ورود به حساب کاربری
هتل جمیرا المسیاف دبی

دبی یکی از جذاب‌ترین، ثروتمندترین و پیشرفته‌ترین شهرهای جهان است. سالیانه بسیاری از مردم سراسر دنیا با مقاصد گردشگری، حرفه‌ای و تحصیلی به این شهر پر هیاهو و دیدنی سفر می‌کنند. این شهر محبوب علاوه بر مراکز تجاری تجاری و تفریحی سرشار از هتل‌های لوکس و بسیار زیبایی است که اقامتی به‌یاد ماندنی را برای میهمانان‌شان ترتیب می‌دهند. اگر شما هم از تلاش دائمی و روزمرگی خسته شده‌اید؛ اگر به فکر خرید یا سپری کردن اوقاتی خوش و فراموش‌نشدنی هستید؛ و اگر می‌خواهید چند روز از دغدغه‌های زندگی فاصله بگیرید، کافی است ویزای دبی را اخذ کرده و یکی از مجهزترین اتاق‌های هتل جمیرا المسیاف دبی را رزرو کنید. در این مطلب، قصد داریم برخی از مهم‌ترین اطلاعات را درباره این هتل با شما به‌اشتراک بگذاریم. خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ویژگی‌های کلی هتل جمیرا المسیاف دبی

هتل جمیرا المسیاف دبی یک اقامت‌گاه 5 ستاره و بسیار لوکس است که در محوطه‌ وسیع و ساحلی منطقه Al Sufouh در قلب مدینه جمیرا قرار دارد. با قدم گذاشتن در این محیط شگفت‌انگیز شاهد سازه‌های زیبا و ویلاهای بی‌نظیری خواهید بود که با فضاهای سبز، آبراه‌ها، استخرهای متعدد و ساحل خصوصی احاطه شده‌اند. این هتل با الهام از خانه‌های مناطق گرمسیری اعراب بنا شده و چشم‌انداز و امکانات خارق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 

قایق‌هایی که در آبراه‌های مجاور هتل رفت‌وآمد کرده و میهمانان را از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌کنند، تصویری رویایی و تماشایی را در پیش چشم بیننده به تصویر می‌کشند. فاصله نزدیک این اقامت‌گاه لوکس با مرکز تجاری زیبا و مجهز مدینه جمیرا از دیگر ویژگی‌های مثبتی است که خرید از برندهای معتبر جهان را برای گردشگران ساده‌تر می‌کند. 

پرسنل این هتل، از افراد تعلیم‌دیده و با تجربه‌ای هستند که به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و بسیاری زبان‌های دیگر تسلط دارند. این افراد با نهایت ادب و احترام با مسافران هتل برخورد کرده و بهترین خدمات ممکن را به آن‌ها ارائه می‌‌دهند. برای سپری کردن اوقاتی خوش در این مکان استثنایی، طبیعتا ابتدا باید ویزای دبی را اخذ کنید.

اتاق‌های هتل جمیرا المسیاف دبی

هتل Jumeirah Dar Al Masyaf یک اقامت‌گاه ساحلی 5 ستاره با  283 اتاق و سوئیت مجهز است که در سال 2004 میلادی ساخته شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل در سازه‌هایی 2 طبقه قرار گرفته و رضایت هر فرد مشکل‌پسندی را جلب می‌کنند. این بناها همگی به سبک عربی اصیل ساخته شده و  با وسایل زیبایی به همین سبک تزئین شده‌اند. 

کافی است از پنجره اتاق محل اقامت خود به بیرون نگاه کنید تا منظره خیره‌کننده باغ‌های سرسبز، آبراه‌های مدینه جمیرا یا آب‌های فیروزه‌ای رنگ خلیج فارس روح‌تان را آرامش بخشد. کلیه اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل از امکاناتی نظیر بالکن، حمام اختصاصی مرمری، اینترنت وای‌فای، تلویزیون پلاسما و مینی‌بار برخوردارند. ویلاهای جمیرا المسیاف دبی علاوه بر موارد یاد شده دارای آشپزخانه، جکوزی و استخر هستند. 

امکانات عمومی هتل جمیرا المسیاف دبی

از مهم‌ترین امکانات هتل Jumeirah Dar Al Masyaf می‌توان به بیش از 20 رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، 9 کافی‌شاپ، سالن مجهز ماساژ و اسپا، آرایشگاه، مرکز تجاری، فضای ویژه افراد سیگاری، سالن کنفرانس، پارکینگ و سرویس رایگان رفت‌وبرگشت فرودگاه اشاره کرد. خوب است بدانید، این هتل به‌گونه‌ای طراحی شده است که تردد با صندلی چرخ‌دار هم در کلیه نقاط آن امکان‌پذیر باشد. بنابراین، سالمندان و افراد کم‌توان هم به‌سادگی می‌توانند در بخش‌های مختلف این هتل 5 ستاره رفت‌وآمد کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

ورزش و سرگرمی در هتل جمیرا المسیاف دبی

هتل زیبای جمیرا المسیاف دبی دارای فضاهای ویژه و مجزایی است که هر یک برای یکی از فعالیت‌های ورزشی در نظر گرفته شده‌اند. از این جمله، می‌توان به 7 استخر شنا برای بزرگسالان، استخر ویژه کودکان، زمین بازی بچه‌ها، زمین تنیس، زمین اسکواش، فضای ویژه والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، سالن پیلاتس و سالن یوگا اشاره کرد. در عین حال، زمین گلف مجهز و وسیعی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد که کلاس‌های آموزش این ورزش در آن‌جا برگزار می‌شوند. مجموعه امکانات یاد شده با هدف جلب رضایت مسافران و ایجاد شرایط لازم برای سپری کردن اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز تدارک دیده شده‌اند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل جمیرا المسیاف دبی

مدیریت و کارکنان هتل مجهز جمیرا المسیاف دبی تلاش می‌کنند همه مشتریان خود را با هر سلیقه‌ای راضی نگه‌دارند. به همین منظور، انواع رستوران‌ها و غذاخوری‌ها را می‌توان در این مجموعه پیدا کرد. تفاوتی ندارد که گیاه‌خوار باشید یا طرفدار غذاهای دریایی یا حتی در جست‌وجوی یک قطعه استیک بزرگ و آبدار؛ شما به‌راحتی و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید لذیذترین خوراکی‌های سراسر نقاط جهان را در این هتل امتحان کنید. 

جالب است بدانید، اغلب رستوران‌های این مجموعه در حاشیه آبراه‌های داخل محوطه هتل قرار گرفته‌اند. بنابراین، برای دسترسی به آن‌ها می‌توانید از تاکسی‌های آبی این مجموعه استفاده کنید. این هتل 5 ستاره دارای یک بوفه صبحانه، 20 رستوران مجهز با انواع غذاهای دریایی، محلی و بین‌المللی شامل بهترین خوراک‌های تایلندی، ژاپنی، فرانسوی و غیره، 9 کافی‌شاپ، کافی‌شاپ‌ها و بارهای ساحلی و چند اسنک بار است.

فاصله هتل جمیرا المسیاف دبی تا برخی از مراکز این شهر

  • پارک آبی Wild Wadi: 15 دقیقه پیاده‌روی
  • مرکز خرید Mall of the Emirates: 34 دقیقه پیاده‌روی
  • مرکز تفریحی اسکی دبی: 40 دقیقه پیاده‌روی
  • ساحل جمیرا: 5 دقیقه رانندگی
  • برج خلیفه: 10 دقیقه رانندگی
  • مرکز خرید Dubai Mall: 10 دقیقه رانندگی
  • فرودگاه بین‌المللی دبی: 29 دقیقه رانندگی
  • فرودگاه آل مکتوم: 39 دقیقه رانندگی

سخن آخر

با توجه به آن‌چه گفته شد، هتل جمیرا المسیاف دبی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که تجربه‌ای متفاوت را برای شما ایجاد می‌کند. با اخذ ویزای دبی و اقامت در این هتل 5 ستاره و استثنایی شما هم می‌توانید از تنش‌ها و فشارهای روزمره فاصله بگیرید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای خودتان و عزیزان‌تان به‌وجود آورید. پیشنهاد می‌کنیم، همین امروز دست به‌کار شوید و برای یک سفر لوکس برنامه‌ریزی کنید. 

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید