ورود به حساب کاربری
اولین مرجع تخصصی اطلاع رسانی و درخواست ویزای آنلاین مسافرتی در ایران شروع به کار کرد

برای سفرهای خارجی اولین قدم گرفتن ویزای کشور مقصد است، می‌توان گفت این بخش از برنامه‌ریزی سفر یکی از سخت‌ترین مراحل پیش از شروع سفر است. پیدا کردن اطلاعات، جمع‌آوری مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزا، صف‌های طولانی سفارت و پرداخت‌ هزینه‌های ویزا نیازمند صرف انرژی است. ویزاجت به عنوان اولین مرجع تخصصی اطلاع‌‌رسانی و درخواست ویزای آنلاین، برداشتن قدم‌های اولیه برای سفر را آسان کرده است.

ویزاجت به عنوان یک سامانه معتبر راه‌اندازی شده است تا با ارائه اطلاعات مربوط به ویزا در کشورهای مختلف، ثبت درخواست ویزای آنلاین برای مسافران و ارائه خدمات مربوط به ویزا، شرایط گرفتن ویزا را برای همه آسان کرده است. با توجه به اطلاعات جامعی که در وب‌سایت ویزاجت ارائه شده، برای گرفتن ویزا نیازی نیست به سفارت کشور مقصد مراجعه کنید. با ثبت درخواست آنلاین در سایت ویزاجت، می‌توانید از مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مطلع شوید. برای ارائه مدارک نیز می‌توانید اسکن مدارک را در سایت بارگذاری کنید یا آن‌ها را طی یک درخواست به نماینده ویزاجت تحویل دهید. در این سایت امکان اطلاع از شرایط ویزای تمام ملیت‌ها برای سفر به دیگر کشورها وجود دارد و همه افراد می‌توانند به سادگی برای درخواست ویزای کشورهای مختلف اقدام کنند. 

در سایت ویزاجت این امکان فراهم شده است تا هر فرد با ایجاد پنل کاربری، پس از ثبت اولین درخواست خود بتواند از روند گرفتن ویزا مطلع شود و درخواست‌های خود را مدیریت کند. پس از ثبت درخواست ویزای آنلاین برای هر کشوری، اطلاعات مورد نیاز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.کاربران می‌توانند اسکن مدارک مورد نیاز را در پنل کاربری خود بارگذاری کنند، در صورتی که برای گرفتن ویزا، نیاز به مدارک فیزیکی باشد، نمایندگان ویزاجت در تاریخی که توسط متقاضی مشخص شده و از محلی که او در سیستم ثبت کرده است به عنوان مثال آدرس محل کار یا منزل، مدارک را دریافت می‌کنند تا روند گرفتن ویزای آنلاین به تعویق نیافتد.

 دارندگان پاسپورت ایرانی می‌توانند به 39 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند و برای ورود به بعضی از کشورها می‌توانند در فرودگاه درخواست ویزا بدهند. ویزاجت می‌تواند با دریافت اطلاعات مربوط به پاسپورت هر فرد یک فهرست از کشورهای دنیا و شرایط دریافت ویزای آن‌ها به شما نمایش دهد. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای هر کشور می‌تواند با کشور دیگر متفاوت باشد، ویزاجت این اطلاعات را به صورت جامع در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب نیازی نیست به وب‌سایت یا دفتر سفارت کشور مقصد مراجعه کنید، با مطالعه سایت ویزاجت می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز برای درخواست ویزای آنلاین اقدام کنید.

یکی از مزیت‌های ثبت درخواست ویزای آنلاین این است که برای اخذ ویزا نیاز ندارید روز و ساعتی که با ساعت کاری سفارت هماهنگ باشد مشخص کنید. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به وب سایت ویزاجت مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. 

چندی پیش تعدادی از سفارت‌ها اقدام به صدور ویزای آنلاین کرده بودند، به این ترتیب متقاضیان ویزا می‌توانستند با مراجعه به وب‌سایت سفارت مربوطه، درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. این خدمات تنها محدود به سفارت چند کشور می‌شود و برای گرفتن ویزای کشورهای دیگر نیاز است تا مراحل طولانی درخواست حضوری ویزا طی شود. علاوه بر این، برای پرداخت هزینه‌ها نیاز به کارت‌های اعتباری بین‌المللی است و در حال حاضر افراد کمی در ایران دارای کارت‌های اعتباری بین‌المللی هستند. 

ویزاجت این امکان را فراهم کرده است تا مراحل درخواست ویزا، برای همه آسان شود. با توجه به این که بیشتر سفارت‌ها در شهر تهران واقع شده‌اند، گرفتن ویزا برای ساکنان شهرهای دیگر نیازمند صرف وقت، هزینه و سفر به تهران بود. با استفاده از خدمات ویزاجت بدون نیاز به حضور فرد در سفارت می‌توان برای گرفتن ویزای آنلاین اقدام کرد. پس از صدور ویزا توسط سفارت‌خانه، برگه ویزا و پاسپورت یا نسخه الکترونیکی آن توسط نمایندگان ویزاجت به آدرس متقاضیان ارسال یا به ایمیل آن‌ها فرستاده می‌شود.

 

 

 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید