ورود به حساب کاربری
پرطرفدارترین سینماهای دبی

در این مطلب، قصد داریم پرطرفدارترین سینماهای دبی را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید دبی یکی از محبوب‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که به خاطر تنوع مکان‌های گردشگری شهرت زیادی دارد. از این جمله، می‌توان به سینماهای آن اشاره کرد. پس، این‌بار که ویزای دبی را دریافت کرده و به این شهر زیبا سفر کردید حتما تماشای فیلم در مجهزترین و متفاوت‌ترین سالن‌های نمایش را تجربه کنید. اگر به آشنایی بیش‌تر با امکانات بی‌نظیر این سالن‌ها علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بهترین سینماهای دبی و برخی از مهم‌ترین امکانات آن‌ها

پرطرفدارترین سینماهای دبی عبارتند از:

    1. سینماهای رُکسی (Roxy Cinemas) 

مجموعه سینماهای رکسی دبی، خصوصا شعبه‌های پلاتینیوم پلاس واقع در ساحل لامر (La Mer) و مرکز خرید سیتی واک (City Walk) با معماری زیبا و برخورداری از امکانات پیشرفته از بهترین سالن‌های نمایش فیلم در امارات هستند. دقت به ریزترین جزئیات، رعایت نکات ایمنی، فاصله‌گذاری اجتماعی، برخورداری از صفحه نمایش‌های فوق‌العاده بزرگ با کیفیت HD و تجهیزات بسیار لوکس از مهم‌ترین ویژگی‌های این سالن‌ها به حساب می‌آیند. 

در سینماهای رکسی دبی، تماشاگران می‌توانند جدیدترین فیلم‌های جهان را در فضایی استثنایی، محیطی پایدار و بر روی راحت‌ترین صندلی‌ها تماشا کنند. کافی است به این مکان قدم بگذارید تا با مبلمان چرمی جادار و گران‌قیمتی مواجه شوید که برای راحتی حال تماشاگران در سالن‌ها قرار گرفته‌اند. در صورت تمایل، با فشار دکمه‌ای می‌توانید از خدمات VIP این سالن بهره‌مند شده و به پتو، بالش یا بهترین غذاها دسترسی یابید.

    2. سینماهای وکس (Vox Cinemas) 

مجموعه سینماهای وکس، به‌ویژه سالن‌های واقع در سیتی‌سنتر میردیف (City Centre Mirdif) و مرکز خرید امارات (Mall of The Emirates) با برخورداری از بزرگ‌ترین صفحه نمایش‌ها، ارائه خدمات VIP و سیستم صوتی یک‌پارچه از پرطرفدارترین سینماهای دبی به حساب می‌آیند. این سالن‌ها با ارائه تصویر و صدایی با کیفیت و همه‌جانبه تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای تماشاگران ایجاد می‌کنند. 

با وجود این تشابهات، هر یک از شعبه‌های این سینما وجوه تمایز مهمی دارند. برای مثال، سینما وکس میردیف دارای سالن نمایش ویژه کودکان، محیطی رنگارنگ و امکاناتی عالی است. وجود چنین فضایی به ایجاد اوقاتی لذت‌بخش برای کودکان کمک می‌کند. 

از سوی دیگر، سالن نمایش وکس واقع در مرکز خرید امارات را می‌توان به‌عنوان بهترین سینمای سه بعدی دبی معرفی کرد. این مکان با برخورداری از معماری بسیار زیبا و مدرن و مساحت تقریبی 9000 متر مربع، بهترین و بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی خاورمیانه به حساب می‌آید. جالب است بدانید، سینماهای وکس به‌اندازه‌ای درباره نوع و کیفیت غذا و تنقلات سرو شده در سالن‌های خود جدی هستند که در این 2 شعبه خود با یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان به نام «گری رودز» (Gary Rhodes) همکاری می‌کنند.

 

بنابراین اگر قصد دارید به این سینماها مراجعه کنید، انتظار نداشته باشید با یک سطل پاپ کورن ساده از شما پذیرایی شود. در هنگام تماشای فیلم در این سالن‌ها، می‌توانید غذا خوردن در یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های دنیا را هم تجربه کنید. در صورت تمایل می‌توانید شام یا نهارتان را قبل از نمایش فیلم یا در حین آن نوش جان کنید. 

    3. سینماهای گرند دبی (Grand Cinemas)

مجموعه سالن‌های نمایش گرند واقع در مرکز خرید مرکاتو (Mercato Mall) از جالب‌ترین مراکز گردشگری و پرطرفدارترین سینماهای دبی به حساب می‌آیند. خلوت بودن نسبی این مکان از مهم‌ترین مزایایی است که سپری کردن اوقاتی خوش و توام با آرامش را برای مسافران امکان‌پذیر می‌کند. با مراجعه به مجموعه سینماهای گرند علاوه بر دسترسی به یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید این شهر و طیف گسترده‌ای از عالی‌ترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها می‌توانید تازه‌ترین محصولات سینمایی جهان را نیز در مجهزترین سالن‌ها مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم، در اسرع وقت برای اخذ ویزای دبی اقدام کرده و پس از سفر به این شهر شگفت‌انگیز حتما به این مکان مراجعه کنید.

    4. سینما نوو (Novo Cinema) 

سینماهای نوو واقع در مرکز خرید فستیوال سیتی دبی (Dubai Festival City Mall) و مرکز خرید الغریر (AI Ghurair) از بهترین سالن‌های نمایش این مجموعه به حساب می‌آیند. این سینماها با برخورداری از محیطی دوست‌داشتنی و آرام، موقعیت مکانی عالی، دسترسی به مراکز خرید مجهز و همچنین، صندلی‌های بسیار راحت و صفحه نمایش بسیار بزرگ و با کیفیت یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای تماشای فیلم به حساب می‌آید. از دیگر مزایای این سالن‌ها می‌توان به بوفه بسیار عالی و امکان دسترسی به تنقلات و خوراکی‌های خوشمزه‌ اشاره کرد.

    5. سینماسیتی (Cinemacity)

براساس تجربیات و نظرات تماشاگران، سینماسیتی بهترین سالن نمایش فیلم در دبی است که خدمات VIP با بالاترین استانداردهای جهانی را به علاقه‌مندان فیلم و سینما ارائه می‌‌دهد. این مکان با برخورداری از مبلمان بسیار راحت، امکانات فوق مدرن، بوفه عالی، صفحه نمایش بسیار عریض و پیشرفته، سیستم صوتی بسیار مجهز و کارکنان خوش‌رو و حرفه‌ای تماشای فیلم را به تجربه‌ای بی‌نظیر و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

    6. سینماهای ریل (Reel Cinemas)

مجموعه سالن‌های نمایش ریل به‌ویژه شعبه واقع در مرکز خرید مارینا (Marina Mall) از لوکس‌ترین و پرطرفدارترین سینماهای دبی به حساب می‌آیند. کارکنان خوش‌رو و آموزش‌دیده، صندلی‌های بسیار راحت، بوفه مجهز، سیستم صوتی عالی و ارائه تصویری بسیار با کیفیت از مهم‌ترین مزایایی هستند که تماشای فیلم در این مجموعه را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند. 

سالن‌های این مجموعه از وسعت زیادی برخوردار نیستند؛ این امر از مهم‌ترین عواملی است که فیلم دیدن در فضایی آرام و دستیابی به خدماتی استثنایی را آسان‌تر می‌کند. سینماهای ریل در همکاری با هتل‌های زنجیره‌ای Rove تلاش کرده‌اند، تماشای فیلم در سالن سینما را به تجربه‌ای لوکس تبدیل کنند. طراحی مبلمان سالن‌ها و همچنین، غذاهای موجود در بوفه به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که احساس منحصر به‌فردی را به مخاطب منتقل کنند.

این در حالی است که سینما ریل واقع در مرکز خرید Dubai Mall با نشان دادن فیلم بر روی صفحه نمایش ScreenX Plus 270 درجه تلاش کرده از سایر شعبه‌های خود پیشی بگیرد و تجربه‌ای منحصر به‌فرد را برای مخاطبان ایجاد کند. به این ترتیب، تماشاگران احساس می‌کنند بخشی از فیلم هستند و شخصا در فضای آن حضور دارند. 

    7. سینمای روباز مرکز خرید گالریا (Galleria Mall)

این مکان یکی از سالن‌های نمایش مجموعه وکس (Vox) بوده و از پرطرفدارترین سینماهای دبی به حساب می‌آید. در این سینمای روباز تماشاگران می‌توانند دیدن بهترین فیلم‌های جهان را در محیطی بی‌نظیر، بر روی صندلی‌های بسیار راحت، زیر نور مهتاب و ستارگان و در حالی تجربه کنند که پتوهای گرم‌ونرمی را دور بدن‌شان پیچیده‌اند. تعجب نکنید. در برخی از مواقع سال، دمای هوای دبی با غروب آفتاب کاهش می‌یابد. در این اوقات، اختلاف دمای روز و شب به‌اندازه‌ای زیاد است که افراد احساس سرما می‌کنند.

سخن آخر

با توجه به آن‌چه گفته شد، تماشای فیلم در پرطرفدارترین سینماهای دبی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی را برای شما ایجاد کند. اگر به سفر، خرید، تفریح و تماشای فیلم با بالاترین استانداردها و در فضایی منحصر به‌فرد علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا برای دریافت ویزای دبی اقدام کنید. 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید