ورود به حساب کاربری
کشتی کروز دبی چه امکاناتی دارد؟ بررسی امنیت و نحوه تهیه بلیت آن

دبی شهری با جاذبه‌های توریستی و گردشگری خیره‌کننده است که سالانه میلیون‌ها توریست از آن دیدن می‌کنند. یکی از این جاذبه‌های خیره‌کننده، کشتی کروز دبی است که مورد استقبال گردشگران و مسافران زیادی قرار می‌گیرد. سالانه هزاران مسافر از این کشتی لوکس دیدن می‌کنند و از امکانات لاکچری آن بهره‌مند می‌شوند.

 ازآنجا که دبی شهری ساحلی است و به آب‌های آزاد راه دارد وجود کشتی کروز برای سرگرمی و انتقال گردشگران به سواحل و جزایر اطراف، بسیار هیجان‌انگیز و البته ضروری است. کشتی کروز دبی یکی از جدیدترین امکانات گردشگری است که در اختیار مسافران دبی قرار می‌گیرد. در این صفحه قصد داریم هر آنچه در ارتباط با این کشتی نیاز دارید را به شما توضیح دهیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 کشتی‌های کروز از ابتدا تا کشتی کروز دبی

 زمانی که اولین‌بار کشتی P&O (پنینسولار و اورینتال) در سال 1822 در آب‌های انگلستان به شبه‌جزیره ایبری به حرکت افتاد، دوران سلطنت کشتی‌های تفریحی کروز آغاز شد. پس از جنگ جهانی دوم، با افزایش تمایل به تفریح و سفر، صنعت کشتی‌های کروز به‌شدت رونق گرفت تا امروز که تبدیل به یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در کشورهایی شده است که به آب‌های آزاد دسترسی دارند.

 امروزه هدف از ساخت کشتی‌های کروز فقط انتقال مسافران از مبدأ به مقصدی خاص نیست؛ بلکه برنامه‌های تفریحی، توریستی، فرهنگی و موضوعاتی این چنین از مهم‌ترین دلایل ساخت آن‌هاست. دراین‌بین کشتی کروز دبی یکی از بهترین و مدرن‌ترین این کشتی‌ها است.

 سرگذشت کشتی کروز دبی چیست؟

 کشور امارت که همواره سعی در معماری جدید و ایجاد جاذبه‌های گردشگری خاص داشته، برای پیشتاز بودن در زمینه گردشگری آبی نیز گام بزرگی برداشت و در سال 2018 از شرکت هلندی Dutch، درخواست ساخت کشتی کروز مخصوص برای گشت‌وگذار در سواحل دبی داشت.

 این شرکت با ساخت سه کشتی تفریحی با نام‌های Lotus، Desert Rose 1 و Desert Rose 2 توانست یک کروز تفریحی کامل برای شهر دیدنی دبی ایجاد کند. مبدأ حرکت این کشتی‌ها دبی ماریانا بوده و زمان مسافرت با آنها چیزی حدود 2 الی 3 ساعت طول می‌کشد.

 امکانات کشتی کروز دبی کدام است؟

 کشتی کروز دبی به‌خاطر داشتن امکانات رفاهی ویژه توانسته بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کند. هرچند مشابه این کشتی کروز در دیگر نقاط تفریحی دنیا وجود دارد؛ اما تناسب امکانات این کشتی با محیط ساحلی جذاب دبی، تجربه‌ای تکرارنشدنی پدید آورده است.

 ازجمله امکانات این کشتی می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌های لوکس و سنتی، امکانات ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا، خدمات زیبایی، موسیقی زنده، سینما و تئاتر اشاره کرد. در ادامه جزئیات هرکدام از این موارد را بیشتر توضیح می‌دهیم.

 در کشتی کروز همه نوع غذا و نوشیدنی یافت می‌شود

 باتوجه‌به گوناگونی ملیت و فرهنگ توریست در دبی، در حالت عادی انواع رستوران‌های مدرن و سنتی برای اکثر ملل در این شهر وجود دارد. این موضوع در کشتی کروز دبی نیز رعایت شده و برای رعایت حال مسافران، هر نوع غذایی در آن طبخ می‌شود.

 وجود پرسنل مجرب و آشپزخانه‌های بسیار پاکیزه در این رستوران‌ها باعث شده که لذت سرو غذا در آنها دوچندان شود. خوردن غذای مطابق میل و نوشیدنی‌های متنوع بر روی کشتی کروز دبی تجربه بسیار لذت‌بخشی است که به هر مسافری توصیه می‌شود.

 در طول سفر ورزش کنید

 درون کشتی کروز دبی علاوه بر رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، انواع باشگاه‌های ورزشی از بدنسازی تا تنیس وجود دارد. بسیاری از مسافران دوست دارند که در طول سفر چندساعته خود درون کشتی کروز اندکی هم فعالیت ورزشی داشته باشند و سیروسیاحت خود را با ورزش هیجان‌انگیزتر کنند.

 برای جلب رضایت این افراد انواع باشگاه‌های ورزشی با استانداردترین و کامل‌ترین دستگاه‌ها روی کشتی کروز دبی فراهم شده است. این افراد می‌توانند در طول سفر به انجام فوتبال، تنیس، بدنسازی، بولینگ، بیلیارد، اسکواش و... نیز بپردازند.

 پخش موسیقی زنده در کشتی کروز

 در بخشی از کشتی کروز دبی برای مسافرانی که علاقه به داشتن فضایی آرام و دل‌انگیز دارند، موسیقی زنده نیز پخش می‌شود. جالب است بدانید گروه‌های پخش موسیقی زنده‌ای که روی این کشتی مشغول فعالیت هستند، جزو حرفه‌ای‌ترین گروه‌های موسیقی دنیا هستند. موسیقی زنده آنها در میان آب‌های آزاد قطعاً شنیدنی و هیجان‌انگیز خواهد بود. فقط کافیه آرامش این فضا را با موسیقی کلاسیک و آرامش‌بخش تصور کنید. قطعاً لحظه بی‌نظیری خواهد شد.

 همچنین این گروه‌ها قادرند که موسیقی‌هایی متناسب با فرهنگ ملل مختلف پخش کرده و فضا را برای مسافران دلچسب‌تر کنند. برای مثال بسیاری از اروپایی‌ها که از این کشتی دیدن می‌کنند، با شنیدن موسیقی شرقی احساس خوبی گرفته و فضا برایشان بیش‌ازپیش جذاب‌تر می‌شود.

 در کشتی کروز دبی تئاتر ببینید یا شنا کنید

 از دیگر امکاناتی که روی کشتی کروز دبی یافت می‌شود می‌توان به استخرهای سرباز و کاملی که در آن وجود دارد اشاره کرد. حرکت هم‌زمان کشتی در دل دریا و شناکردن در آب درون استخر شیشه‌ای آن، این حس را به وجود می‌آورد که گویی درون دریای نیلگون در امنیت کامل مشغول شنا هستید.

 همچنین در کنار استخر، می‌توانید به سالن تئاتر این کشتی سرزده و یک تئاتر متفاوت را تجربه کنید. دیدن تئاتر روی یک کشتی عظیم در حال حرکت تجربه‌ای بسیار متفاوت است که تنها هنگام سفر با کشتی کروز دبی ممکن است.

 کشتی کروز دبی چه امکانات دیگری دارد؟

 امکانات دیگری که روی کشتی کروز دبی یافت می‌شود، جزو برترین تفریحاتی است که برای همه سنین تعریف شده است. اگر همراه خود کودکی دارید، می‌توانید او را به شهربازی کودکان بسپارید. یا برای نوجوانان اهل گیم، اتاق گیم‌های پیشرفته این کشتی مناسب‌ترین مکان برای گذراندن اوقات هستند.

 شاید کسانی با شما باشند که بیشتر اهل کتاب و خلوت‌کردن هستند. در این کشتی برای این افراد کتابخانه‌ای مجهز فراهم شده است. آکواریوم‌ها، سالن رقص، حمام‌های مدرن و سنتی و بسیاری امکانات دیگر در این کشتی وجود دارد که می‌توانید در طول سفر خود از آنها استفاده کنید.

 آیا کشتی کروز دبی امن است؟

 مخاطبان اصلی سفر با کشتی کروز دبی را افراد مرفه جامعه تشکیل می‌دهند. دغدغه اصلی این افراد نیز هنگام سفر با این کشتی امنیت آن است. جدای از اینکه امکانات بکار رفته در این کشتی دارای امنیت جانی بسیار بالایی هستند، بحث امنیت مالی نیز در سفر با آن در نظر گرفته شده است.

 برای اینکه امنیت مالی مسافران نیز تأمین شود، یک‌سری اتاق‌های امنیت در نظر گرفته شده که شما می‌توانید اشیای گران‌بهای خود را به گاوصندوق‌های در نظر گرفته شده در آنجا سپرده و خیال خود را راحت کنید. همچنین این قانون نیز برای سوارشدن به کشتی کروز در نظر گرفته شده که حمل سلاح سرد ممنوع است.

 چطور بلیت این کشتی را رزرو کنیم؟

 برای رزرو بلیت این کشتی می‌توانید از سایت https://www.cruisebooking.comاقدام کنید. برای این کار تنها کافی است کشتی کروز موردنظر خود را در این سایت انتخاب و بعد از آن مراحل رزرو را گام‌به‌گام طی کنید.

 این کشتی در اکثر اوقات سال مشغول فعالیت است و هر زمان که دلخواهتان باشد می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته مهم این است که حتماً قبل از رزرو از نوع سفر و جایگاه استراحتی که در کشتی مدنظر دارید اطلاعات کامل کسب کنید و سپس بلیت آن را رزرو کنید.

 حرف آخر

 در این صفحه سعی کردیم به همه سؤالاتی که برای شما پیرامون کشتی کروز دبی ایجاد شده پاسخ دهیم. سفر با این کشتی یک تجربه تکرارنشدنی است که هیچ‌وقت آن را فراموش نخواهید کرد. اگر مقصد توریستی‌تان دبی است یا قصد دارید برای تجارتی به آنجا بروید، حتماً بازدید از این کشتی لاکچری را جزو برنامه‌هایتان قرار دهید. برای گرفتن ویزای دبی می‌توانید از طریق پلتفرم ویزاجت به‌صورت آنلاین اقدام کنید. ویزاجت اولین پلتفرم آنلاین اخذ ویزاست که می‌توانید با خیال راحت روند کار خود را از طریق آن طی کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید