ورود به حساب کاربری
سیاره سبز دبی (جنگل بارانی دبی)

امروزه دبی یکی از معروف‌ترین شهرها در گردشگری شده است.  به‌طوری‌که همه‌ساله از تمام کشورهای جهان گردشگران زیادی  به آنجا سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سبب شده تا دبی به این. در گردشگری برسد، پروژه‌های جذابی است که در این شهر اجرا شده است. همین امر سبب شده تا دبی از پویایی بسیار زیادی برخوردار شود.  به‌طوری‌که اکثر گردشگرانی که به این شهر زیبا سفر کردند در فکر و اندیشه سفری دوباره به منطقه زیبای دبی هستند.

همان‌طور که گفتیم پروژه‌ها و جاذبه‌های طبیعی دبی، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت این شهر زیبا به شمار می‌رود. جاذبه‌هایی که دیدن آنها می‌تواند خاطره خوش یک سفر به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از این جاذبه‌ها، سیاره سبز دبی (جنگل بارانی دبی) است که با استفاده از ویزای دبی به‌راحتی می‌توانید به این منطقه سفر کنید.

 

 

ویژگی‌های سیاره سبز دبی (جنگل بارانی دبی)

سیاره سبز دبی و یا جنگل بارانی دبی، در یک شهر بیابانی واقع شده است. اما جذابیت فوق‌العاده بالای آن سبب شده تا مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. این منطقه از دبی را مناسب‌ترین مکان برای گشت‌وگذار معرفی می‌کنند. 

جنگل بارانی محلی است که درخت‌ها و جنگل‌های بسیار زیادی در آنجا واقع شده است. علاوه بر این، منطقه از بارش فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. شاید نظیر این‌چنین منطقه‌ها را فقط در آمریکای جنوبی و... دیده باشید. اما دبی و جنگل بارانی آن، این امکان را به شما می‌دهد تا از این منطقه لذت ببرید.

شاید برایتان جالب باشد که سیاره سبز دبی بدون شک یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های مصنوعی در جهان به شمار می‌رود. به‌طوری‌که چیزی حدود 3000 گونه گیاهی و جانوری در آن جا وجود دارد. سیاره سبز را می‌توان یکی از بهترین مکان‌ها برای گردشگری دانست. مکانی که همه چیز به گردشگر می‌دهد. این باغ یک پروژه فوق‌العاده در دبی است. پروژه‌ای که به همت کارشناسان و گیاه‌شناسان بزرگ باغبانی در دنیا ساخته شده است.

 

حیات‌وحش، یکی از بهترین جاذبه‌های سیاره سبز

همان‌طور که اشاره کردیم، سیاره سبز دبی یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود. گردشگرانی که قصد سفر به دبی را دارند معمولاً قبل از هر چیزی از  جنگل بارانی دبی دیدن می‌کنند. چرا که می‌دانند در صورت ازدست‌دادن آن، ضرر خواهند کرد.

اما یکی دیگر از مهم‌ترین جاذبه‌های این سیاره سبز فوق‌العاده، حیات‌وحش دیدنی آن است. حیات وحشی که شما را با انواع و اقسام پرندگان مختلف، عنکبوت‌های وحشی، جوجه‌تیغی و تنبل‌ها  روبرو می‌کند. همین ویژگی به‌تنهایی یکی از بزرگ‌ترین عوامل موفقیت جنگل بارانی دبی به شمار می‌رود.

 

 

مکان جغرافیایی سیاره سبز دبی (جنگل بارانی دبی)

زمانی که با استفاده از ویزای دبی به این شهر رسیدید، باید به بلوار الوصل بروید. این مکان زیبا تقریباً در بلوار الوصل و بلوار صفا قرار گرفته است. البته می‌توان گفت در تقاطع این دو بلوار جنگل بارانی دبی واقع شده است.

فاصله جنگل بارانی تا مال: مال نیز یکی از مکان‌های معروف دبی به شمار می‌رود. سیاره سبز دبی چیزی حدود دو و نیم کیلومتر با این منطقه فاصله دارد.

فاصله جنگل بارانی تا ساحل جمیرا: برای اکثر گردشگران این موضوع که مکان‌های دیدنی به یکدیگر نزدیک باشند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که آنها دوست دارند در مدت‌زمان کمی تمام مکان‌های در دسترس را مشاهده کنند. ساحل جمیرا از دیگر مناطق فوق‌العاده و جذاب شهر دبی به شمار می‌رود. ساحلی که خود به‌تنهایی یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های شهر دبی است. سیاره سبز دبی چیزی حدود سه و نیم کیلومتر با ساحل جمیرا فاصله دارد. به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توان در یک مدت‌زمان بسیار کوتاه از هر دوی این مکان‌ها دیدن کرد.

نزدیکی جنگل بارانی دبی تا ساحل جمیرا برای هر دو مکان فوق‌العاده است.  زیرا وقتی گردشگران به یکی از دو مکان می‌روند، سعی می‌کنند هرطور که شده از دیگر مکان دیدنی نیز بازدید کنند. به همین جهت سیاره سبز دبی و ساحل جمیرا باعث پیشرفت و ارتقای یکدیگر شده‌اند.

فاصله   جنگل بارانی تا پارک آبی لاگونا: گردشگرانی که عاشق سفر به دبی هستند، بدون شک با پارک آبی لاگونا آشنایی دارند. این پارک آبی نیز یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های شهر دبی به شمار می‌رود. جنگل بارانی دبی فقط حدود سه و نیم کیلومتر با این مکان جذاب فاصله دارد.

به‌صورت های مختلفی امکان رفتن به سیاره سبز دبی وجود دارد. برای مثال یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای دسترسی به جنگل بارانی استفاده از مترو است. با استفاده از مترو خط قرمز و اتوبوس شماره ۷ آن می‌توانید به نزدیکی سیاره سبز دبی و پارک آل خزان بروید.  پارک الخزان فاصله بسیار کمی تا سیاره سبز و آبی دارد. به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توانید این مسیر را پیاده‌روی کرده تا به مقصد خود برسید.

علاوه بر این اتوبوس‌های مختلفی نیز درخت ۸۱ یا ۲۸ از قسمت ورودی دبی مال می‌توانند شما را به سیاره سبز دبی برسانند. این اتوبوس‌ها تعداد زیادی دارند و همه‌روزه در ساعت‌های مختلف، به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند.

اما اگر قصد دارید با ساده‌ترین راه خودتان را به این سیاره برسانید، می‌توانید از تاکسی‌ها استفاده کنید. تاکسی‌ها نیز همه‌روزه در ساعت‌های مختلف منتظر گردشگران هستند. اما با این کار قطعاً هزینه نسبتاً بیشتری را نیز باید پرداخت کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که دراین‌خصوص وجود دارد، پارکینگ اختصاصی جنگل بارانی دبی است. این جنگل از یک پارکینگ بسیار بزرگ و اختصاصی و با امنیت بالا برخوردار است. پس گردشگران عزیزی که قصد دارند با ماشین شخصی خود به این مکان دیدنی سفر کنند، به‌راحتی می‌توانند از این پارکینگ‌ها استفاده کنند. 

 

 

جاذبه‌های دیدنی سیاره سبز دبی

درخت غول‌پیکر: زمانی که شما وارد جنگل بارانی دبی می‌شوید، در همان ورودی اصلی درختی فوق‌العاده تنومند به طول چیزی حدود ۲۵ متر مشاهده می‌کنید. این درخت را می‌توانیم بزرگ‌ترین درخت مصنوعی جهان  معرفی کنیم. در اطراف این درخت پرندگان و جانوران فوق‌العاده جذابی زندگی می‌کنند. به گواه کارشناسان بزرگ، این درخت در حدود ده سال ایجاد شده است.

 

چشم‌انداز جذاب ۳۶۰ درجه‌ای: یکی دیگر از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی سیاره سبز دبی، چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای آن است. به‌طوری‌که شما می‌توانید با سوارشدن در یک آسانسور گنبدی شکل به طبقات بالا رفته و از آن زاویه به‌صورت ۳۶۰ درجه تمام قسمت‌های این سیاره را تماشا کنید.

 

آکواریوم جذاب جنگل بارانی: از دیگر قسمت‌های دیدنی این منطقه آکواریوم فوق‌العاده‌ای است که وجود دارد. این آکواریوم دارای ماهی‌های گرانی بها و البته کمیاب است.

 

نتیجه گیری

پس اگر قصد دارید زمان خود را صرف بازدید از یکی از بهترین و جذاب ترین مکان های دیدنی شهر دبی بکنید، میتوانید از سیاره سبز دبی(جنگل بارانی دبی) بازدید کنید. با استفاده از ویزای دبی بازدید و مشاهده این منطقه برای شما آسان خواهد شد. سیاره سبز تمام ویژگی های یک مکان دیدنی فوق العاده و یک مجموعه درجه یک را دارد. پس با انتخاب این سیاره،  لذت یک گردشگری فوق العاده را تجربه کنید.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید