ورود به حساب کاربری
تم پارک دبی Theme Park

دبی یکی از زیباترین مناطق دیدنی منطقه خاورمیانه است که اکثر مردم از سراسر جهان به همراه خانواده، برای یک سفربه یاد ماندنی و خاطره انگیز، اقدام به تهیه ویزای دبی کرده و به این شهر سفر می‌کنند. وقتی که سخن از این شهر زیبا که به عروس امارات مشهور است، به میان می‌آید، اغلب فکر مردم به مناطق گردشگری مثل ساختمان برج خلیفه، برج العرب، آب نما، منطقه تاریخی بستکیه و دیگر مراکزی از این قبیل معطوف می‌شود؛ این در حالی است که  زیباترین  تم پارک‌ها نیز در این شهر تاسیس شده است که می‌تواند بهترین مکان برای گذراندن اوقات در بهترین حال باشد. در تم پارک دبی Theme Park که از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است، برای تمامی افراد در سنین مختلف، بازی و سرگرمی‌هایی در نظر گرفته شده است.

مختصری در مورد تاریخچه تم پارک دبی  Theme Park

تم پارک دبی  Theme Park یکی از بهترین مراکز تفریحی و سرگرمی در دبی است که در  یکی از بزرگراه‌های خیابان شیخ رائد واقع شده است . این تم پارک که یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی محسوب می‌شود، برای تمامی سن و سال‌ها، بازی‌ها و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی تدارک دیده شده است. این تم پارک،  در تاریخ 18 دسامبر 2016 در شهر دبی افتتاح شد و مساحتی بالغ بر 25 میلیون فوت مربع دارد که در حقیقت  بزرگترین تم پارک و ریورلند در دبی به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که در این مجموعه تفریحی و گردشگری، بیشتر از صد نوع بازی‌های مختلف و جذاب وجود دارد که تجربه هر کدام از آنها می‌تواند خاطره جذاب و به یاد ماندنی را برای  شما رقم بزند.

امکانات رفاهی و سرگرمی در تم پارک دبی

همانطور که گفتیم، تم پارک دبی  Theme Park امکانات رفاهی بسیار زیادی دارد. این پارک از سه قسمت پارک آبی لگولند، بالیوود تم پارک و همچنین موشن گیت تشکیل شده است.

پارک آبی لگولند

یکی از جذاب‌ترین و پر بازدید ترین قسمت‌های تم پارک دبی پارک آبی لگولند است. این قسمت برای خانواده‌هایی که کودکان زیر 12 سال دارند بسیار مناسب است. در این قسمت می‌توانید بیشتر از 20 بازی و جاذبه را تجربه کنید. سرسره‌های آبی که با لگوهای مختلف طراحی شده‌اند جذابیت خاصی به این قسمت بخشیده‌اند که به کودکان این امکان را می‌دهد که بتوانند ساعت‌های زیادی را به بازی و سرگرمی در کنار هم سن‌وسالان خود بگذرانند. در این قسمت، یک استخر موج بزرگ  برای کودکان تدارک دیده شده است که کودکان با قایق سواری و موج‌سواری در این قسمت، می‌توانند تمام هیجان‌های خود را تخلیه کنند.

علاوه بر این، در پارک آبی لگولند جاذبه‌های دیگری مثل مرکز فرماندهی پلیس، سرزمین کوچک، شهر لگو، فرودگاه شهر لگو، مدرسه قایق رانی و موارد زیادی نظیر آنها وجود دارد.

بخش‌های دیگری مثل پادشاهی و ماجراجویی در این  پارک برای کودکان در نظر گرفته شده است که تجربه آنها برای کودکان خالی از لطف نیست.

بالیوود تم پارک

قسمت دیگر تم پارک دبی Theme Park، که باعث می‌شود افراد زیادی اقرام به تهیه ویزای دبی و سفر به این شهر کنند، قسمت بالیوود تم پارک است. در این قسمت، با وجود بازی‌های هیجان‌انگیزی که دارد، نمایش‌های متنوع و زنده و همچنین گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای خرید و غذا دارند که همه آنها بر پایه فیلم‌های هندی فانتزی در نظر گرفته شده است که تجربه آن به همراه خانواده می‌تواند جذابیت خاصی برای افراد داشته باشد.

موشن گیت

موشن گیت قسمت دیگری از تم پارک دبی است که با الهام از هالیوود طراحی شده است و یکی از بهترین مقصدها و جاذبه‌های گردشگری برای افراد ماجراجو و همچنین کسانی که به فعالیت‌های بدنی علاقه دارند است. در این سرزمین حدود، 27 وسیله بازی و تفریح دارد که از فیلم‌ها و انیمیشن‌های جذاب و دوست داشتنی برای راه‌اندازی آنها، الهام گرفته‌اند

در حقیقت می‌توان گفت موشن گیت در تم پارک دبی، بیشترین جذابیت و انعطاف را در زمینه سیاحت و تفریح افراد دارد و چیزی حدود ۱.۹ میلیون فوت مربع مساحت دارد که پنج منطقه ی شگفت‌انگیز را در خود جای داده است.

رستوران‌ها و کافه‌های تم پارک دبی Theme Park

در تم پارک دبی Theme Park، علاوه بر سرگرمی‌ها و هیجانات فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌توانید بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را میل کنید. در این پارک انواع رستوران‌ها با غذاهای با کیفیت و فوق‌العاده از تمامی کشورهای جهان وجود دارد که می‌توانید بنا به ذائقه و میل خود، با کیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها را تهیه کنید.

همچنین کافی‌شاپ‌های شیک و مجلل که در آنها می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها گرم مثل انواع مدل‌های مختلف قهوه، کاپوچینو، نسکافه، چای و همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد را با بهترین کیفیت تهیه کنید و به این ترتیب، سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را در این پارک برای خود رقم بزنید.

مراکز خرید

در این پارک علاوه بر وسیله‌های بازی و هیجانات فوق‌العاده به همراه رستوران‌ها و کافه‌ها، نگرانی افراد را از بابت خرید مایحتاج زندگی از پوشاک تا انواع خوراکی را پاسخ داده و می‌توانید از مراکز خرید بزرگ و معتبر و همچنین جشنواره‌های خریدی که در این پارک برگزار می‌شود، خریدهای مورد نظر خود را انجام دهید. بنابراین شما می‌توانید با تهیه ویزای دبی، سفر به این شهر و ورود به تم پارک دبی، با یک تیر، چند نشان بزنید. به این ترتیب، زمانی را به دور از مشکلات و هیاهوی کار و کسب، در این مکان به تفریح بگذرانید و از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این پارک لذت ببرید.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید