ورود به حساب کاربری
هتل برج العرب دبی و اطلاعات مربوط به آن

دبی همواره جزو مقاصد گردشگری لوکس و جذاب به شمار می‌رود و شما می‌توانید با دریافت ویزای دبی سفری به یادماندنی به این شهر را تجربه کنید. در سفر به دبی علاوه بر تمام جاذبه‌های گردشگری که در آن وجود دارد، شما می‌توانید تجربه اقامت در خاص‌ترین و زیباترین هتل را هم داشته باشید و آن هتلی نیست جز هتل برج العرب دبی!

این هتل با سازه‌ی متفاوتی که دارد، بسیار شناخته شده است و هزینه اقامت در آن هم بسیار بالا می‌باشد. زیبایی‌های داخلی این برج، طلاهایی که در قسمت‌های مختلف آن به کار رفته، کالاها و لوازم اصلی که در دیزاین آن استفاده شده و امکانات رفاهی بسیار زیادی که در آن وجود دارد، سبب شده تا این هتل بسیار شاهانه و مجلل باشد.

به قدری این هتل لوکس و همه چیز تمام است که تمام رئیس جمهوران یا افراد مشهور و معروفی که به دبی سفر می‌کنند، اکثرا در این هتل اقامت می‌کنند. 

اگر شما هم مایل هستید اطلاعاتی در رابطه با این هتل به دست بیاورید یا قصد سفر به دبی و اقامت در این هتل را دارید، تا پایان همراه ما باشید.

نگاهی به تاریخچه ساخت هتل برج العرب

طراحی برج العرب در سال 1993 کلید خورد و معماری که وظیفه این کار را بر عهده داشت، شخصی به نام تام رایت بود. بعد از انجام کارهای طراحی در سال 1994 یعنی یک سال بعد ساخت این هتل عظیم شروع شد. 

برای ساخت این هتل حدودا از 3500 کارگر بهره گرفته شده بود و طراحانی از کشورهای مختلف مانند آمریکا، انگلیس و خود دبی که تعداد آنها هم بالغ بر 250 نفر بود، در زمان ساخت این هتل حضور داشتند. شرکت‌ها و پیمانکارهای زیادی (حدودا 3000) هم در این پروژه عظیم مشارکت داشتند.

بعد از گذشت 5 سال یعنی در سال 1995 کارهای ساخت هتل برج العرب به اتمام رسید و درهای آن به روی مردم گشوده شد.

تزئینات و مصالح استفاده شده برای ساخت قسمت‌های داخلی هتل از بهترین برندها و با کیفیت‌ ترین کالاها هستند. به طوری که حتی قالیچه‌های موجود در آن کاملا دست بافت و با اصالت هستند و از کشورهایی همچون هند و آفریقای جنوبی خریداری شده‌اند.

 چلچراغ‌ها، درها و دیگر موارد استفاده شده در قسمت‌های دیگر این هتل کاملا ارجینال بوده و از کشورهای مختلف خریداری شده‌اند. علاوه بر تمام این موارد قسمت‌های خاصی از این هتل با طلای 24 عیار تزئین شده است. 

معماری و شکل ظاهری برج العرب 

همانطور که اطلاع دارید، ظاهر هتل برج العرب بسیار شبیه به بادبان کشتی به ویژه کشتی‌های عربی است و این طرح زیبا حاصل معماری طراحان کاربلد می‌باشد. این برج بسیار مرتفع است و شاید جالب باشد که بدانید، بلندی آن حتی از برج ایفل نیز بیشتر است. به طوری که در جایگاه سوم بلندترین هتل‌های جهان قرار دارد. ارتفاع این هتل و قسمت مسکونی و غیر مسکونی آن عبارتند از:

  • ارتفاع: 321 متر
  • 125 متر غیر مسکونی (قسمت بالای برج) و 196 متر قسمت مسکونی

با تمام این اوصاف حتی اگر قصد اقامت در این هتل را هم نداشته باشید، بهتر است با دریافت ویزای دبی به این شهر سفر کنید و از برج العرب، این سازه‌ی حیرت‌انگیز دیدن نمایید.

کدام رستوران ها در برج العرب فعالیت دارند؟

با توجه به لوکس بودن همه جانبه‎‌ی هتل برج العرب طبیعی است که رستوران‌هایی هم که در آن فعالیت دارند، بسیار شکیل و مجلل باشند. دو رستوران در این هتل مشغول به فعالیت می‌باشد که هر کدام به نوبه‌ی خود یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند؛ چرا که بسیار خاص و منحصر به فرد هستند. این دو رستوران عبارتند از:

  • المنتها
  • المهرا

المنتها یکی از رستوران‌های این هتل است که ویو بسیار ناب و دلنشینی دارد؛ چرا که در ارتفاع 200 متری قرار گرفته و آبی نیلگون دریای خلیج فارس از آن کاملا هویداست. برای لذت بیشتر از زیبایی اطراف، از آسانسوری شیشه‌ای برای رسیدن به این رستوران بهره گرفته شده است.

رستوران دیگر یعنی المهرا هم در نوع خود بسیار بی‌نظیر و خاص است؛ چرا که با آکواریومی بسیار جذاب احاطه شده که ماهی‌های متنوعی داخل آن نگهداری می‌شود. نام رستوران المهرا ادر لیست 10 رستوران برتر جهان به چشم می‌خورد.

هزینه تقریبی اقامت در هتل برج العرب

هتل برج العرب از آن جهت که امکانات رفاهی بسیار بالایی دارد و بسیار هم لوکس است، می‌توان گفت که گران‌ترین هتل در دنیا محسوب می‌شود. به طوری که هزینه تقریبی اقامت در اتاق‌های نسبتا معمولی آن از شبی 1000 دلار شروع می‌گردد. 

البته با توجه به امکانات اتاق این رقم تغییر می‌کند و تا شبی 15000 دلار هم می‌رسد. علاوه بر تمام اینها اگر مایل باشید در اتاق بسیار مجلل و سلطنتی این هتل هم اقامت داشته باشید، باید چیزی حدود 24000 دلار پرداخت کنید. توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده می‌توانند بسته به شرایط مختلف متغیر باشند.

نکات جالب در رابطه با برج العرب

اگر شما در سفر به دبی یکی از اتاق‌های این هتل را برای اقامت رزرو کنید، بعد از اینکه وارد دبی شدید در بدو ورود و در همان فرودگاه توسط خدمات هتل راهنمایی خواهید شد و با ماشین رولز رویس به هتل خواهید رفت.

شما در هتل در هر طبقه‌ای که قرار بگیرید خواهید دید که حدودا 60 میز پذیرش وجود دارد و همگی این امکانات برای خدمات رسانی بهتر برای میهمانان و مسافران می‌باشد.

می‌توان گفت از لحاظ رفتاری و خدمات هم پرسنل هتل برج العرب در دنیا بهترین هستند. گوشواره‌های از جنس طلا که روی آن هم لوگوی هتل نقش بسته از جذابیت‌های کارکنان خانوم این هتل است. در مدت زمانی که در این هتل اقامت دارید، امکان استفاده از یک آی پاد طلا به شما داده می‌شود.

سخن پایانی

شهر دبی مملو از امکانات رفاهی و سازه‌های شگفت‎‌انگیز است که هتل برج العرب هم یکی از آنهاست. شما با سفر به این شهر می‌توانید تجربه یک زندگی لوکس و البته گران قیمت را داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مختصر و مفیدی در رابطه با برج العرب را در اختیار شما قرار دهیم. با مطالعه مطلب فوق می‌توانید با دید نسبتا بازتری اقدام به رزرو هتل نمایید. 

می‌توان گفت خود این برج به تنهایی یک جاذبه گردشگری خارق‌العاده می‌باشد که امکانات بسیار زیادی را در جهت رفاه حال مسافران در خود جای داده است. 

پس پیشنهاد می‌کنیم با دریافت ویزای دبی به این شهر سفر کنید و از اقامت یا بازدید هتل برج العرب لذت ببرید.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید