ورود به حساب کاربری
ساحل جمیرا؛ بهترین رستوران‌ها و تفریحاتی که می‌توان در این ساحل انجام داد

ساحل دیدنی جمیرا در واقع ساحلی با ماسه‌های سفید و دریایی نیلگون است که چشم‌انداز بی‌نظیری را در شهر دبی پدید آورده است. این ساحل جذاب و آرام بستری باورنکردنی برای پیاده‌روی، آفتاب گرفتن زیر نور آفتاب و تفریحات متنوع را برای گردشگران فراهم کرده است. طول این ساحل حدود 3 کیلومتر بوده و به سه بخش مختلف تقسیم می‌شود که قسمت غربی و شرقی برای شنا و قسمت مرکزی آن به تفریحات و ورزش‌های آبی اختصاص پیدا کرده‌اند. از تفریحات ورزشی این ساحل فوق‌العاده زیبا، می‌توان به غواصی، قایق موتوری، بنانا و بورد، جت اسکی و ... اشاره کرد. در این ساحل امکانات متنوعی چون زمین بازی کودکان، زمین والیبال ساحلی، سرویس بهداشتی، صندلی‌های آفتابگیر، دوش و کابین تعویض لباس قرار دارد تا افراد بتوانند لحظات شگفت‌انگیری را تجربه کنند. همچنین در ساحل جمیرا دبی، رستوران‌های پرطرفدار و محبوبی قرار دارد که گردشگران می‌توانند با اخذ ویزای دبی به همراه خانواده به این منطقه سفر کرده و از سرو انواع غذاهای لذیذ در کنار تفریحات گوناگون لذت ببرند. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا به بهترین رستوران‌ها و تفریحاتی که می‌توان در ساحل جمیرا از آن‌ها لذت برد، اشاره کنیم؛ پس توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

پرطرفدارترین رستوران‌های ساحل جمیرا دبی

بدون تردید یکی از محبوب‌ترین و زیباترین سواحل شهر دبی، جمیرا بوده که در آن رستوران‌های متنوعی قرار دارد. در ادامه به برخی از بهترین رستوران‌های ساحل زیبای جمیرا اشاره خواهیم کرد:

  • رستوران کویا (COYA)

این رستوران یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های ساحل جمیرا بوده که طراحی دکوراسیون داخلی آن از سبک معماری آمریکای لاتین پیروی می‌کند و در آن انواع غذاهای ژاپنی، چینی و اسپانیایی سرو می‌شود. این رستوران از ساعت 12:30 تا 16 عصر برای سرو ناهار و از ساعت 19 تا 24 شب برای سرو شام باز می‌شود. همچنین در رستوران کویا، انواع نوشیدنی و کافی به مشتریان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که افراد می‌توانند پس از ساعت 12، مهمان کلاب رستوران کویا شوند؛ بنابراین در سفر به ساحل زیبای جمیرا، می‌توانید با مراجعه به رستوران COYA علاوه بر غذا خوردن، فضای راحت و ریلکس را برای استراحت داشته باشید. 

  • رستوران صمد العراقی (Samad Al Iraqi)

همانطور که از اسم این رستوران مشخص است، در آن انواع غذاهای عراقی با طعم‌های خاص و بی‌نظیر سرو می‌شود. فضای داخلی این رستوران کاملا سنتی بوده و کلیه غذاهای عراقی در ظروف سنتی به مشتریان ارائه می‌شوند. خوراکی‌های عراقی از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند و خاصیت زیادی دارند؛ از این‌رو در ساحل جمیرا دبی، می‌توانید از غذاهای خوشمزه و فوق‌العاده عراقی در کنار تفریحات ورزشی نهایت لذت را ببرید.

  • رستوران نصرت ( (Nusr-Et

این رستوران یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های ساحل جمیرا به‌حساب می‌آید که توسط سرآشپز حرفه‌ای به نام «نصرت گوکچه» راه‌اندازی شده است. این رستوران استثنایی زبانزد خاص و عام است و شعبه دیگر آن در استانبول قرار دارد. در این رستوران انواع استیک با طعم‌ها و روش‌های پخت مختلف توسط نصرت برای مهمانان و مسافران سرو می‌شود. از غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر رستوران نصرت، می‌توان به برگر، بیف و انواع غذاهای گریل اشاره کرد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. این رستوران از ساعت 12 ظهر، فعالیت خود را آغاز می‌کند که توصیه می‌کنیم قبل از رفتن به این رستوران، میز خود را رزرو کنید؛ زیرا در زمان ارائه خدمات، همواره میزهای این رستوران پر است.   

  • رستوران سی فو (Sea Fu)

رستوران سی فو از معروف‌ترین رستوران‌های دریایی دبی و منطقه جمیرا به‌شمار می‌آید که دکوراسیون داخلی آن به صورت مدرن طراحی شده و فضایی ایده‌آل را برای سرو غذاهای دریایی خوشمزه فراهم کرده است. این رستوران از چندین بخش تشکیل شده است و مشتریان می‌توانند با توجه به وضعیت آب و هوا منطقه، سرو غذاهای خوش طعم دریایی را در داخل رستوران یا فضای بیرون تجربه کنند. انواع غذاهای مدیترانه‌ای با تلفیقی از غذاهای آسیایی خوشمزه تهیه شده با مواد تازه و ادویه‌های خوش عطر و بو در رستوران سی فو به مشتریان ارائه می‌شود. در فضای بیرونی این رستوران، می‌توان همزمان با غذا خوردن، از چشم‌اندازه شگفت‌انگیز و زیبای دریا و خلیج لذت برد؛ بنابراین در صورت اخذ ویزای دبی و سفر به این شهر مدرن، می‌توانید به ساحل جمیرا رفته و از امکانات تفریحی و رفاهی آن بهره ببرید.

  • سایر رستوران‌های جمیرا

از دیگر رستوران‌های ساحل دیدنی جمیرا، می‌توان به رستوران الفلمنکی (Al Falamanki)، رستوران سامورایی سوشی و گریل ((Samurai Sushi & Grill و ...  اشاره کرد که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را طبخ می‌کنند؛ از این‌رو اگر به ساحل زیبای جمیرا مراجعه کردید، می‌توانید انواع غذاهای خوش طعم را در بهترین رستوران‌های منطقه سرو کنید.

تفریحات و ورزش‌های آبی ساحل جمیرا

ساحل زیبای جمیرا به عنوان یکی از محبوب‌ترین سواحل شهر دبی شناخته می‌شود که در کنار رستوران‌های متنوع، امکانات تفریحی و رفاهی گوناگونی دارد که گردشگران، می‌توانند ساعات لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی را در آن سپری کنند. همچنین پارک آبی وایلد وادی، مسجد جمیرا، هتل معروف برج العرب و ... در اطراف ساحل دیدنی جمیرا قرار دارند که افراد می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. از تفریحات و ورزشی‌های آبی ساحل جمیرا، می‌توان به جاذبه‌های زیر اشاره کرد:

  • پارک ساحلی جمیرا

بدون تردید پارک ساحلی جمیرا از بهترین و جذاب‌ترین امکانات تفریحی این ساحل زیبا به‌حساب می‌آید که مساحتی حدود 12 هکتار دارد. پارک ساحلی جمیرا در واقع به عنوان اولین پارک ساحلی دبی شناخته می‌شود که از درختان نخل پوشیده شده است. در این پارک ساحلی امکانات متنوعی از قبیل زمین بازی کودکان، استخر، سالن ماساژ، باشگاه ورزشی، پارک آبی و سالن تنیس، فضای قدم زدن، فضای پیک نیک و باربیکیو، بازی‌های دسته جمعی و ... برای استفاده اهالی بومی و گردشگران قرار دارد.

  • تفریحات و ورزش‌های آبی

ورزش‌های آبی جذاب و مهیجی در ساحل جمیرا وجود دارد که علاقه‌مندان، می‌توانند خاطرات به‌یادماندنی از سفر به این منطقه در ذهن خود ثبت کنند. از تفریحات و ورزش‌های آبی این ساحل، می‌توان به شنا، جت اسکی، موج سواری، قایق موتوری، بنانا، غواصی، ویک بورد و دلفین جت اسکی اشاره کرد. لازم به ذکر است که شنا کردن در دو بخش شرقی و غربی ساحل زیبای جمیرا با رعایت نکات ایمنی از قبیل تجاوز نکردن از محدوده پرچم قرمز، شنا نکردن بعد از غروب آفتاب، نزدیک نشدن به صخره‌ها و سنگ‌ها و توجه به هشدارهای غریق نجات ها امکان‌پذیر خواهد بود. 

  • ورزش‌های ساحلی

در ساحل منطقه جمیرا امکاناتی برای انجام ورزش‌هایی چون والیبال ساحلی، دو و میدانی و فوتبال ساحلی برای علاقه‌مندان وجود دارد که اهامی بومی و توریست‌ها، می‌توانند در روزهایی با آب و هوای مطبوع نهایت لذت را ببرند.

  • سایر امکانات تفریحی و رفاهی ساحلی زیبای جمیرا دبی

در کنار زیبایی بی‌نظیر خلیج و مناظر سرسبز ساحل جمیرا، امکانات تفریحی چون شترسواری، صندلی‌های آفتاب‌گیر زیر پرتوهای دلپذیر، سرویس‌های بهداشتی، دوش و کابین تعویض لباس وجود دارد تا گردشگران و مسافران از آن‌ها استفاده کنند.

جمع‌بندی

ساحل جمیرا یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین سواحل شهر دبی به‌حساب می‌آید که با ماسه‌های سفید پوشیده شده است و دریای نیلگون آن چشم را خیره می‌کند. در این ساحل دیدنی انواع تفریحات و ورزش‌های آبی به همراه رستوران‌های شیک با غذاهای دلپذیر وجود دارد که گردشگران و توریست‌های سراسر جهان با اخذ ویزای دبی، می‌توانند به این منطقه سفر کرده و اوقات فراغت مهیجی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنند؛ بنابراین اگر قصد سفر به شهر مدرن دبی را دارید، توصیه می‌کنیم به ساحل زیبای جمیرا سری بزنید.   

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید