ورود به حساب کاربری
مارینا مال دبی؛ مرکز تجاری جذاب برای علاقمندان به خرید

مرکز خرید مارینا مال دبی یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید در منطقه مارینا دبی واقع شده و به‌عنوان یک مقصد خرید و تفریح محبوب در شهر شناخته می‌شود. مارینا مال دارای 4 طبقه و مجموعه‌ای گسترده از فروشگاه‌های معتبر، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها و سایر امکانات تفریحی است که باعث جذب توریست‌ها و ساکنان محلی می‌شود.

این مرکز خرید با طراحی مدرن و منظره‌های زیبا از منطقه مارینا دبی یک مکان جذاب برای بازدیدکنندگان است. بهترین زمان خرید از مارینا مال دبی 28 آگوست تا 2 سپتامبر به دلیل وجود جشنواره تخفیف‌ها در این مرکز خرید است. همچنین با داشتن عمار کارت، می‌توانید هنگام خرید از این مال 10 تا 15 درصد تخفیف بگیرید. 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز خرید؛ مانند امکانات تفریحی و تجاری، طبقات مختلف آن و آدرس و ساعت کاری آن تا آخر این صفحه با ما همراه باشید.

در مورد طبقات مارینا مال دبی بدانید

 مارینا مال در سال 2008 تأسیس شد این مرکز خرید مساحتی بیش‌از 390 هزار متر مربع دارد و دارای بیش‌از 160 فروشگاه و رستوران است. به دلیل امکانات فراوان و تنوع در خدمات و فروشگاه‌ها در طبقات مختلف آن، برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. همه کسانی که به دبی سفر می‌کنند حتماً از این مرکز خرید دیدن می‌کنند؛ زیرا در این مجموعه هر چیزی که موردنیاز باشد، در انواع مختلف وجود دارد. 

طبقه همکف مارینا مال

این طبقه دارای فروشگاه‌های معتبری از برندهای بین‌المللی مختلف وجود دارد. برندهایی معروفی مانند Zara، اچ اند ام H&M، کوتون، اکوو، لیوایز و بسیاری برند مشهور دیگر است. در نهایت در این طبقه می‌توانید انواع لباس مردانه و زنانه از برندهای اصل و باکیفیت را خریداری کنید. همچنین در این طبقه برای خرید عینک‌های آفتابی یا طبی به بهترین فروشگاه‌های موجود در آن مانند ویژن اکسپرس، مگ رابی اپتیکال و... مراجعه کنید.

پس از خرید برای رفع خستگی یا صرف غذا می‌توانید در این طبقه از رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی مانند استارباکس برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین بازارچه‌هایی با اجناس محلی و سوغاتی‌های دبی نیز در این طبقه وجود دارند.

طبقه اول مارینا مال

این طبقه دارای مغازه‌های بیشتری از برندهای لباس و مد معروف است، از جمله لاگوست، آدیداس، نایک، ریبوک و چندین برند دیگر در این طبقه هستند.  اگر به لباس و وسایل ورزشی علاقه دارید در این طبقه می‌توانید وسایل موردنیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. همچنین اگر به طلا و جواهرات علاقه دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های متنوع موجود در این طبقه بازدید کنید.

رستوران‌های بین‌المللی و سینماهای مدرنی در این طبقه وجود دارند تا تفریح شما را تکمیل کنند. همچنین در طبقه اول برندهای معروفی از لوازم آرایشی مانند برند سفورا فرانسوی شعبه دارند. با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را در سطح اورجینال و تنوع فراوان تهیه کنید.

طبقه دوم مارینا مال

این طبقه شامل مراکز تناسب‌اندام، استخر، و ماساژ سنتی است که به علاقه‌مندان به فیتنس و سلامت امکاناتی را ارائه می‌دهد. اگر نیاز به فضاهای ملاقات یا کنفرانس دارید، می‌توانید از این امکانات در این طبقه استفاده کنید. همچنین در این طبقه بهترین رستوران ها با انواع برندهای غذایی وجود دارند.

در طبقه دوم فضای مدرن فودکورت مارینا مال شامل رستوران های مشهوری مانند پیتزا هات، مک‌دونالد، آسیا این ورک، کی اف سی و بسیاری دیگر است که می‌توانید راحت هر آنچه دوست دارید سفارش دهید و از غذاخوردن در این مکان زیبا لذت ببرید و رفع خستگی کنید. در طبقات دیگر نیز همین امکانات با تنوعی دیگر در دسترس هستند.

امکانات تفریحی مرکز خرید مارینا مال در دبی

مرکز خرید مارینا مال در دبی از امکانات تفریحی متنوعی مانند شهربازی بزرگ سرپوشیده برخوردار است که باعث جذب بازدیدکنندگان مختلف می‌شود. در ادامه به برخی دیگر از این امکانات تفریحی اشاره می‌کنیم: 

  • سینما: مرکز خرید مارینا مال دارای 5 سینمای مدرن با جدیدترین تکنولوژی‌ها است که به علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های جدید و همچنین تجربه سینما در محیطی راحت و لوکس امکان می‌دهد.
  • باشگاه کودکان: برای خانواده‌ها، مارینا مال باشگاه کودکانی دارد که بازی‌های متنوع و سرگرم‌کننده مانند استخرهای توپ برای کودکان ارائه می‌دهد تا وقت خوشی را در طول بازدید از مرکز خرید بگذرانند.
  • تناسب‌اندام و سلامت: طبقه دوم مرکز خرید شامل مراکز تناسب‌اندام است که شامل سالن بولینگ، باشگاه ورزشی و استخر می‌شود. این امکانات به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند تا ورزش کنند و برای سلامتی و تناسب‌اندام خود مراقبت کنند.
  • فعالیت‌های اجتماعی: مارینا مال دایره‌ای متنوع از فعالیت‌های اجتماعی را میزبانی می‌کند، از جمله رویدادهای موسیقی، نمایشگاه‌ها و رویدادهای فصلی که بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کنند.
  • رستوران‌ها و کافه‌ها: بیشتر رستوران‌ها و کافه‌های موجود در مارینا مال دارای فضاهای داخلی و خارجی هستند که امکان تجربه غذاهای محلی و بین‌المللی در یک محیط لذت‌بخش و اجتماعی را فراهم می‌کنند.

این امکانات تفریحی به بازدیدکنندگان مختلف ارائه شده و مارینا مال دبی را به‌عنوان یک مرکز خرید باتجربه ترکیبی از خرید، تفریح و سرگرمی معرفی کرده است.

 

دانستنی‌های مارینا مال دبی

  • یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های مرکز خرید مارینا مال وجود فواره‌های موزیکال آن است. این آب‌نماهای پرقدرت می‌توانند آب را به ارتفاع 150 متری پرتاب کنند. این فواره با مساحت 275 متر حدود 83000 لیتر آب را جابه‌جا می‌کند.
  • پرچمی به طول 123 از این مرکز خرید آویزان شده است که به عنوان بزرگ‌ترین پرچم دنیا از آن اسم می‌برند.
  • مصرف مشروبات الکلی و کشیدن سیگار در این مرکز خرید اکیدا ممنوع است.
  • از لباس پوشیده در این مرکز خرید استفاده کنید و از بردن حیوانات خانگی به مارینا مال جدا خودداری کنید.

 

وب سایت مرکز خرید مارینا مال دبی

آدرس وب سایت مارینا مال دبی https://www.dubaimarinamall.com/ است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید تمامی اطلاعات دقیق و تکمیلی در مورد این مجموعه بزرگ را مطالعه کنید. در این وب‌سایت در مورد تمامی امکانات و فروشگاه‌های آن اطلاعیه‌های به‌روزی درج می‌شود تا مشتریان خود را در جریان تغییرات مجموعه یا حتی تخفیفات فروشگاه‌ها قرار دهند.

آدرس مارینا مال در دبی کجاست و ساعت کاری آن چگونه است؟

مرکز خرید مارینا مال دبی در خیابان شیخ زاید و در ناحیه ساحلی مارینا واقع شده است. این مجموعه در فاصله بسیار نزدیکی از ساحل معروف جمیرا قرار دارد که دسترسی به آن را راحت‌تر می‌کند. برای رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از تاکسی یا اتوبوس به‌راحتی استفاده کنید. زیرا ایستگاه اتوبوس F37 در نزدیک این مجموعه قرار دارد و هر 10 دقیقه یکبار اتوبوس از آنجا عبور می‌کند.

 بهتر است بدانید که مرکز خرید مارینا مال روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت کاری 10 صبح تا 10 شب پذیرای گردشگران است و همچنین در روزهای جمعه و پنج‌شنبه نیز از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 نیمه‌شب باز است که می‌توانید از امکانات و فروشگاه‌های آن دیدن کنید.

حرف آخر

همان‌طور که اشاره کردیم مرکز خرید مارینا مال دبی یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید در امارت متحده عربی است. این مجموعه روزانه بسیاری گردشگر و مسافر را به خود اختصاص می‌دهد. این مرکز خرید به دلیل دارابودن فروشگاه‌هایی با برندهای معروف و همچنین امکانات تفریحی متنوع در بین گردشگران سراسر جهان و به‌خصوص ایرانیان بسیار محبوب است.

در این مرکز خرید رستوران‌ها و فروشگاه‌های متنوع از انواع لوازم موردنیاز مانند پوشاک، انواع لوازم سفر و ورزشی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و... را به‌صورت اورجینال و کیفیت بالا به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. در این مقاله سعی کردیم تمام خدمات و امکانات این مرکز خرید معروف را در اختیار شما قرار دهیم. 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید