ورود به حساب کاربری
معروف ترین خیابان های دبی

در این مقاله، ما مشتاقیم اطلاعات جامعی در مورد مهم‌ترین و معروفترین خیابان های دبی ارائه دهیم تا مطمئن شویم که قبل از  گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر، آن‌ها را می‌شناسید. قدم زدن و آشنایی با نام خیابان های معروف دبی که سرشار از نشاط و تحرک هستند، یکی از بهترین فعالیت‌های گردشگری دبی است. خیابان‌های شگفت‌انگیز دبی با برج‌های مرتفع مجلل، معماری جذاب و فناوری پیشرفته‌شان مشخص می‌شوند و آن را به مقصدی برای گردشگران و ساکنانی تبدیل می‌کنند که به دنبال فرصتی بی‌نظیر برای لذت بردن از تماشای مکان‌های دیدنی جذاب دبی هستند. 

گردشگرها معمولا همیشه به دنبال زیباترین و پر جنب‌وجوش ترین خیابان‌ها است، چه برای اقامت، چه برای لذت بردن از فرصت‌های تفریحی مختلف بین خرید، غذاخوری و حتی بازدید از جاذبه‌ها، و اگر مقصد شما دبی است، بدانید که خیابان‌های فوق‌العاده زیادی از دبی در انتظار شما هستند. دانستن خیابان‌ها برای گردشگران مهم است و سفر آن‌ها را آسان می‌کند و باعث صرفه‌جویی در وقت زیادی در جستجوی خیابان‌های مهم برای هر شهر می‌شود.

در اینجا فهرستی از معروفترین خیابان های دبی آورده شده است با ما همراه باشید.

 

خیابان بلوار

بلوار دبی یکی از معروفترین خیابان های دبی است و به دلیل وجود برج خلیفه و دبی مال در محدوده آن، یک مقصد گردشگری جهانی است. با بازدید از دبی مال، معروف‌ترین آب‌نمای دنیا را خواهید دید. فواره دبی مال که در آن قطرات آب با ریتم معروف‌ترین قطعات موسیقی بین‌المللی تاب می‌خورد.

خیابان بلوار نیز با فعالیت‌های زیادی مشخص می‌شود که هنگام بازدید از آن می‌توانید انجام دهید، مانند؛ سوار اتوبوس ترولی قرمز دبی شوید. که شما را قادر می‌سازد تا به‌راحتی تمام نقاط دیدنی بلوار را ببینید. می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید، در زیباترین تفرجگاه درختان نخل قدم بزنید و با فرزندانتان از هوای پاک لذت ببرید.

اگر به دنبال فرصتی بی‌نظیر برای لذت بردن از گزینه‌های خرید نامحدود با فرصتی برای خوردن لذیذترین غذاهای محلی و بین‌المللی و همچنین قدم زدن در بین زیباترین صحنه‌های جذاب دبی در فوق‌العاده‌ترین فضای مدرن و لذت‌بخش هستید، با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر بازدید از خیابان بلوار را از دست ندهید که یکی از مهم‌ترین خیابان های شهر به‌خصوص با موقعیت مرکزی و جاذبه‌های گردشگری معروفش ازجمله برج خلیفه و همچنین آکواریوم و دبی مال بوده و پر از فرصت‌های لذت بردن ایده آل برای کل خانواده است به همین دلیل جای تعجب نیست که خیابان بلوار به‌عنوان یکی از خیابان های پر جنب‌وجوش دبی طبقه‌بندی می‌شود که برخی حتی آن را بهترین در جهان می‌نامند. 

خیابان بلوار دبی به برج خلیفه معروف که مستقیما مشرف به آن است و علاوه بر پل دبی متصل است. هنگامی‌که به بلوار دبی رسیدید، باید حتما از اتوبوس (ترولی دبی) استفاده کنید، زیرا این اتوبوس اولین اتوبوس هیدروژنی جهان است. 

 

خیابان الشیخ زاید

جاده شیخ زاید یکی از قدیمی‌ترین و معروفترین خیابان های دبی و یکی از مهم‌ترین نمادهای گردشگری در امارات و یکی از پر جنب‌وجوش‌های 24 ساعته است. این شامل بسیاری از آسمان‌خراش‌های بلند و چشمگیر با سبک مهندسی فوق‌العاده، به‌علاوه بسیاری از مراکز خرید، هتل‌های مجلل و جاذبه‌های گردشگری در دبی است. اگر دوست دارید شبانه در خیابان های دبی قدم بزنید این خیابان بهترین گزینه است.

 

طول جاده شیخ زاید که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خیابان های حیاتی دبی طبقه‌بندی می‌شود از طریق شهرهای امارات متحده عربی تقریبا به 560 کیلومتر می‌رسد و از رویس تا رسیدن به رأس الخیمه امتداد دارد، بسیاری از مراکز اقامتی و تفریحی و مراکز تفریحی مانند ابن‌بطوطه در امتداد این خیابان است.

از طولانی‌ترین خیابان امارات دیدن کنید تا از مقابل آسمان‌خراش‌ها و برج‌های دو طرف خیابان عکس بگیرید.

 

جاده شیخ زاید طولانی‌ترین و مهم‌ترین جاده در امارات متحده عربی است و از بسیاری از پروژه‌های شهری جدید به‌ویژه در امارات دبی و از منطقه جبل علی با امکانات صنعتی و تجاری می‌گذرد، آسمان‌خراش‌ها در اطراف آن متراکم شده‌اند، چه هتل‌های پنج ستاره، چه مجتمع‌های اداری تجاری و چه آپارتمان، و در کنار جاده مغازه‌ها و بانک‌های زیادی وجود دارد.

 

این خیابان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پر جنب‌وجوش ترین خیابان های دبی طبقه‌بندی می‌شود و این طبقه‌بندی بی‌دلیل نیست. جاده شیخ زاید شامل بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مهم و پربازدیدترین مکان‌های شهر ازجمله مرکز خرید امارات و ابن، مرکز خرید Battuta و همچنین مارینای دبی که در امتداد این خیابان امتدادیافته است که فرصت‌های تفریحی مختلفی به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

 

شاید چیزی که جاده شیخ زاید را بسیار شکوهمند می‌کند، امکان قدم زدن بدون حوصله خرید در مجلل‌ترین مراکز خرید و صرف غذا در میان بهترین رستوران‌ها، همراه با فرصت‌هایی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در هوای آزاد باشد.

 

خیابان جی بی آر

اگر از طرفداران هنر و زیبایی هستید، در جای مناسبی هستید، زیرا خیابان JBR یکی از معروف‌ترین و پر جنب‌وجوش ترین خیابان های دبی است و همیشه برای نمایش تعدادی از هنرهای سرگرمی متنوع مانند تئاتر کمدی باز است. گروه‌های موسیقی بهترین آهنگ‌های خود را در سالن‌ها به‌صورت زنده و مستقیم به مخاطبان ارائه می‌دهند.

 

خیابان JBR که بهترین خیابان دبی محسوب می‌شود، شامل رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها و رویدادهای بسیاری است که در طول سال برگزار می‌شود و علاوه بر آن بزرگ‌ترین صفحه سینما روی دریا به نام  «GBR Walk» نیز در آن وجود دارد.

خیابان JBR  یک منطقه ساحلی به سبک اروپایی به طول 1.7 کیلومتر است که کافه‌ها و رستوران‌های سطح بالا را به همراه بوتیک‌های برجسته و هتل‌های مجلل ترکیب می‌کند تا یک مقصد توریستی مدرن را تشکیل دهد و سالانه بیش از ده میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند.

JBR  از جذابیت 36 برج مشرف به دریا بهره می‌برد و یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین خیابان های دبی است که به‌صورت 24 ساعته فعال است و خرید و قدم زدن در آن به شما لذت خاصی می‌بخشد، زیرا شامل مجموعه‌ای از معروف‌ترین فروشگاه‌های برندهای محلی، عربی و بین‌المللی مانند فروشگاه Soos on Sea  است که بهترین‌ها را به نمایش می‌گذارد. 

علاوه بر رویدادهایی که در پیاده‌روی خیابان JBR  دبی در طول سال شاهد آن است، بازارهای موقتی که در فضای باز برگزار می‌شوند، شامل سکوهایی برای فروش جواهرات و غذاها و اجرای بسیاری از هنرمندان و نوازندگان بین‌المللی است که جذابیت آن را افزایش می‌دهد. 

 

خیابان اریقه در دبی

خیابان الریقه در دبی و به‌طور خاص در منطقه دیره در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دبی واقع‌شده است و یکی از نامه‌ای خیابان های دبی به‌حساب می‌آید که سرشار از سرزندگی است، زیرا دارای مراکز خرید بسیار همچنین شامل مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی است.

این خیابان با طراحی جذاب اروپایی مانند خیابان شانزه لیزه در فرانسه طراحی‌شده و شامل هتل‌ها و آپارتمان‌های زیادی است و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دبی به‌حساب می‌آید.

 

در اینجا زندگی شگفت‌انگیزتر به نظر می‌رسد، جاییکه همه چیزهایی را که می‌خواهید تعطیلات خود را با خوشحالی و شادی به پایان برسانید، پیدا خواهید کرد، ازجمله؛ هتل‌های برجسته و عالی، رستوران‌های مختلف، و بسیاری از فرصت‌های تفریحی بی‌نظیر.

بازدید از مرکز خرید الغریر در این خیابان را از دست ندهید، این مرکز خرید همه گزینه‌ها را برای برآوردن همه سلیقه‌ها ارائه می‌کند، درعین‌حال یکی از غذاهای محلی یا عربی را در یکی از رستوران‌های با چشم‌انداز دیدنی در این خیابان میل کنید که همیشه نسبت به‌جاهای دیگر متمایز است. 

بهترین کار در دبی، گردش در خیابان الریقه دبی، قلب پرجنب‌وجوش شهر است که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی و مهم‌ترین مقصد خرید با یک فضای خیره‌کننده اروپایی به شمار می‌رود.

 

خیابان جمیرا

خیابان جمیرا نیز یکی از معروفترین خیابان های دبی است که در دبی به آن خیابان غذا نیز می‌گویند زیرا علاوه بر فروشگاه‌ها و پارک‌های مختلف، رستوران‌های بین‌المللی و محلی بسیاری را در خود جای داده است.

خیابان جمیرا یکی از مهم‌ترین خیابان‌هایی است که در شهر زیبای دبی واقع‌شده است، زیرا یکی از معروف‌ترین خیابان‌هایی است که مشرف به ساحل متمایز جمیرا است که گردشگران زیادی فقط برای پیاده‌روی و گردش به آنجا سرازیر می‌شوند.

خیابان جمیرا یکی از مهم‌ترین مکان‌های فرهنگی شهر دبی نیز محسوب می‌شود، زیرا پس از محله جمیرا که یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین محله‌های شهر به‌حساب می‌آید قرار دارد.  البته محله جمیرا، خالی از اماکن مذهبی نیست، چراکه مسجد بزرگی برای نماز و عبادت در آن وجود دارد.

خیابان جمیرا یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری نه‌تنها در سطح امارات متحده عربی بلکه در سطح جهان محسوب می‌شود و به دلیل وجود مکان‌های متفاوت و متمایز زیادی که در یک مکان جمع شده‌اند این خیابان  را متمایز کرده است.

در این خیابان هتل معروف برج العرب است که علاوه بر وجود پارک آبی Wild Wadi و بسیاری دیگر، به‌عنوان یک هتل هفت ستاره شناخته می‌شود.

 

خیابان المراقبات

یکی دیگر از معروفترین خیابان های دبی خیابان المراقبات است که از پرجنب‌وجوش‌ترین خیابان‌های دبی محسوب می‌شود و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری این شهر به شمار می‌رود، زیرا هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در خود جای داده است که برای همه سلیقه‌های بازدیدکنندگان مناسب است.

همچنین موقعیت مکانی عالی با دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های معروف، با فرصت‌هایی برای پیاده‌روی و خرید در میان زیباترین مغازه‌ها را دارد.

خیابان السیف

خیابان السیف در کرانه نهر دبی واقع شده است و یکی از برجسته‌ترین نامه‌ای خیابان های باستانی دبی به شمار می‌رود و شامل بازارهای قدیمی دبی است، علاوه بر آن شامل رویدادها و نمایشگاه‌های هنری است که بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند. 

نتیجه:

دبی به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای توریستی توسط گردشگران شناخته می‌شود، جاذبه‌های گردشگری معروف، سواحل زیبا و دیدنی، باغ‌های سرسبز، و خیابان‌هایی که در شب و روز به‌طور یکسان فعال‌اند، آن را در کانون توجه بسیاری از گردشگران قرار داده است. شما هم می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر از این جاذبه‌ها لذت ببرید.

 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید