ورود به حساب کاربری
معرفی اوت لت ویلیج | Outlet Village دبی

وقتی که صحبت از شهر زیبای دبی به میان می‌آید، لذت خرید در ذهن فرد تداعی می‌شود. افرادی که ویزای دبی تهیه می‌کنند و به این شهر زیبا سفر می‌کنند، برای خرید به دنبال مکانی هستند که بهترین برند‌های موجود در دبی را بتوانند در آن مکان تهیه کنند. اوت لت ویلیج دبی یکی از بهترین بازارها برای خرید است که لوکس‌ترین کالاها  و بهترین برندهای مشهور بین‌المللی را می‌توان در آن یافت. در این مطلب قصد داریم نگاهی به  مرکز Outlet Village دبی داشته باشیم و شما را با این مرکز خرید آشناکنیم.

اوت لت ویلیج دبی چگونه مکانی است؟

اوت لت ویلیج دبی یکی از بزرگترین و بهترین مکان‌های تجاری در سطح جهان است  که بیشتر از 100 فروشگاه، با سطح کیفیت بالا در این مکان وجود دارد. در این مکان بهترین برندهای لباس، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، لوازم دکوراسیون و دیگر ملزومات زندگی را با بهترین قیمت می‌توانید تهیه کنید. این مرکز خرید باخیابان‌های سنگ فرش شده، رستوران‌ها، کافه‌ها و جذابیت‌های زیادی مزین شده است به همین خاطر، در سطح جهان از شهرت زیادی برخوردار است.

از ویژگی‌های بی‌نظیر و بسیار جذاب این مرکز خرید می‌توان به طراحی بسیار شیک و زیبای آن اشاره کرد که باعث شده است. معماران و طراحان این مرکز خرید، برای طراحی داخلی آن از تپه‌ای تاریخی به نام سان جیمینانو که در شهر توسکانی ایتالیا است و نام آن در سایت میراث جهانی ثبت شده است، الهام گرفته‌اند.

در مسیر ورود به این مرکز خرید آجرکاری‌ها و تزئیناتی از خرده ریزه‌های آهن صورت گرفته است که تصویری از تاریخ را نمایان می‌کند. همچنین فواره آبی که در مسیر این مرکز خرید قرار گرفته است، به زیبایی آن افزوده و فرد را برای دیدن از قسمت ترغیب می‌کند. لازم به ذکر است که در این مرکز خرید، هیچگونه آسانسور، پله برقی، آکواریوم و دیگر امکاناتی از این قبیل وجود ندارد و بافتی قدیمی و سنتی برای آن در نظر گرفته شده است. از زیبایی و جذابیت‌های این مرکز خرید می‌توان به چشمه‌ها، پنجره‌ها و درب‌های کرکره‌ای که برای مغازه‌ها در نظر گرفته‌اند و همچنین وجود درخت‌های زیتون اشاره کرد.

اوت لت ویلیج دبی در کجا قرار گرفته است؟

مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی در جاده جبل علی قرار گرفته است. همچنین در اطراف و نزدیکی‌های این مرکز، پارک‌های زیبایی قرار گرفته است و اقامتگاه‌های جاده شیخ زاید نیز به آن نزدیک است. فاصله این مرکز به مرکز شهر دبی و ابوظبی، بسیار کم و اندک است و می‌توانید به راحتی از این مرکز به دیگر نقاط شهر دبی بروید.

امکانات موجود در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی

در مجموعه اوت لت ویلیج دبی، امکانات رفاهی بسیار زیادی وجود دارد و افراد می‌توانند علاوه بر خرید مایحتاج خود با بهترین کیفیت و قیمت بسیار خوب از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند؛ در اینجا به برخی از امکانات این مجموعه می‌پردازیم:

فروشگاه‌های مختلف

در اوت لت ویلیج دبی فروشگاه‌های پوشاک بسیار زیادی وجود دارد که بهترین برندهای مشهور در سطح دنیا را می‌توانید در این فروشگاه‌ها با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. انواع لباس‌های زنانه، مردانه و همچنین انواع لباس‌های مخصوص فصل‌های مختلف سال را با تخفیف‌های بسیار بزرگ می‌توانید خرید کنید. لازم است بدانید که گاهی این تخفیف‌ها تا سقف 70 درصد نیز رشد دارد.

به علاوه انواع اکسسوری‌های مختلف مثل ساعت مچی، کیف، کفش و طلا و جواهرات که زیبایی و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند را  می‌توانید با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه از این مرکز خریداری کنید.

رستوران‌های اوت لت ویلیج دبی

یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این مرکز که باعث می‌شود افراد زیادی اقدام به تهیه ویزای  دبی کنند، وجود رستوران‌های بسیار شیک در این مرکز است. شما می‌توانید انواع غذاهای مختلف، از تمامی کشورها، با عطر و طعم‌های خاص را در این رستوران‌ها تهیه کنید. همچنین انواع غذاهای دریایی مثل میگو، ماهی، صدف، خرچنگ و ... نیز برای افرادی که به غذاهای دریایی علاقمند هستند در این رستوران‌ها پخت می‌شود. بنابراین با ورود به این مرکز، دیگر نگران غذای خود نیستید و می‌توانید هر غذایی که دوست دارید را در این مکان‌های شیک سرو کنید.

کافی‌شاپ اوت لت ویلیج

علاوه بر رستوران‌های، در این مجموعه کاف‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در این مکان‌ها تهیه کنید. همچنین بهترین و خوشمزه‌ترین کیک‌ها و دسرها نیز در این کافه‌ها پخت می‌شود که می‌توانید به عنوان یک وعده صبحانه و یا میان‌ وعده و عصرانه، خریداری و میل کنید.

فلافلی و خوراکی بچه‌ها در اوت لت ویلیج دبی

مجموعه اوت لت ویلیج دبی برای کودکان نیز امکاناتی فراهم کرده شما می‌توانید انواع تنقلات و خوراکی ‌ها را برای کودکان خود تهیه کنید؛ همچنین غذاهای سنتی عربی مثل فلافل با کیفیت، با ظاهری شیک و تمیز در بسته‌بندی‌های بهداشتی برای مهمانان در این مرکز وجود دارد که طعمی اصیل و فوق‌العاده دارند.

WiFi رایگان

در مرکز اوت لت ویلیج، WiFi رایگان برای مهمانان وجود دارد که با وارد کردن رمز و پسوردهایی که از طرف عوامل این مرکز خرید دریافت می‌کنید می‌توانید تا هر چند مدتی که در این مکان هستید از اینترنت رایگان بهره ببرید.

دستگاه خودپرداز

در این مکان دیگر نگران دریافت پول، انتقال و دیگر کارهایی از این قبیل نباشید. چندین دستگاه خودپرداز در سراسر بازار وجود دارد که می‌توانید تمامی کارهای مربوط به دریافت وجه و یا انتقال را از طریق این دستگاه‌ها انجام دهید.

بمان و بازی کن

بمان و بازی کن، با همان Stay & Play یک مکان بسیار مناسب برای بازی تعاملی است که به والدین کمک می‌کند، مادامی که مشغول خرید هستند، یک فضای بسیار امن و مناسب برای کودکان فراهم کنند تا با بازی‌های جذاب سرگرم شوند. در این مکان به خوبی از کودکان محافظت می‌شود و والدین می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت کودک خود، به خرید بپردازند.

دیگر امکانات موجود در اوت لت ویلیج دبی

علاوه بر موارد ذکر شده، امکانات دیگری نیز در این مکان برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ رایگان در بیرون مجموعه
  • نمازخانه
  • کالسکه مخصوص کودک
  • توالت‌های اختصاصی
  • سرویس‌های اتوبوس رایگان شاتل
  • ایستگاه‌های شارژ وسایل الکتریکی و پاوربانک‌های شارژ تلفن همراه
  • یک میز اطلاعاتی مفید مشتری

سخن آخر

در عصری که افراد برای خرید مایحتاج خود مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفت هستند، مرکز خرید اوت لت ویلیچ دبی سعی بر آن داشته است که این امکان را برای مهمانان فراهم کند تا بتوانند خرید به صرفه، با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشند. این مرکز خرید بهترین محصولات و برندهای معروف از سراسر دنیا را با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می‌کند و این امکان را برای که افراد از سراسر جهان فراهم کرده است که با تهیه ویزای دبی و سفر به این شهر زیبا بتوانند علاوه بر خرید به صرفه و مناسب، سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید