ورود به حساب کاربری
رستوران le petit belge دبی

رستوران le petit belge دبی (LPB) یکی از بهترین رستوران‌هایی است که هر فرد پس از اخذ ویزای دبی و رسیدن به این شهر باید امتحان کند. همانطور که از اسم این عبارت فرانسوی مشخص است به معنای بلژیکی کوچک بوده و باید انتظار داشته باشیم که با طعم و مزه غذاهای بلژیکی و فرهنگ مردمان این کشور روبرو باشیم. بنابراین رستوران لی پتیت بلژ دبی تنها یک رستوران نیست بلکه عملکردی شبیه به سفارت غیر رسمی بلژیک دارد که غذاهای این کشور را به شما معرفی می‌کند. در ادامه بیشتر با این رستوران در دبی آشنا خواهید شد.

معرفی رستوران Le Petit Belge دبی

رستوران لی پتیت بلج دبی در ماه می 2017 افتتاح شد که اولین شعبه این رستوران در جهان بود. با توجه به اینکه توانست به خوبی فرهنگ غذایی و طعم و مزه فرانسوی را نشان دهد، به سرعت مورد توجه قرار گرفت و تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های دبی شد. بنابراین در دبی یکی از دلایل تشکیل صف طولانی در جلو رستوران‌های آن همین رستوران لی پتیت بلج است.

قیمت غذاهایی که در رستوران Le Petit Belge دبی طبخ می‌شوند نسبت به اکثر رستوران‌هایی که در جاهای مختلف شهر هستند بالاتر است. یکی از دلایل آن این است که همیشه رستوران‌هایی که غذای سایر کشورها را ارائه می‌کنند و به شکل کاملا تخصصی و بومی هستند، قیمت بالاتری دارند. دلیل دوم محل قرارگیری این رستوران است. رستوران لی پتیت بلج در کنار برج‌های Lake جمیرا و هتل Pullman قرار گرفته بنابراین جزو مکان‌های لوکس محسوب می‌شود.

ویژگی‌های رستوران لی پتیت بلج در دبی

در کنار طبخ غذاهای بلژیکی معروف در این رستوران توسط بهترین سرآشپزهای این کشور، ویژگی‌های دیگری هم وجود دارند که باعث محبوبیت روزافزون آن شده‌اند. در این رستوران کافی شاپی وجود دارد که برگرفته از تاریخ و فرهنگ غنی این کشور در زمینه خدمات رسانی در قالب کافی شاپ بوده و الهام گرفته از نمونه 100 ساله در این کشور است. تمامی المان‌ها و متریال‌ها با رگه‌هایی از سبک معاصر در این کافی شاپ به کار رفته‌اند.

با اینکه کشور بلژیک بسیار کوچک است اما تنوع غذایی بسیار بالایی دارد و توانسته با نوع غذاها و طبخ مخصوص و منحصربفرد خود در دنیا تأثیرگذار باشد. این موارد المان‌های بسیار یونیک و خاص کشور بلژیک هستند که رستوران LPB دبی توانسته به خوبی آنها را در یکدیگر ادغام کند.

بنابراین یکی از ویژگی‌های بارز رستوران Le Petit Belge این است که توانسته ذائقه‌های مختلف مردم شهر دبی و توریست و گردشگران این شهر را با غذاهای مختلف پوشش دهد و آنها را با یکدیگر ترکیب کند. وقتی به سایت رسمی این رستوران مراجعه می‌کنید در آن به ویژگی‌های شاخص خود اشاره کرده‌اند. ویژگی که در آن عباراتی مثل سفارت غیر رسمی بلژیک، کشوری کوچک اما با غذاهای متنوع و جایی پر از غذاهای متنوع که تا به حال ندیده‌اید به خوبی جلب توجه می‌کنند.

ویژگی بعدی که رستوران LPB را بسیار خاص و متمایز کرده، تجربه طعم لذیذ و ترکیبی نوشیدنی‌ها با غذاهاست. با رزرو وعده غذایی در این رستوران نه تنها از تنوع و طعم غذاها و نوشیدنی‌ها بلکه ترکیب بی نظیر این دو هم لذت خواهید برد. 

شما می‌توانید به سلیقه خودتان نوشیدنی انتخاب کنید یا اینکه اجازه دهید گارسون‌های حرفه‌ای و مجرب به شما بهترین نوشیدنی را متناسب با نوع غذایی که سفارش داده‌اید پیشنهاد کنند. نوشیدنی‌های رستوران Le Petit Belge در تمام دبی معروف هستند، از برندهای بسیار معتبر گرفته تا نمونه‌هایی که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شوند در این رستوران موجود است.

با رزرو ویزای دبی مطمئن هستید که با ورود به این شهر با دنیایی از زیبایی‌ها و لحظاتی خاص مواجه خواهید بود. یکی از این زیبایی‌ها، ثبت لحظاتی خاص در رستوران بلژیکی کوچک دبی است. بد نیست بدانید که رستوران LPB از لحاظ بازخورد مسافران و امتیازاتی که در سایت‌های معتبر نظیر TripAdvisor دریافت کرده هم وضعیت بسیار خوبی دارد. نمره 4.6 از 5 باعث شده تا بسیاری از مردم بدون معطلی و تردید این رستوران را انتخاب کنند. طبق نظرسنجی‌های مختلف ویژگی‌هایی که رستوران Le Petit Belge به آنها معروف است عبارتند از:

  • غذاهای فوق العاده لذیذ و خوشمزه
  • سرویس دهی عالی غذایی
  • لحظات بسیار خوش و به یاد ماندنی
  • موسیقی زنده
  • نوشیدنی‌های بی نظیر در انواع برندهای معتبر
  • تنوع غذایی فوق العاده از فرهنگ بلژیک به همراه وعده چاشت (وعده غذایی بین ناهار و صبحانه که اصطلاحا Brunch) می‌گویند.

 

اطلاعات تکمیلی رستوران LPB دبی

وعده‌های غذایی که در این رستوران سرو می‌شوند شامل وعده غذایی بین ناهار و صبحانه که ما به آن چاشت می‌گوییم و برای کسانی است که صبحانه دیر خورده‌اند. همچنین ناهار و شام نیز در این رستوران سرو می‌شوند. ساعات کاری رستوران Le Petit Belge از 12 ظهر تا 12 شب است و تقریبا در تمامی ساعات طول روز پذیرای شما هستند.

برای حضور در رستوران باید از قبل رزرو اینترنتی انجام دهید. در هنگام رزرو، اطلاعاتی مثل روز، وعده غذایی مدنظر و تعداد مهمانان که بین 1 تا 10 نفر هستند را از شما درخواست می‌کنند. سپس با درج اطلاعات شخصی می‌توانید رزرو خود را تکمیل کنید.

قوانین رستوران Le Petit Belge:

بدون رزرو قبلی قادر به استفاده از خدمات این رستوران نخواهید بود. در صورتی که کودک به همراه دارید تا 10 شب می‌توانید در رستوران بمانید. حداکثر تعداد نفراتی که می‌توانند یک میز را رزرو کنند، 10 نفر است که البته به میزهای در دسترس برای رزرو و همراه داشتن فرزند و نوزاد هم بستگی دارد. با توجه به شرایط کرونایی همیشه باید ماسک بزنید. فاصله اجتماعی 2 متری باید رعایت شود. در مواقعی که Ladies Night باشد حداقل مقدار هزینه برای رزرو یک میز، 100 درهم است. امکان اینکه با خود حیوان خانگی داشته باشید یا سیگار بکشید وجود ندارد. امکان کنسلی رزرو و بازگشت وجه تا 1 روز قبل از تاریخ رزرو شده وجود دارد.

غذاهای معروف: کوکتل میگو، ماهی سالمون، گوشت و نوشیدنی‌ها

غذاهای خاص: رستوران LPB برای گیاهخواران و وگان‌های عزیز و کسانی که غذاهای بدون گلوتن مصرف می‌کنند غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای در منو مخصوص قرار داده است.

هزینه سفارش غذا: به طور میانگین هزینه غذا خوردن برای دو نفر بدون نوشیدنی، 330 درهم است. هر پیمانه نوشیدنی هم حدود 46 درهم هزینه دارد.

رستوران Le Petit Belge، بیرون بر هم دارد. پیشخدمت مخصوص پارک ماشین هم حضور دارند. صندلی در داخل رستوران هم هست و می‌توانید در فضای بسته داخل حضور داشته باشید. تراس و بالکن اختصاصی هم برای رزرو وجود دارد. منوی فول بار هم موجود است. وای فای پر سرعت هم در اختیار شماست و می‌توانید گوشی خود را هم شارژ کنید.

آدرس رستوران Le Petit Belge: دبی، هتل Pullman، برج‌های دریاچه جمیره، Cluster T، طبقه B1

شماره تماس: 97145693329+

ایمیل: jlt@lepetitbelge.com

آدرس وب سایت: https://lepetitbelge.com/ 

حتما توصیه می‌کنیم بعد از اخذ ویزای دبی و حضور در این شهر لوکس، حتما سری هم به رستوران Le Petit Belge بزنید.

منابع:

    1- https://witwork.co/listing/le-petit-belge-jlt/

    2- https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g295424-d12789425-Reviews-Le_Petit_Belge-Dubai_Emirate_of_Dubai.html

    3- https://lepetitbelge.com/

    4- https://www.zomato.com/dubai/le-petit-belge-jumeirah-lake-towers

    5- https://www.creneau.com/work/le-petit-belge

    6- https://eatapp.co/le-petit-belge-jumeirah-lake-towers

    7- https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/park-inn-dubai-motor-city/restaurant-bar/le-petit-belge 

 

 

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید