ورود به حساب کاربری
هتل آلپین اسکی دبی

دبی یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای شیخ‌نشین کشور امارات متحده عربی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این شهر توریستی که به عروس امارات مشهور است، پیشرفته‌ترین امکانات تفریحی  رفاهی را در خود دارد و هتل‌ها و مکان‌های گردشگری بسیار زیبایی در آن تاسیس شد است که مهمانان و توریست‌های زیادی در طول سال برای سرکشی و دید و بازدید از این مکان‌ها اقدام به تهیه ویزای دبی می‌کنند. از جمله زیباترین و بزرگترین هتل‌های این شهر می‌توان به برج خلیفه، هتل آتلانتیس، هتل فور سیزنز ریزورت دبی، هتل دبلیو دبی د پالم، هتل آلپین اسکی دبی و ... اشاره کرد. در این محتوا قصد داریم شما را با  هتل آلپین اسکی دبی آشنا کنیم و سفری جذاب و خاطره ساز به این هتل زیبا و چهار فصل داشته باشیم.

آشنایی با هتل آلپین اسکی دبی

با وجود اینکه شهر دبی، هوای گرم و خلیجی دارد اما جالب است بدانید در این هوای شرجی و گرم نیز می‌توانید در هر فصلی از سال که بخواهید، سفری به دل زمستان داشته باشید و زیباترین مناظر زمستانی را در هتل آلپین اسکی این شهر نظاره کنید. هتل آلپین اسکی دبی یک مکان فوق‌العاده برای افرادی است که به مناطق دارای طبیعت بکر و زیبا علاقمند هستند. این هتل در دل کوهستان‌های زیبای مارولوس واقع شده است، به وسیله مناظر طبیعی کوهستانی با درختان سرسبز و جذابیت‌های طبیعی و خدادادی طبیعت احاطه شده است و همچنین فاصله چندانی با پیست اسکی پوینا ندارد و مهمانان آن می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به این پیست دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که نام این هتل نیز از سالن اسکی دبی قرض گرفته شده است و مهمانان آن نیز می‌توانند از اتاق خود در هتل به راحتی پیست اسکی را مشاهده کنند.

امکانات و ویژگی‌ اتاق‌های هتل آلپین اسکی دبی

 در دیزاین هتل آلپین اسکی دبی از سبک و مدل روستیک استفاده شده است؛ اتاق‌های این هتل 4 ستاره نماهای بسیار زیبایی از کوهستان  و همچنین پیست اسکی آلپین دبی دارند به همین خاطر  یک محیط دنج و آرامش‌بخش را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. در بیشتر اتاق‌های این هتل از شومینه‌ استفاده شده است، به همین خاطر این حس را به شما می‌دهد که در یک روز سرد زمستانی در یک کلبه شیک و مدرن در وسط کوهستان اقامت دارید.

از دیگر امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل می‌توان به دارا بودن اینترنت رایگان سیمی و همچنین تخت‌خواب های با کیفیت و شیک به همراه مبلمان بسیار راحت و نرم اشاره کرد که باعث می‌شوند سفری به یاد ماندنی و فوق‌العاده به این هتل برای شما رقم بخورد.

رستوران‌ها و کافه‌ها

در هتل آلپین اسکی دبی می‌توانید از محیط کافه آن استفاده کنید و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مختلف را در محیط دنج و آرامش بخش آن میل کنید.

علاوه بر این، چندید رستوران با فضاهای بسیار شیک و زیبا دارد که انواع غذاهای مختلف از کشورهای مختلف در این رستوران ها پخت می‌شود و شما می‌توانید بنا به میل و ذائقه خود، هر غذایی که دوست دارید از این رستوران‎‌ها تهیه کنید.

امکانات ورزشی

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به  داشتن سالن بدنسازی برای ورزشکاران  استخر، سونا و جکوزی اشاره کرده که مهمانان می‌توانند از این فضاها استفاده کنند. همچنین داشتن سالن‌های ماساژ  با آب گرم نیز از دیگر امکانات ورزشی این هتل 4 ستاره است که باعث شده است سالانه افراد زیادی اقدام به تهیه ویزای دبی و سفر به این شهر و دیدن از این هتل زیبا کنند.

مراکز درمانی

هتل آلپین اسکی دبی از امکانات درمانی نیز برخوردار است. در این هتل یک مرکز بهداشتی و درمانی وجود دارد که باعث شده است خیال مهمانان از بابت و بیماری و ناخوشی‌ها نیز راحت باشد. در این مرکز پزشکان و پرستارانی مستقر هستند که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات درمانی به مهمانان هستند.

فروشگاههای مواد غذایی

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به بوفه‌ها و فروشگاه‌های متعددی که در آن است اشاره کرد. در این هتل انواعروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی‌ها وجود دارد که می‌توانید برای تهیه عصرانه و یا هر خوراکی که دوست دارید به این فرشگاه‌ها مراجعه کنید.

 

سخن پایان

داشتن یک سفر به یاد ماندنی  با خاطره‌های خوب، آرزوی همه ما است بنابراین اگر به فکر داشتن لحظاتی خوب و به یاد ماندنی در دل کوهستان هستید می‌توانید با تهیه ویزای دبی به این هتل زیبا سفر کنید و روزهای خوبی را در کنار دوستان و خانواده در این مکان دلنشین سپری کنید.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید