ورود به حساب کاربری
شهربازی Motion gate دبی

شهر دبی به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود که ساکنان آن می‌توانند اوقات خوشی را در مقاصد تفریحی مختلف آن سپری کنند که در صدر آن پارک موشن گیت دبی قرار دارد و بزرگ‌ترین پارک تفریحی با الهام از سینمای هالیوود است. شما نیز می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر از این امکانات لذت ببرید.

این شهربازی بزرگ‌ترین تم پارک هالیوودی خاورمیانه به شمار می‌رود که از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده است. در اینجا می‌توانید یک گردش هیجان‌انگیز در حال و هوای انیمیشن‌های هالیوودی را برای خود رقم بزنید. به‌صورت کلی این پارک موضوعی با الهام از انیمیشن‌های شرکت‌های بزرگ دنیا یعنی دریم‌ورکس انیمیشن (DreamWorks Animation)، کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) و لاینزگیت (Lionsgate) ساخته شده‌اند. 

موشن گیت دبی بخش‌های مختلفی دارد که هرکدام با روش خاص خود شما را سرگرم می‌کنند؛ در بخش کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) برای نجات نیویورک در یک جنگ ماورایی به روح‌ها بپیوندید، یا به دنیای اسمورف ها (Smurfs Village) بروید و چندساعتی را با این موجودات آبی دوست‌داشتنی بگذرانید و یا به تماشای یک نمایش اسمورفی بنشینید. در دریم‌ورکس (DreamWorks) به سرزمین خیال بروید، در بخش لاینزگِیت (Lionsgate) خود را مهمان هیجان کنید و  در بخش استودیو سنترال (Studio Central) می‌توانید از پشت‌صحنه فیلم‌ها و تئاترها سر دربیاورید.

امکانات مختلفی در این شهربازی جذاب برای شما در نظر گرفته‌شده است؛ از رستوران‌ها و کافه‌های متعدد تا فروشگاه خرید و پارکینگ و حتی امکان برگزاری مراسم تولد و عروسی  و ...

 

کلمبیا پیکچرز

این بخش به بازدیدکننده تجربه بازی‌های سرعتی دیوانه کننده را می‌دهد، به تیم Ghostbuster ملحق می‌شود تا در یک نبرد طاقت‌فرسا برای نجات شهر نیویورک بجنگد، یا در نبرد سرنوشت برای مبارزه با لایاکان ها با سلن جنگجوی خون‌آشام در دنیای اموات مبارزه کنید. این‌ها سرسره‌های آبی، شناورها و نمایشگرهای تعاملی هستند که ارواح و زامبی‌ها جهان را در آن کنترل می‌کنند. در زیر برجسته‌ترین امکانات تفریحی این منطقه را معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

 

سرزمین زامبی‌ها

ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی

تعقیب و گریز با سرعت‌بالا

آزمایشگاه تخیل

شکارچیان ارواح (نبرد نیویورک)

دنیای مردگان

 

دهکده اسمورف ها

 

این مکان بازدیدکنندگان را به ماجراجویی دنیای فانتزی اسمورف‌ها که در دوران کودکی خود در آن زندگی می‌کردیم بازمی‌گرداند، زیرا این روستا دارای خانه‌های قارچ و مناطق منحصربه‌فردی است که شامل مراکز بازی، تورهای جالب و نمایش‌های تئاتری موردعلاقه همه است. از جمله مناطق تفریحی در منطقه اسمورف ها عبارت‌اند از:

 

Smurf Village Express

تور استودیو اسمورف ها

 

Dreamworks

این بخش دارای مناطق متمایز بر اساس آثار کلاسیک پاندای کونگ‌فو کار، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، ماداگاسکار و شرک هستند، این بخش به بازدیدکننده اجازه می‌دهد تا نقش قهرمان را از طریق مکان‌های دیدنی شگفت‌انگیز زندگی کند، قطارهای ترن هوایی را تجربه کند، از سواری تاریک، نمایش‌های چندرسانه‌ای تئاتر لذت ببرد. و مراکز بازی تعاملی، و یک روز سرگرم‌کننده در Motiongate داشته باشید. امکانات تفریحی موجود در منطقه Dreamworks را بررسی کنید:

 

سفرافسانه‌ای شرک

رشته‌فرنگی آقای پینگ

جشن مرداب

پاندا کونگ‌فو کار

تعقیب دیوانه‌وار ماداگاسکار

 

لاینزگیت

در مورد منطقهLionsgate ، دو مورد از پر درخواست‌ترین بازی‌ها را ارائه می‌دهد، یعنی:

 

قطار گلوله کاپیتول

تور پانم آریل

 

استودیو مرکزی

این بخش انتقالی به عصر طلایی سینمای هالیوود و زندگی در صحنه‌های شهر نیویورک را ارائه می‌دهد و به پشت‌صحنه می‌رود تا چگونگی فیلم‌ها، اجراهای تئاتر و فضای دفاتر اجرایی استودیوهایی که فیلم‌ها در آن فیلم‌برداری می‌شود را کشف کند.

 

تئاتر هالیوود

Motiongate Dubai شامل گروهی از مناطق سرگرمی منحصربه‌فرد است، با وجود این، تئاتر هالیوود به دلیل ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، از جمله 3 استودیو فیلم، جذاب‌ترین سالن برای بازدیدکنندگان از سراسر امارت است.

 

 

رستوران‌ها

با گرفتن ویزای دبی به این شهر سفر کنید و از امکانات این شهربازی لذت ببرید علاوه بر آن در مورد گزینه‌های رستوران موشن گیت دبی واقع در پارک‌ها و ریزورت های دبی باید گفت، آن‌ها بین رستوران‌های عربی و غربی متفاوت هستند و در زیر به برجسته‌ترین این رستوران‌ها اشاره می‌کنیم که قطعا دوست خواهید داشت.

 

رستوران‌های موجود در موشن گیت دبی

 

    Hotel Beastro انواع برگر‌ها، ساندویچ و سالاد

    Very Smurfy Café کافه‌ای با انواع نوشیدنی‌ها و ساندویچ‌های عربی، مرغ کبابی و مینی پیتزا

    Baby Brent's Luncheonette انواع پیتزا، ماکارونی و سالاد

The Candy Apple  انواع غذاهای کلاسیک

King Julien's Side Show Café  کافه ‌با انواع نوشیدنی‌ها و انواع دسرهای مختلف

Ping's Noodle Shop غذاهای چینی

 

فروشگاه‌ها:

پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، به‌ویژه موشن گیت، توجه به در دسترس بودن فروشگاه‌هایی را در قلب موشن گیت دبی فراموش نکردند که به بازدیدکنندگان اجازه خرید می‌دهند که مهم‌ترین آن‌ها فروشگاه Sweet Nothings است که انواع شیرینی‌ها را ارائه می‌کند. شیرینی و شکلات و فروشگاه‌های تخصصی در فروش محصولات الهام گرفته از فیلم‌های معروف مانند اسباب‌بازی، لباس، لوازم‌التحریر و غیره.

 

Daily Variety Store فروشگاهی با انواع کالاهایی با مضمون فیلم‌های پرفروش

Sweet Sweet Nothings فروشگاهی برای خرید شیرینی‌ها و آب‌نبات‌های بزرگ

Daily Variety Store اسباب‌بازی، لباس و هر چیزی با تم فیلم و کارتون

Creature Comforts محصولاتی با مضمون هتل ترانسیلوانیا

Lens Fair در این فروشگاه می‌توانید عکس‌های خاطره‌انگیزی بگیرید

Tim and Son's Bait Shop محصولات و سوغاتی‌های با تم پیراشکی و کوفته قل‌قلی

Silver Screen Sundries طیف گسترده‌ای از لوازم‌التحریر، پوشاک، ماکت‌های جوایز اسکار

Ghostly Gifts طیف گسترده‌ای محصولات و سوغاتی‌ها

Shrek Shack انواع وسایل با تم کارتون شرک. این فروشگاه در حال حاضر به دلیل نوسازی تعطیل است.

Smurfs Studios Store محصولات مختلف با تم اسمورف‌ها

Gifts To Die For انواع کالاهای زامبی

Hiccup's Workshop کلاه ایمنی، سپر، شمشیر، کیف، کتاب

 

قیمت بلیت موشن گیت دبی

اگر در مورد قیمت‌های ورودی موشن گیت دبی  می‌پرسید، می‌توانید قیمت‌ها را در زیر مشاهده کنید یا به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید، جایی که Motiongate Dubai بلیت‌ها و قیمت‌های متعددی را ارائه می‌دهد که به شرح زیر است:

 

بلیت سالانه موشن گیت دبی برای ۲ پارک: ۴۹۵ درهم

بلیت یک‌روزه: 275 درهم

بلیت سالانه یک پارک: 395 درهم

 

ساعت کاری موشن گیت دبی

زمان‌بندی Motiongate دبی از ساعت 11:00 صبح (روزانه) در طول سال شروع می‌شود، اما زمان بسته شدن بسته به فصل متفاوت است، بنابراین لطفا از قبل وب‌سایت رسمی را بررسی کنید.

 

*نکته (تمامی امکانات تفریحی 30 دقیقه قبل از بسته شدن کامل پارک بسته می‌شود)

 

موقعیت موشن گیت دبی:

دبی موشن گیت در داخل پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، در جاده شیخ زاید واقع‌شده است.

 

در پایان امیدواریم با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر رویایی از امکانات این شهربازی لذت ببرید.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید