ورود به حساب کاربری
مرکز خرید Wafi mall دبی

شهر دبی که به شهر «ترین»‌ها معروف است جاذبه‌های گردشگری و توریستی بی‌شماری در دل خود دارد که تنها با گرفتن ویزای دبی و دیدار از نزدیک به شگفتی و کیفیت بی‌نظیر یک‌یک آن‌ها پی خواهید برد. در واقع دبی به غیر از هتل‌ها، برج‌ها، مراکز تفریحی و ... به پایتخت مراکز خرید خاورمیانه نیز مشهور است. در این شهر رویایی همه چیز قابل یافتن است و شما تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید خرید خود را به سهولت انجام دهید. در کل در کنار مراکز خرید محلی، بازار و بازارچه‌های سنتی مراکز خرید لوکس و عظیمی وجود دارد که شما را مسحور خود خواهند کرد. از جمله این مراکز می‌توان به مرکز خرید وافی مال اشاره کرد. این مرکز خرید لاکچری که بومیان آن را به اسم وافی سیتی نیز می‌شناسند در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد و دارای بیش از ۳۵۰ مغازه و ۳۰ رستوران است. وافی مال در واقع مجموعه‌ای از مراکز خرید و یک هتل لوکس به نام «هتل رافلز» است. در این سازه چند منظوره ترکیبی از مغازه‌های عمده‌فروشی، خرده‌فروشی، برندهای معتبر بین‌المملی و محلی، هتل، مهمانسرا، سرگرمی‌های مختلف و ...را یکجا خواهید دید، از این رو به این مرکز خارق‌العاده شهر وافی نیز گفته‌ می‌شود. 

آنچه در بدو ورود به این مکان بیش از هر چیز  شما را مجذوب خود خواهد کرد معماری منحصر‌به‌فرد این مرکز خرید است، چرا که وافی مال با الهام از معماری مصری و ترکیه‌ای ساخته شده‌است و نمای بیرونی آن هم‌چون یک هرم بسیار زیبا می‌درخشد. در ورودی این مکان مجسمه‌های غول پیکری به شکل فراعنه را مشاهده خواهید کرد که در کنار آن‌ها ستون‌هایی ستبر به رنگ قهوه‌ای روشن با نقش و نگارهایی به خط میخی مصر باستان وجود دارد.  پس از ورود به داخل سالن با نگاه به بالا سقف شیشه‌ای این هرم چشم شما را نوازش خواهد داد و با رفتن به سالن‌های مختلف این مرکز شما هم‌چنان رد پایی از معماری مصری را در گوشه و کنار خواهید دید. علاوه بر معماری جذاب، متراژ این بنا که حدود ۵۲۰ هزار متر مربع است بر عظمت آن افزوده‌است به طوری که شما از همان ابتدا متوجه خواهید شد که تنها با یک مرکز خرید ساده روبرو نیستید. با عنایت به همین موضوع در ادامه مطلب شما را با آنچه در داخل مرکز خرید وافی مال  انتظارتان را می‌کشد آشنا خواهیم کرد.

 

هتل رافلز Wafi mall  

بحث اقامتگاه از اولین چالش‌هایی است که  هر شخص در سفر به دیگر نقاط جهان دارد. بنابراین به احتمال زیاد شما نیز پس از گرفتن ویزای دبی درگیر این موضوع خواهید شد. با توجه به اینکه این شهر هتل‌های لوکس و اقامتگاه‌های متنوعی دارد اما آنچه که شما را برای اقامت در هتل رافلز وافی مال ترغیب خواهد کرد موقعیت مکانی آن است. در واقع وجود یک هتل پنج ستاره در کنار یک ابر مرکز خرید که فاصله آن با فرودگاه دبی تنها ۱۵ دقیقه است، مزیت واقعا جذابی است که نظر مثبت هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. این هتل بی‌نظیر که به دلیل کیفیت خدمات و معماری چشم‌گیرش برنده جایزه نیز شده‌است در سال ۲۰۰۷ افتتاح گردید. هتل رافلز در ۱۸ طبقه با ۲۴۸ اتاق آماده ارائه خدمات متنوع و مطلوب به گردشگران و مسافران از سرتاسر دبی است. اتاق‌هایی به متراژ ۷۰ متر مربع با بالکن‌های اختصاصی و چشم‌اندازهایی دیدنی که تمامی این اتاق‌ها دارای تلویزیون، اینترنت، مینی‌بار، حمام‌های لوکس، سرویس پیشخدمت، سیستم‌های تعاملی دیجیتالی هستند. به لطف وجود این سیستم‌های دیجیتالی اقامتگران می‌توانند به سهولت کلیه کارهای روزمره خود را از طریق آیپد یا تلویزیون هوشمند انجام دهند. 

این هتل دارای یک استخر روباز و یک باشگاه بزرگ و مجهز نیز هست. هم‌چنین شما می‌توانید با بهره‌مندی از امکانات سونا و اتاق‌های بخار هتل رافلز آرامش و تمدد اعصاب را برای خود به ارمغان بیاورید.  این هتل معروف با داشتن ۷ رستوران با منوهای بین‌المللی و متنوع به خوبی می‌تواند سلیقه غذایی شما را تطمیع کند. 

 

مرکز خرید رستوران‌های Wafi mall دبی

همان‌طور که در مطلب بالا ذکر شد این مرکز خرید در مجموع دارای بیش از ۳۰ رستوران، فست‌فود و فود کورت است که ما فقط به بعضی از معروف‌ترین  رستوران‌های آن اشاره خواهیم کرد.

 

رستوران Asha's 

این رستوران هندی که توسط خواننده مطرح هندی خانوم آشا تاسیس شده‌است غذاهای بین‌المللی هندی را با طعمی بی‌نظیر برای مشتریان خود سرو می‌کند. این رستوران پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای کسانی است که به غذاهای پر ادویه و تند‌و‌تیز علاقه دارند. غذاها در رستوران آشا به سبک و سیاق سنتی سرو می‌شوند تا حسی از آرامش و راحتی را حین خوردن غذا به مشتریان القا کنند. 

 

رستوران Thai chi   

همه چیز در این رستوران تایلندی به شکلی خاص و ویژه طبخ و تهیه می‌شود. شما با رفتن به این رستوران با طعم متفاوت و بی‌نظیر غذاهای جنوب شرق آسیا آشنا خواهید شد. تایلندی‌ها به سرو برنج همراه با انواع سس‌ها معروف هستند. هم‌چنین ماهی و صدف از جمله غذاهای محبوب آن‌ها است. پس اگر به این سبک غذاها علاقه دارید تجربه چشیدن طعم آن‌ها توسط سرآشپزهای حرفه‌ای این رستوران بین‌المللی از دست ندهید.

 

رستوران Khan murjan 

نام رستوران خان مورجان برگرفته از بازار محلی‌ای به همین اسم در همین مرکز خرید است. در این رستوران شیک انواع و اقسام غذاهای عربی سرو می‌شوند. این غذاها با مواد اولیه تازه که آغشته به گیاهان و ادویه‌های محلی و سنتی عربی هستند تهیه و طبخ می‌شوند. بنابراین اگر به این نوع از غذاها علاقه دارید حتما سری به رستوران خان مورجان بزنید. 

 

رستوران Sevill's  

این رستوران غذاهایی به سبک اسپانیایی برای مشتریان خود آماده می‌کند. اگر به خوردن غذاهای غنی و متنوع هم‌چنن املت اسپانیایی، پائییا، خوراک ماهی مرکب و ...علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم خوردن یک وعده غذا در این رستوران لاکچری را امتحان کنید. 

 

دبی Wafi mall امکانات تفریحی مرکز خرید 

این مرکز خرید لاکچری امکانات تفریحی جالب و قابل قبولی را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته‌است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

Lazy river & pool

اگر بعد از صرف ساعت‌ها وقت جهت خرید، احساس خستگی و بی‌حالی کردید می‌توانید به این استخر زیبا بروید و دوباره توان از دست رفته خود بازیایی کنید. در این استخر آرام و خنک امکان آموزش حرفه‌ای شنا توسط مربیان با سابقه نیز فراهم گردیده‌است هم‌چنین شما می‌توانید کودکان خود را به مربیان مجرب این مجموعه بسپارید تا دروس جذاب هوازی و آبزیان را در محیطی شاد به آن‌ها بیاموزند. 

 

Tee & putt

این قسمت برای بازی‌های خانوادگی به خصوص بازی لاکچری گلف در نظر گرفته شده‌است. طراحی زیبای این محوطه به کمک نورهای نئونی رنگی و فضاهای سبز جذاب محیط مناسبی را جهت گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانواده‌تان فراهم می‌کند. 

 

سرزمین بازی و پارک کودکان وافی مال

در سرزمین بازی این مجموعه عظیم همه چیز از جنس چوب است به طوری که نظیر این سرزمین را در هیچ جای دیگری نخواهید دید. زمین بازی کودکان این پارک دارای بخش‌های مختلفی چون سرسره ، صخره‌نوردی، قلعه شادی، چمن مصنوعی، خانه‌های چوبی و ... است که هر کدام به تنهایی می‌توانند کودک دلبند شما را حسابی به خود مشغول می‌کنند و لحظاتی شاد و مفرح را برای آن‌ها فراهم کنند.  

 

Vox سینما 

این سینمای بسیار جذاب و دیدنی یکی از جاذبه‌های مهم مرکز خرید وافی دبی است. بازدیدکنندگان می‌توانند در روزهای هفته در پشت بام این مرکز بهترین فیلم‌های کلاسیک و روز دنیا را در محیطی مدرن و غرق در نورهای رویایی تماشا کنند. 

 

Khan murjan بازار محلی  

در بطن این مرکز خرید لاکچری و مدرن بازار محلی و سنتی خان مورجان حس و حال خرید در بازارهای قرن چهاردهم را به شما القا می‌کند چرا که  این قسمت با الهام از تلفیق فرهنگ و معماری عربی، مصری، مراکشی، ترکیه‌ای و سوریه‌ای طراحی شده‌است. شما از این بازار می‌توانید انواع و اقسام چیزهای سنتی و محلی را خریداری نمائید.

 

 دبیWafi mall نحوه دسترسی به مرکز خرید 

  با توجه به اینکه این مرکز خرید تنها ده دقیقه با خیابان و فرودگاه شیخ زائد فاصله دارد شما به راحتی می‌توانید از طریق تاکسی خود را به این محل برسانید. اگر به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی علاقه دارید باید در ایستگاه «دبی هلث کر سیتی» مترو از قطار پیاده شوید و با عوض کردن خط، در نهایت در ایستگاه برجمان پیاده شده و از مترو به سمت مرکز  وافی مال حرکت کنید. 

 

نتیجه گیری

 همان‌گونه که در مطالب بالا خواندید مرکز خرید  دبی یکی از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر است که پس از گرفتن ویزای دبی لازم است که حتما سری به آن بزنید تا ضمن خریدی پر هیجان و خاطره‌انگیز از تخفیف‌های مناسبتی این مرکز مثل تخفیف سال نو و .... نیز بهره‌مند شوید.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید