ورود به حساب کاربری
بانجی جامپینگ در دبی ؛ معروف ترین ایستگاه ها

شهر دبی که به عروس امارات مشهور است، یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری و سیاحت‌گری در خاورمیانه است. این شهر که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد؛ وجود برج‌های آسمان‌خراش، پارک‌های آبی، هتل‌ها، رستوران‌ها، بازارهای پر زرق و برق و موارد زیادی از این قبیل باعث شده است که سالانه ویزای دبی در تمامی کشورها، فروش بسیار زیادی داشته باشد و افراد زیادی به این شهر سفر کنند. یکی از جاذبه‌های پرطرفدار  و هیجان آور شهر دبی بانجی جامپینگ است. در این محتوا قصد داریم شا را با بانجی جامپینگ شهر دبی آشنا کنیم. 

بانجی جامپینگ چیست؟

 یکی از مهیج‌ترین تفریحات در جهان، بانجی جامپینگ است. این تفریح که نام دیگر آن پرش از ارتفاع است و برای انجام آن باید تمام ترس خود از ارتفاع را کنار بگذارید و از یک ارتفاع بلند، بپرید. این تفریح به این شکل است که شما را به وسیله جرثقیل به یک نقطه بلند می‌برند و در آنجا با بستن پایتان به یک طناب خاص، از ارتفاع به پایین می‌پرید. در بعضی موارد نیز ارتفاعات بلندی را از قبل در نظر گرفته‌اند و نیازی به جرثقیل نیست.

منطقه بانجی جامپینگ دبی

اگرچه افراد بسیار زیادی هستند که از انجام ورزش‌های هیجانی و یا پریدن از ارتفاع هراس دارند اما تفریح بانی جامپینگ و یا پرش از ارتفاع، همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد و طرفداران این ورزش و تفریح مهیج، روز به روز بیشتر می‌شود و افراد زیادی به این تفریح و یکبار امتحان کردن آن روی می‌آورند؛ از این رو  شهرسازان  شهر دبی به تاسیس مرکز بانی جامپینگی اقدام کردند که امروزه به شهرت بسیار زیادی رسیده است و می‌توان ادعا کرد که یکی از بزرگترین و بهترین مرکز بانجی جامپینگ در سراسر جهان متعلق به شهر دبی است.

منطقه بانجی جامپینگ دبی یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی دبی است که سالانه افراد زیادی برای دیدن از این منطقه اقدام به تهیه ویزای دبی می‌کنند. این منطقه، در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است. و استفاده از آن برای تمام افراد بالای پانزده سال که بیماری‌های خطرناک مثل بیماری قلبی ندارند، مجاز است. 

بانجی جامپینگ دبی، ارتفاعی در حدود 50 متر دارد که می‌توانید به صورت دو نفره یا تنهایی از این ارتفاع بپرید و از هیجانات آن لذت ببرید. با هر سقوط از ارتفاع این بانی جامپینگ، منظره فوق‌العاده‌ای از آبشار دبی، برج خلیفه و دیگر جاذبه‌های شهر دبی را نظاره خواهید کرد.

طناب‌هایی در هنگام پرش از جرثقیل به پاهای شما بسته می‌شود،  از جنس الاستیک طراحی شده است تا ایمنی کامل و سلامت شما را تامین کند.

 

 

نکاتی که در هنگام استفاده از بانجی جامپینگ دبی باید رعایت کنید

بانجی جامپینگ در دبی یکی از محبوب ترین فعالیت های این شهر در بین مردم محلی و همچنین گردشگران است. این فعالیت در مکان های مختلف شهر ترتیب داده شده است و از صمیم قلب از آن لذت می بریم. با این حال، برخی از اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید قبل از اینکه در نهایت تصمیم به پرش بگیرید، انجام دهید!

این ورزش سرگرم کننده و مهیج، برای افرادی که اهل هیجان و ماجراجویی هستند انتخاب مناسبی است. فراموش نکنید وقتی که ویزای دبی را تهیه می‌کنید و به این شهر سفر می‌کنید، حتما بانجی جامپینگ را تجربه کنید. علاوه بر این،  لازم است افرادی که اولین تجربه آنها است، نکاتی را رعایت کنند:

  • از شرکتی که این فعالیت را برای شما ترتیب می‌دهد مطمئن باشید تا از لحاظ امنیت، راحتی و هزینه به مشکل برنخورید.
  • در هنگام استفاده، لباس راحت بپوشید و وسایل گرانقیمت به همراه خود نداشته باشید.
  • قبل از سوار شدن بر بانجی جامپینگ پرخوری نکنید.
  • زیاد فکر نکنید تا استرس به خودتان وارد نکنید.
  • در هنگام سوار شدن به پایین نگاه نکنید.

سخن پایانی

معمولا وقتی که به دبی فکر می‌کنیم، برج‌های بلند، پارک‌های آبی و برندهای گران‌قیمت لباس در ذهنمان تجسم می‌شود. با این حال باید بدانیم که شگفتی‌ها و جذابیت‌های دبی بیشتر از این است و این شهر یک مکان بی‌نظیر برای تجربه‌های بی‌سابقه در زمینه‌های مختلف سیاحتی است که بانجی‌جامپینگ آن نیز در خاورمیانه بی‌نظیر است؛ بنابراین در زمان تهیه ویزای دبی و سفر به این شهر جذاب، بانجی جامپینگ آن را فراموش نکنید و حتما آن را تجربه کنید.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید