ورود به حساب کاربری
بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی

دبی به عنوان بزرگترین شهر امارات متحده عربی، یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای جهان به‌حساب می‌آید که با توجه به جاذبه‌های دیدنی زیبا و جذاب، لقب «عروس خلیج فارس» را به خود اختصاص داده است. این شهر توریستی، بهترین و مهمترین جاذبه‌های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جای داده است؛ از این‌رو هر ساله بسیاری از گردشگران خارجی با اخذ ویزای دبی به این شهر لوکس و مدرن سفر می‌کنند تا در کنار جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بی‌نظیر، از مناظر ساحلی چشم‌نواز این شهر در کنار اعضای خانواده، دوستان و آشنایان لذت ببرند. حال افرادی که از کشور ایران قصد سفر به شهر دبی را دارند، همواره با این چالش مواجه هستند که بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی کدام هتل‌ها خواهند بود؟! در اینجا تلاش خواهیم کرد تا به معرفی 8 نمونه از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی، موقعیت قرارگیری در شهر، دسترسی‌ها و ... بپردازیم؛ پس چنانچه به دنبال سفر به دبی هستید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.     

هتل 7 ستاره برج العرب دبی  (Burj Al Arab Jumeirah)

هتل برج العرب به عنوان یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی شناخته می‌شود که از شهرت جهانی برخوردار است. هزینه اقامت و امکانات رفاهی این هتل بسیار سنگین بوده و چنانچه از توان مالی خوبی برخوردار هستید، اقامت در هتل برج العرب بسیار مهیج و جذاب خواهد بود. این هتل فوق‌العاده مدرن، 9 رستوران مجلل و شیک با غذاهای متنوع، 2 استخر سرباز در تراس، اتاق کهکشان راه شیری با 29000 قطعه کریستان سوآرسکی، یک عدد آکواریوم با 50 گونه ماهی و 32 مکان آفتاب‌گیری دارد. از جاذبه‌های نزدیک به این هتل، می‌توان به دبی مال، برج خلیفه، پارک بازی گاردن گلو، مرکز خرید سیتی واک و ... اشاره کرد. از امکانات ورزشی و رفاهی هتل برج العرب دبی به عنوان یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی باید به مواردی از جمله رستوران، باشگاه بدنسازی و خدمات اسپای مجزا، کلوب کودکان، پارک آبی وایلد وادی، استخر سرباز و سرپوشیده، بیلیارد، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه، سرویس شاتل و گلف اشاره کرد.

هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز دبی ((Jumeirah Emirates Towers Hotel

یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی، هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز است که در جاده شیخ زاید قرار دارد و از جمله هتل‌های جمیرا با امکانات رفاهی فوق‌العاده به‌شمار می‌آید. این هتل 5 ستاره در برح‌های امارت واقع شده و در نزدیکی مرکز خرید دبی مال قرار دارد. مهمانان هتل جمیرا امارات تاورز دبی، می‌توانند از سرویس رایگان رفت و برگشت به مرکز خرید بین‌المللی دبی، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه، پارک آبی Wild Wadi و مرکز شهر استفاده کنند. از امکانات این هتل 5 ستاره، می‌توان به ساحل اختصاصی، رستوران، فروشگاه، آسانسور، پارکینگ، استخر سرباز، خشکشویی، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای و خدمات نگهداری از بچه‌ها اشاره کرد. 

هتل ۵ ستاره سوفیتل (Sofitel Dubai Downtown) 

بدون تردید هتل سوفتیل یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی خواهد بود؛ زیرا در طراحی معماری این مجموعه از معماری بی‌نظیر فرانسوی و گیاهان زیبای فرانسوی در لابی استفاده شده است. همچنین این هتل 5 ستاره در جزایر پالم دبی واقع شده و در فاصله بسیار کم از ساحل جمیرا (8 دقیقه‌ای) و برج خلیفه دبی (5 دقیقه‌ای) قرار گرفته است و مسافران می‌توانند به این جاذبه‌های دیدنی دسترسی داشته باشند. کلیه مسافران هتل سوفیتل دبی، می‌توانند به صورت رایگان از یک جلسه 30 دقیقه‌ای عکاسی بهره ببرند. از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هتل ۵ ستاره سوفیتل، می‌توان به رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، باشگاه بدنسازی و تنیس، استخر سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی رایگان، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، سالن بازی کودکان، پارکینگ، خشکشویی، ساحل اختصاصی، تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای و ... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره شیراتون جمیرا بیچ دبی   (Sheraton Jumeirah beach)

هتل شیراتون جمیرا بیچ یکی دیگر از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی بوده که در ساحل خصوصی دبی مارینا واقع شده و کاملا به خلیج فارس مشرف است. مسافران می‌توانند با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسند. از امکانات رفاهی ویژه هتل 5 ستاره شیراتون جمیرا بیچ دبی باید مواردی از قبیل رستوران‌هایی با انواع غذاهای آسیایی، ایتالیایی و بین‌المللی، ارائه سرویس‌های 24 ساعته به مسافران، باشگاه بدنسازی، پارکینگ، استخر سرباز، فروشگاه، سالن بازی کودکان، اینترنت در لابی با هزینه مجزا، امکانات ورزشی و تفریحی، خشکشویی، آسانسور و تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای را نام برد که در کنار هم، اقامتی رویایی و هیجان‌انگیز را برای مسافران فراهم می‌آورند.

هتل 5 ستاره آتلانتیس پالم دبی ((Dubai Atlantis Palm Hotel

یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی، هتل آتلانتیس پالم به‌حساب می‌آید که در جاده کریسنت و جزیره دیدنی پالم جمیرا واقع شده است. این هتل در سال 2008 میلادی ساخته شده و دارای سواحل شنی اختصاصی است. این هتل 5 ستاره انتخاب ایده‌آلی برای زوج‌های جوان بوده و منظره خیره‌کننده و چشم‌نوازی از خلیج فارس را برای مسافران پدید آورده است. هتل آتلانتیس پالم دارای یک آکواریوم بزرگ بوده که دلفین‌ها در آن بازی می‌کنند. مهمانان هتل، می‌توانند به صورت مستقیم به بزرگترین پارک آبی خاورمیانه، مغازه‌ها و بوتیک‌های مهم دبی دسترسی داشته باشند و با طی کردن مسافتی کم به مرکز خرید بزرگ امارات، باشگاه گلف امارات و برج خلیفه بروند. از امکانات رفاهی و ورزشی این هتل، می‌توان به رستوان با انواع غذاهای سنتی عربی و بین‌المللی، انواع نوشیدنی‌ها در کافی شاپ، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، بیلیارد و تنیس، رفت و برگشت رایگان مسافران، اینترنت رایگان، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، میز پذیرش 24 ساعته و تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای اشاره کرد.   

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel)

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی بوده که از چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به دریا برخوردار است. این هتل زیبا دارای اتاق‌های بزرگ و امکانات ویژه‌ای بوده و مهمانانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند به صورت نامحدود از پارک آبی وایلد وادی استفاده کنند. این هتل 5 ستاره برای ماه عسل انتخاب ایده‌آلی خواهد بود؛ از این‌رو اگر قصد اقامت در هتل 5 ستاره جمیرا بیچ دبی را دارید، می‌توانید با اخذ ویزای دبی به این شهر سفر کرده و اقامت در این هتل استثنایی را برای خود و اعضای خانواده رزو کنید و از امکاناتی چون رستوران، سرویس رایگان رفت و آمد، آسانسور، استخر سرباز، باشگاه بدنسازی و تنیس، ساحل اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره دوچرخه، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، امکانات ورزشی و تفریحی، خشکشویی و تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای بهره ببرید.

هتل 5 ستاره آسیانا دبی (Asiana Hotel)

هتل 5 ستاره آسیانا در جاده صلاح‌الدین، دیره و نزدیک مرکز خرید ریف واقع شده است. هتل Asiana از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی به‌شمار می‌آید که از اتاق‌های شیک و مدرن برخوردار بوده و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل 5 ستاره دارای 5 رستوران بوده که با توجه به حضور گردشگران از سراسر جهان، غذاهای آسیایی، محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. از امکانات رفاهی ویژه هتل 5 ستاره آسیانا دبی، می‌توان به رستوران و کافی شاپ، اتاق VIP، سالن بدنسازی، خشکشویی، آسانسور، استخر، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، صرافی، میز پاسخگویی 24 ساعته، سیستم تهویه هوا مرکزی، آرایشگاه و اجاره ماشین اشاره کرد.

هتل فایو جمیرا ویلیج دبی  (FIVE Palm Jumeirah Hotel)

هتل فایو جمیرا ویلیج از سری هتل‌های 5 ستاره و مدرن شهر دبی به‌حساب می‌آید که از سری بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی است. دارای 350 اتاق لوکس بوده و از دکوراسیون داخلی و چیدمان بی‌نظیری برخوردار هستند. این هتل با امکانات ویژه‌ای از جمله ساحل اختصاصی، استخر، سونا، اسپا، پذیرش به صورت 24 ساعته، روم سرویس (سرو غذا در اتاق)، کلوپ تفریحی مخصوص کودکان، اینترنت رایگان، زمین بازی سرپوشیده، برنامه‌های سرگرم‌کننده و ... برای اقامت ایرانیان پیشنهاد جذاب و مهیجی خواهد بود.

جمع‌بندی

شهر دبی امارات متحده عربی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای دنیا به‌حساب می‌آید که در هر گوشه آن، جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و تفریحی فراوانی وجود دارد؛ از این‌رو گردشگران و توریست‌های سراسر جهان با اخذ ویزای دبی به این شهر رویایی سفر می‌کنند. حال افرادی که قصد سفر از ایران به شهر دبی امارات را دارند، همواره به دنبال اقامت در بهترین هتل‌ شهر هستند. از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی، می‌توان به هتل برج العرب دبی، هتل سوفیتل، هتل آتلانتیس پالم، هتل فایو جمیرا ویلیج، هتل جمیرا امارات تاورز، هتل شیراتون جمیرا بیچ و ... اشاره کرد؛ بنابراین اگر به دنبال سفر به شهر دبی و اقامت در هتل مجلل هستید، می‌توانید در کنار رزرو اتاق در یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در دبی، از امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و جاذبه‌های اطراف آن استفاده کنید.   

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید