که در رسانه ی یوتیوب فعالیت دارد متعلق به او است. 

الکساندرا هیرشی با نام Alex در بین طرفداران خود معروف است. این‌روزها او در اینستاگرام در حدود (10 میلیون طرفدار) دارد و فعالیت‌های او در رسانه‌ یوتیوب موجب شده است که در حدود (10 میلیون طرفدار) داشته را به خود اختصاص دهد. 

الکساندرا هیرشی به دلیل جذاب بودن محتواهایی که در رسانه فیسبوک "FaceBook" انتشار می‌دهد، از حدود (40 میلیون طرفدار) نیز در این محیط برخوردار است. بیشتر فعالیت‌ها و محتوا‌های منتشر شده او در زمینه نمونه‌ خودرو‌های سوپر اسپرت که در اختیار افراد مشهور است و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند، وسائل نقلیه عمومی و ماشین‌های اسپرت بکه از کارایی بالایی برخوردارند تشکیل می‌شود.

    8. کارن وازن "Karen Wazen Bakhazi"

7,200,612 Followers

https://www.instagram.com/karenwazen 

کارن وازن نیز در فهرست معروف ترین اینفلوئنسر‌های دبی قرار دارد. محتوا‌های منتشر شده او در رسانه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب و پلتفرم اینستاگرام، بیشتر درباره تمامی راهکارهای داشتن یک زندگی خوب است. کارن وازن که در محیط مجازی با نام ""karenwazen  به فعالیت می‌پردازد، در پلتفرم اینستاگرام بیش از (7 میلیون طرفدار) را به خود اختصاص داده است.

    9. گاوراو چوداری "Gaurav Chaudhary"

2,369,435 Followers

https://www.instagram.com/technicalguruji 

گاوراو چوداری که به نام ""Gaurav Chaudhary در محیط مجازی معروف است یکی دیگر از معروف ترین اینفلوئنسر‌‌های دبی شناخته شده است. او ملیت هندی دارد و این روزها در دبی ساکن است. فعالیت‌های منتشر شده توسط گاوراو چوداری در زمینه رایانه، گوشی‌های هوشمند و به طور کلی در حوزه فناوری فعالیت است و با نام Technical Guruji در رسانه یوتیوب (میلیون‌ها طرفدار) و در پلتفرم اینستاگرام در حدود (2 میلیون طرفدار) دارد. 

محتوا‌های انتشار یافته شده توسط گاوراو چوداری بازدیدکنندگان بالایی را به خود اختصاص داده است. او جدا از آن که در بین علاقمندان کشور امارات محبوب است، در بین هم‌میهنان هندی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

    10. هدی کتان "HUDA KATTAN"

 

49,957,972 Followers

https://www.instagram.com/hudabeauty 

در این مقاله، آخرین مورد از معرفی معروف ‌ترین اینفلوئنسر‌‌های دبی را به موفق ترین و فعال‌ترین اینفلوئنسر  محیط مجازی به‌نام هدی کتان اختصاص می‌دهیم. شهرت او در شهر دبی تا جایی پیشرفت کرده است که یک برند در زمینه لوازم آرایشی را برای خود ثبت نموده است‌. او به‌عنوان مشهور‌ترین و تاثیرگذارترین اینفلوئنسر در دبی شناخته شده است و محتواهایی در قالب آموزش متد‌های آرایشگری را در محیط مجازی برای مخاطبین خود انتشار می دهد. 

هدی کتان در پلتفرم اینستاگرام حدود (50 میلیون‌ها طرفدار) داشته و در رسانه فیس‌بوک (7 میلیون‌ها طرفدار) را به خود اختصاص داده است. در کنار آن در رسانه یوتیوب نیز فعالیت‌های موفقی دارد و بر این اساس در رسانه یوتیوب نیز از (4 میلیون‌ها طرفدار) برخوردار است. فعالیت‌های او که در زمینه معرفی انواع ویزای دبی و متدهای آرایشگری است به تمام موارد از جمله انواع آرایش ابرو تا موضوعات تخصصی‌تر در زمینه روابط عاشقانه خود و انتشار تصاویر آرایش شده صورت خود اختصاص می دهد. 

اشعار او که همواره مورد استقبال طرفداران خود بوده است (رویاپردازان می توانند موفق شوند) می باشد. هدف هدی کتان از فعالیت در محیط مجازی انگیزه دادن به زنان برای داشتن یک زندگی ایده‌آل معرفی شده است.

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید