ورود به حساب کاربری
هتل ورساچه دبی

یکی از جذابیت‌ها و مکان‌های بسیار زیبا که باعث شده است سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ ویزای دبی کنند، هتل ورساچه است. این هتل که یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین ساختمان‌ها در شهر دبی است که در قلب منطقه کالچِر ویلِیج قرار گرفته است. این عمارت که دست کمی از یک قصر ندارد در بین باغ و درختان سرسبزی قرار گرفته است که زیبایی خیره‌ کننده‌ای به ظاهر آن بخشیده است. هتل ورساچه دبی  در سال 2014 در کنار ساحل تاریخی گریگ دبی ساخته شده است و فاصله چندانی با فرودگاه بین‌المللی و همچنین برج خلیفه دبی ندارد. رستوران‌ و کافه‌های بسیار شیکی در این هتل وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها و چشم‌اندازهای خاصی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها است، استخرهای باز با کاشی‌های تزیینی بسیار زیبا، در کنار باغ‌های مجلل و سرسبز توجه همه را به خود جلب می‌کند. این هتل، به دلیل امکانات رفاهی بسیار زیادی که دارد، اقامتگاه فوق‌العاده‌ای برای گردشگران محسوب می‌شود. در این محتوا قصد داریم شما را با هتل پنج ستاره ورساچه دبی و امکانات رفاهی که برای توریست‌ها و مهمان‌های خود در نظر گرفته است آشنا کنیم.

خدمات رفاهی و امکانات هتل ورساچه دبی

هتل ورساچه دبی دارای خدمات رفاهی و امکانات زیادی است و با در نظر گرفتن مناسب‌ترین امکانات و خدمات سعی بر آن داشته‌اند که بهترین حالت رفاهی و آسایش را برای مهمانان خود مهیا کنند.

رستوران‌، کافه و باغ‌ها

 از جمله  چهار رستوران مجلل و شیک که امکان سرو غذاهای بسیار زیادی از کشورهای مختلف، با کیفیت بسیار عالی را برای شما فراهم می‌کند به این ترتیب هر فرد با ذائقه مخصوص می‌تواند در این مکان‌ها، غذای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تهیه کند. یک کافه نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را از آنجا تهیه کنید.

استخرها

سه استخر در فضای باز این هتل در نظر گرفته شده است که با کاشی‌های فوق‌العاده زیبا تزئین شده و کنار درختان نخل و گل‌های رنگارنگ قرار دارد. در این استخرها انواع خدمات مثل اسپا، اتاق آرامش، حمام بخار فنلاندی، استخر آب گرم، سولاریوم، اسکراب بدن و موارد زیادی از امکانات دیگر وجود دارد که مهمانان هتل می‌توانند از این خدمات نیز استفاده کنند. در کنار این استخرها سایبان‌های چتری و صندلی‌های ساحلی وجود دارد که در طول استفاده از این فضا نیز می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

سالن‌ها و باغ‌های بزرگ

علاوه بر این، در این هتل شیک و مجلل، با‌غ‌های بزرگ با امکانات زیاد که برای برگزاری مهمانی‌های باشکوه، جلسات، کنفرانس‌های بین‌المللی  و رویدادهای مختلف تدارک دیده شده است، وجود دارد که  نگرانی اقشار مختلف جامعه برای گذراندن اوقات خود در زمان‌های مختلف را پاسخگو است؛ همچنین شش اتاق برای برگزاری جلسات مختلف در این هتل در نظر گرفته شده است. 

خدمات حمل و نقل

هتل ورساچه دبی در جهت رفاه حال مهمانان خود خدمات حمل و نقل به مرکز خرید دبی را نیز در نظر گرفته است به این ترتیب مهمانان این هتل می‌توانند از طریق تاکسی و خودروهایی که مختص هتل هستند به مرکز خرید دبی بروند و نگرانی از بابت رفت و آمد خود نداشته باشند.

امکانات ورزش هتل

خدمات  و امکانات ورزشی از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره است در این هتل مکان‌های ورزشی زیادی نیز وجود دارد که می‌توانید زمانی را نیز ر این مکان‌ها سپری کنید از جمله امکانات ورزشی این هتل پنج ستاره می‌توان به زمین تنیس، باشگاه کودکان، دوچرخه‌های اجاره‌ای، دارت، اتاق بازی و ... اشاره کرد. همچنین در فاصله سه کیلومتری این هتل زمین گلف وجود دارد که علاقمندان به این ورزش می‌توانند استفاده کنند. از دیگر امتیازهای این هتل این است که مهمانان آن می‌توانند به راحتی به پارک آبی دسترسی داشته باشند و با پرداخت هزینه کمی از ان قسمت استفاده کنند.

پارکینگ و سرویس نگهبانی

داشتن پارکینگ امن، پارکینگ ویژه معلولین، انبار، دستگاه خودپرداز، مستخدم، قابلیت پذیرش 24 ساعتی و صرافی جهت تبدیل پول از دیگر ویژگی‌های بارز این هتل است.

بوفه، فروشگاه و سرگرمی‌های خانوادگی

هتل ورساچه دبی علاوه بر موارد بالا بوفه‌ها و رستوران‌هایی نیز دارد که می‌توانید برای سرو میان وعده و یا خرید مواد غذایی و تنقلات به این قسمت‌ها بروید؛ همچنین مکان‌هایی برای بازی و سرگرمی به همراه خانواده، مکان مطالعه کتاب، مکان پخش موسیقی برای کودکان و موارد زیادی از این قبیل که  نقطه عطفی شده است برای افرادی که برای مسافرت، اقدام به تهیه ویزای دبی  می‌کنند.

اینترنت

اینترنت رایگان نیز یکی دیگر از خدمات مهم هتل ورساچه دبی است. این هتل دارای وای فای رایگان است و مهمانان در این ایجا می‌توانند از آن استفاده کنند.

نوع اتاق‌های هتل ورساچه و امکانات رفاهی آن

این هتل 5 ستاره دارای 9 طبقه است و سر جمع، 250 اتاق دارد که تمامی اتاق‌های آن مجهز به تهویه مطبوع یا امکان کنترل از راه دور است، اینترنت رایگان و بدون هزینه دارد و همچنین دیوارهای آن، ضد صدا است به همین خاطر هیچ صدایی به داخل و یا بیرون اتاق رد و بدل نمی‌شود.

از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به داشتن ملافه‌های تمیز و ضد حساسیت، سرویس خواب تمیز و با کیفیت، میز مطالعه، گاو صندوق و دیگر امکانات مورد نیاز هر فرد اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این هتل دارای اتاق‌هایی با ویژگی‌ها و شرایط فوق‌العاده است که در اینجا به چند مورد اشاره می‌کنیم:

اتاق پریمیر با چشم انداز کریک

اتاق‌های پریمیر، حدود 103 متر مساحت دارد که یک تختخواب دونفره به همراه یک سوفا در آن وجود دارد و دارای حمام خصوصی است. همچنین چشم انداز کریک و صبحانه در این اتاق رایگان است.

اتاق دولوکس با چشم انداز دریا

اتاق‌های دولوکس این هتل که چشم‌اندازی به دریا دارد، 50 متر مساحت دارد و در آن یک تختخواب دو نفره با بهترین کیفیت و ملافه‌های شیک و تمیز در اختیار مهمان قرار می‌گیرد.

سوئیت جونیور با چشم انداز دریا

این سوییت‌ها ۹۵ متر مساحت دارند، چشم‌اندازی بسیار زیبا به دریا دارند و یک تخت دو نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است. حمام خصوصی و صبحانه از امتیازات این سوییت‌ها است.

سوئیت جونیور دولوکس 

سوییت‌های جونیور دولوکس  دارای ۱۱۷ متر مساحت  و چشم اندازی به دریا هستند، یک تختخواب دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن‌ها وجود دارد و حمام خصوصی و صبحانه از امتیازات این سوییت‌ها است.

آپارتمان‌هایی با تعداد دو تا سه اتاق خواب 

این آپارتمان‌ها، دارای مساحت‌های مختلفی بین 159 متر، 222 متر و 358 متر هستند، چشم‌انداز بسیار زیبایی به دریا و یا شهر دارند، در اتاق‌های آن تختخواب‌های یک نفره و یا دو نفره با کیفیت و تمیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند به همراه خانواده خود ا آن‌ها استفاده کنند. حمام خصوصی، صبحانه رایگان و چشم‌اندازهای خیره کننده به شهر، کریک و یا دریا از ویژگی‌های این آپارتمان‌ها هستند.

  • فاصله هتل ورساچه با دیگر جاذبه‌های دبی
  • هتل ورساچه دبی در نزدیکی دیگر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دبی قرار دارد:
  • فاصله این هتل با برج خلیفه و همچنین دبی مال، حدود 8 کیلومتر است که بین می‌توانید بین ده تا 15 دقیقه  با تاکسی به این قسمت‌ها بروید.
  • مرکز خرید سیتی واک  تا این هتل 9 کیلومتر فاصله دارد.
  • دبی فرم، مرکز خرید تویین تاورز و همچنین پل معلق دبی بین 5 تا 6 کیلومتر با این هتل فاصله دارند که برای رفتن به این قسمت‌ها به حدود 8 تا 10  دقیقه زمان نیاز دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی نیز حدود 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید