ورود به حساب کاربری
ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت

کشور امارات متحده عربی به واسطه وجود شهرهای زیبا و مدرن نظیر دبی و ابوظبی در میان مردم جهان شناخته شده است. این شهرها با امکانات و جاذبه‌های گردشگری خارق‌العاده هرساله مورد توجه توریست‌های سراسر جهان قرار می‌گیرند اما بدون تردید هزینه اقامت موقت در چنین شهرهایی بسیار زیاد خواهد بود؛ از این‌رو اغلب افراد به دنبال ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت هستند تا بتوانند با اخذ ویزای دبی، سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنند. کشور امارات از پیشینه کهن و تاریخ غنی برخوردار بوده و جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی بیشماری در شهرهای مختلف این کشور وجود دارد که همواره پذیرای گردشگران سراسر جهان هستند و هزینه اقامت موقت در آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود. در اینجا می‌خواهیم ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت را معرفی کنیم و با هم به این شهرها سری بزنیم.

دبی؛ اصلی‌ترین مرکز تجاری خاورمیانه

بدون تردید شهر دبی به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود که در کنار جاذبه‌های گردشگری بیشمار، دارای امکانات رفاهی فراوانی است. اگرچه هزینه اقامت در هتل‌های مجلل و شیک شهر دبی برای گردشگران بسیار زیاد خواهد بود اما مناطق اقامتی ارزان قیمت با خدمات رفاهی ویژه در این شهر وجود دارد که برای سرمایه‌گذاران، گردشگران و کارآفرینان پیشنهاد مناسبی هستند. از مناطق اقامتی ارزان قیمت شهر دبی، می‌توان منطقه دیره، السطوه، القصیص و دبی جنوبی را نام برد که هر کدام از این شهرهای توریستی دبی دارای مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو، بازارها، مناطق باستانی گردشگری، آثار تاریخی و ... هستند؛ از این‌رو به عنوان ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت مطرح می‌شوند. از جاذبه‌های توریستی و گردشگری دبی به عنوان بزرگترین شهر کشور امارات، می‌توان به ساحل جمیرا، آبنمای دبی، برج خلیفه، دهکده جهانی، اسکای دایو دبی، اسکله ابرا  و ... اشاره کرد.    

شارجه؛ قلب فرهنگی و هنری امارات 

شهر شارجه امارات به عنوان سومین شهر پرجمعیت این کشور شناخته می‌شود که در کرانه جنوبی ساحل خلیج فارس قرار گرفته است. این شهر با کاهش مالیات توریستی در میان مقاصد گردشگری سراسر جهان، به شهری ارزان برای اقامت تبدیل شده است تا گردشگران و مسافران بتوانند با هزینه‌های مناسب در هتل‌های مجلل و لوکس 5 ستاره اقامت داشته باشند. شارجه در واقع پایتخت هنری امارات متحده عربی بوده و به عنوان مقصدی شگفت‌انگیز برای سفرهای خانوادگی از آن یاد می‌شود؛ زیرا از ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت بوده که در کنار مکان‌های دیدنی و تفریحی، امکانات زیادی برای سرگرمی کودکان دارد. از جاذبه‌های توریستی شهر شارجه، می‌توان به موزه هنرهای شارجه، سنترال مارکت (بازار مرکزی)، موزه علوم، مسجد النور، منطقه میراث، القصباء، موزه باستان شناسی و ... اشاره کرد.

العین؛ زیباترین شهر امارات

العین با قدمت هفت هزار سال از شهرهای قدیمی امارات محسوب می‌شود. این شهر از مقاصد محبوب گردشگری در امارات متحده عربی به‌حساب می‌آید؛ زیرا دیدنی‌های فرهنگی و تاریخی فراوانی در دل خود جای داده است. شهر العین دارای مناظر زیبا و سرسبزی بوده و به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت مطرح می‌شود که هرساله گردشگران بیشماری از سراسر دنیا به این شهر توریستی سفر می‌کنند تا بتوانند از جاذبه‌هایی چون موزه ملی العین، کاخ‌ موزه العین، باغ وحش العین، بازار شتر، مرکز هنری قطاره، باغ‌های عمومی، قلعه مویجعی، پارک ماجراجویی وادی و شهربازی هیلی فان سیتی دیدن کنند.

بندر جبل علی؛ چشم‌انداز خارق‌العاده امارات

شهرک بندری جبل علی امارات متحده عربی، کوه‌های مرتفعی را در دل خود جای داده و از چشم‌انداز منحصر به‌فردی برخوردار است. فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم و نیروگاه جبل علی در این شهرک بندری واقع شده‌اند. از این منطقه زیبای گردشگری به عنوان شناخته‌شده‌ترین بندر ترانزیتی جهان نام می‌برند. این منطقه توریستی به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری شناخته می‌شود؛ از این‌رو افرادی که در دبی اقامت دارند، می‌توانند سوار بر مترو به جبل علی رفته و به تماشای آسمانی رنگارنگ با زمینه بیابانی درخشان بنشینند.   

عجمان؛ کوچکترین شهر دیدنی امارات

امارات عجمان از کوچکترین شهرهای شیخ نشین امارات متحده عربی به‌حساب می‌آید که در ساحل خلیج فارس و بین امارات شارجه و امارات ام ‌القوین قرار گرفته است. عجمان دارای زیباترین سواحل در خاورمیانه بوده و از کوچکترین شهرهای دیدنی کشور امارات است که گزینه ایده‌آلی برای خرید از بازارهای سنتی و مدرن خواهد بود. امارات عجمان به عنوان یکی از مناطق آزاد تجاری کشور امارات شناخته می‌شود. عجمان از ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری بوده که هرساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای دیدن این شهر ساحلی و جاذبه‌های تاریخی آن با دریافت ویزای دبی به امارات سفر می‌کنند تا با توجه به نبود فرودگاه در عجمان، از طریق دبی به این شهر زیبای توریستی بروند. از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی امارات عجمان، می‌توان به بازارهای سنتی و قدیمی، مراکز خرید مدرن، قلعه عجمان، برکه آب باران، قلعه مصفوت و سواحل عجمان اشاره کرد.

راس الخیمه؛ جذاب‌ترین قطب گردشگری خاورمیانه

راس الخیمه از شهرهای شیخ نشین امارات متحده عربی است که در ساحل خلیج فارس قرار دارد. این شهر به عنوان یکی از جذاب‌ترین قطب‌های گردشگری خاورمیانه شناخته می‌شود که مکان‌های تاریخی و تفریحی گوناگونی را در دل خود جای داده است. این شهر با توجه به نزدیک بودن به شهر دبی، هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. راس الخیمه یکی از ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت به‌شمار می‌آید که توریست‌ها، می‌توانند با سفر به این شهر از موزه ملی راس الخیمه، قلعه ضایه، روستای الجزیره الحمرا، کوه جیص، چشمه‌های آبگرم خط، سواحل راس الخیمه، پارک آبی آیس لند، پارک صقر و محوطه باستانی شمل بازدید کنند.

فجیره؛ شهر مدرن و صنعتی امارات

فجیره از شهرهای مدرن و صنعتی امارات متحده عربی به‌حساب می‌آید که به عنوان یک شهرک در سواحل شرقی قرار گرفته است. شهر فجیره از شهرهای مهم تاریخی و باستانی امارات بوده که از آن به نام «جواهر عربی» یاد می‌کنند. فجیره از ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری بوده که هرساله گردشگران بیشماری از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند تا بتوانند با کمترین هزینه از جاذبه‌های توریستی و دیدنی این شهر از قبیل قلعه فجیره، ساحل ال آکا فجیره، قلعه بثینه، مسجد شیخ زاید، موزه فجیره، قلعه الحیل، چشمه‌های آب گرم و ... بازدید کرده و لذت ببرند. در این شهر هتل‌های میان‌رده و اقامتگاه‌های مقرون به‌صرفه با امکانات مناسب برای اسکان گردشگران قرار دارد؛ از این‌رو فجیره یکی از ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت مسافران خواهد بود. 

جمع‌بندی

کشور امارات متحده عربی با توجه به برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و تفریحی فراوان در شهرهای مختلف، هرساله میزبان شمار زیادی از گردشگران و توریست‌های سراسر جهان است. شهرهای دبی و ابوظبی به عنوان اصلی‌ترین مراکز تفریحی و گردشگری امارات شناخته می‌شوند که در کنار آثار باستانی و تاریخی، دارای مجموعه‌های تفریحی و امکانات رفاهی بی‌نظیری هستند. اگرچه سفر به دبی و ابوظبی و اقامت در این شهرها با توجه به هتل‌های 5 ستاره لوکس و مجلل کمی گران به نظر می‌رسد اما در همین شهرها مناطقی با قیمت مناسب برای گردشگری و اقامت وجود دارند. به‌طور کلی اگر به دنبال ارزان ترین شهرهای امارات برای گردشگری و اقامت موقت هستید، می‌توانید با اخذ ویزای دبی به شهرهایی از قبیل شارجه، العین، امارات عجمان، شهرک بندری جبل علی، فجیره و راس الخیمه سفر کرده و از جاذبه‌های توریستی و امکانات رفاهی این شهرها با قیمت عالی در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.  

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید