ورود به حساب کاربری
بهترین شهربازی‌های دبی کدام‌اند؟

شهر دبی برای گردشگران سراسر جهان بسیار جذاب است و دیدنی‌های زیادی دارد، اما شهربازی‌های آن یکی از جذاب‌ترین و سالم‌ترین تفریحات این شهر هستند که بسیار طرفدار دارند. این مکان‌های هیجان‌انگیز برای تفریح بسیار مناسب و به‌صرفه هستند و می‌توان بهترین خاطرات را با خانواده و دوستان خود در آنها ثبت کرد. برای اطلاع از انواع شهربازی دبی، آدرس و قیمت بلیت آن‌ها تا آخر این صفحه با ما همراه باشید تا شما را هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های دبی آشنا کنیم.

شهربازی آی ام جی (IMG Worlds of Adventure)

شهربازی آی ام جی یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین شهربازی‌های داخلی در دبی است که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. این مرکز تفریحی بزرگ به چهار بخش اصلی تقسیم می‌شود، بخش‌هایی مانند بلوار آی ام جی و دره گمشده، یا بخش مارول که شخصیت‌هایی مانند اسپایدرمن را در بر دارد.

همچنین، بخشی به دنیای کارتونی "کارتون نتوورک" اختصاص دارد و مکانی برای تفریحات فضایی نیز در نظر گرفته شده است. شهربازی آی ام جی با ارائه تجربه‌های هیجان‌انگیز از دنیای موجودات خیالی و شخصیت‌های محبوب، برای گردشگران و خانواده‌ها فرصتی برای سرگرمی و تفریح فراهم می‌کند.

شهربازی آی ام جی روی گوگل‌مپ کجاست؟

شهربازی آی ام جی در دبی، امارات متحده عربی، در موقعیت جغرافیایی ۲۵.۰۳۳۲۸۸ درجه شمالی و ۵۵.۲۴۵۷۷۴ درجه شرقی قرار دارد. برای پیداکردن مکان دقیق آن در گوگل‌مپ، کافی است این مختصات جغرافیایی را در نوار جستجوی گوگل‌مپ وارد کنید تا به محل شهربازی هدایت شوید.

 این شهربازی در جاده شیخ محمد بن زاید در شهر دبی واقع است که 140 هزار مترمربع مساحت دارد. بهتر است بدانید فاصله شهربازی آی ام جی تا بازار مدینه جمیرا و همچنین مرکز خرید امارات حدود 27 کیلومتر است. در ضمن فرودگاه بین‌المللی دبی نیز در 30 کیلومتری این مجموعه قرار دارد.

قیمت بلیت شهربازی آی ام جی در دبی چقدر است؟

 بلیت این شهربازی دبی برای بزرگسالان مبلغ 300 درهم و برای کودکان 250 درهم است، اما کودکان زیر سه سال نیاز به بلیت ندارند. لازم به ذکر است که می‌توان با عضویت سالانه در شهربازی IMG و پرداخت 725 درهم از تخفیفات این عضویت استفاده کرده و همچنین باصرفه جویی در هزینه‌ها از امکانات این مجموعه بیشتر بهره برد.

پارک بالیوود (Bollywood park)

پارک بالیوود و قهرمانان هندی (Bollywood Park)، یکی از مهم‌ترین شهربازی‌های دبی، در داخل مجموعه تفریحی دبی پارکز آند ریزورتس قرار دارد. این پارک با تمرکز بر صنعت سینمای هند و سرگرمی‌های مرتبط با آن، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از فرهنگ هندی و همچنین تفریحات هیجان‌انگیزی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ها و امکانات پارک بالیوود عبارت‌اند از: تم هندی بالیوود شامل فیلم‌ها، موسیقی‌ها و رقص‌ها، برنامه‌ها و نمایش‌های زنده هندی، ترکیب تاریخ و هنر هندی از طریق نمایشگاه‌های متنوع، بازسازی شهر مومبای کلاسیک به سبک مینیاتوری، نمایش‌های تفریحی و هیجانی بر اساس فیلم‌هایی مانند راهول پریت و... .

قیمت بلیت بالیوود پارک چقدر است؟

پارک بالیوود هر روز از ظهر تا ساعت 8 شب پذیرای گردشگران و خانواده‌ها است. قیمت بلیت بالیوود پارک برای بزرگسالان مبلغ 285 درهم و کودکانی با رنج سنی 3 تا 11 سال مبلغ 250 درهم است.

 شهربازی لگولند (Lego land)

لگولند (Legoland) یک مجموعه تفریحی است که با محوریت معروف‌ترین اسباب‌بازی ساختنی جهان، لگو ساخته شده است و در آن تجربه‌های خلاقانه، هیجان‌انگیز و آموزشی ارائه می‌شود.

ویژگی‌ها و امکانات لگولند عبارت‌اند از: خلاقیت و ساخت‌وساز با لگوها، بازی‌ها و تجربیات هیجان‌انگیز با تم‌ها و شخصیت‌های معروف لگو، مناطق مخصوص کودکان باتوجه‌به رنج سنی، نمایش‌های زنده با اجرای شخصیت‌های محبوب لگو، آموزش و یادگیری برای کودکان و نوجوان و تفریحات هیجانی دیگر.

شهربازی لگولند روی گوگل‌مپ کجاست؟

لگولند دبی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه لگو در خاورمیانه، در موقعیت جغرافیایی 25.2329 درجه شمالی و 55.2619 درجه شرقی قرار دارد. برای پیداکردن مکان دقیق شهربازی لگولند دبی در گوگل‌مپ، می‌توانید این مختصات جغرافیایی را در نوار جستجوی گوگل‌مپ وارد کنید تا به محل موردنظر هدایت شوید.

 این شهربازی دبی واقع در خیابان شیخ زاید، روبروی جبل علی است. این مجموعه روز از 10 صبح تا 6 عصر باز است. بهتر است بدانید فاصله لگولند تا مرکز دبی مارینا حدود 20 دقیقه است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مجموعه 8 کیلومتر فاصله دارد.

قیمت بلیت لگولند دبی چقدر است؟

 قیمت بلیت لگولند برای افرادی با رنج سنی سه تا یازده سال حدود 295 درهم است. لازم به ذکر است که در این مجموعه نیز کودکان زیر 3 سال نیاز به بلیت ندارند؛ ولی افراد بزرگسال باید بلیت به مبلغ 250 درهم تهیه کنند.

 شهربازی موشن گیت (Motion gate)

موشن گیت (Motiongate)یکی دیگر از مراکز تفریحی برجسته در شهر دبی است که به صنعت سینما، انیمیشن و سرگرمی می‌پردازد. در این مجموعه، لذت انیمیشن و فیلم‌های معروف جهانی به یک تجربه تفریحی شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود. موشن گیت دارای نمایش‌های زنده‌ای است که به تجربه‌های تئاتری و سرگرمی شما اضافه می‌کند.

مجموعه‌ای از رولرکوسترها، تجربیات تعاملی و بازی‌های هیجان‌انگیز در موشن گیت به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. همچنین در موشن گیت با شخصیت‌های معروف سینما مانند شرلوک هولمز، ماداگاسکار، شرک و دینوها آشنا شده و دیدن آن‌ها از نزدیک را تجربه خواهید کرد.

قیمت بلیت موشن گیت

قیمت بلیت موشن گیت برای هر فرد مبلغ 230 درهم است، اما ورود کودکان زیر سه سال به این مجموعه نیاز به بلیت ندارد. این پارک شهربازی دبی هر روز از ساعت 11 صبح باز می‌شود و ساعت مشخصی برای تعطیل‌شدن ندارد.

 واندرلند امارات Wonderland

واندرلند امارات (Wonderland Amusement Park) یکی از مقاصد برجسته تفریحی است که ترکیبی از بازی‌های آبی و هیجان‌انگیز و تجربه‌های تفریحی فراهم می‌کند. این شهربازی جذاب با تم‌ها و فضاهای متنوع، بازدیدکنندگان را به دنیایی از سرگرمی و هیجان می‌برد.

این مجموعه باتوجه‌به اهمیت تجربه‌های خانوادگی، انواع بازی‌ها و تفریحات خاص برای خانواده‌ها و کودکان فراهم می‌کند. همچنین واندرلند به تجربه‌های تفریحی در فضای باز هم توجه داشته و امکاناتی مانند زمین‌های ورزشی و فعالیت‌های بازی در هوای آزاد را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

قیمت بلیت واندرلند امارات

قیمت بلیت واندرلند امارات برای بزرگسالان مبلغ 125 درهم و برای کودکان بالای سه سال مبلغ 60 درهم است. لازم به ذکر است که این مجموعه هر روز از 10 صبح تا 12 شب برای استفاده از سرزمین عجایب قابل‌استفاده بوده و همچنین روزانه از 10 صبح تا 8 شب نیز برای پارک آبی باز است.

 شهربازی مادهش ورلد (Modhesh world)

مادهش ورلد Modhesh World یکی از مهم‌ترین شهربازی‌های تابستانی در دبی است. این مجموعه تفریحی با تمرکز بر کودکان و خانواده‌ها، تجربه‌های سرگرم‌کننده و آموزشی در محیطی پویا ارائه می‌دهد. از بازی‌های تعاملی گرفته تا کارگاه‌های هنری و تفریحات فراوان، مادهش ورلد به بازدیدکنندگان هر سن و سلیقه‌ای فرصت می‌دهد تا لحظات شادی و خلاقیت را تجربه کنند.

شهربازی ماهدش ورلد مانند نامش دارای جهانی شگفت‌انگیز و فوق‌العاده از بازی‌ها و هیجانات متنوع است. این مجموعه مناسب همه سنین بوده و امکانات بی‌نظیر مانند ماشین و قایق‌سواری، خلبانی، پارک برفی، استخر توپ کودکان، ماشین‌آلات و ابزار خانه‌سازی در سایز و ابعاد کوچک و... ارائه می‌دهد.

شهربازی مادهش روی گوگل‌مپ کجاست؟

مادهش ورلد Modhesh World در موقعیت جغرافیایی 25.2277 درجه شمالی و 55.2888 درجه شرقی قرار دارد. برای پیداکردن محل دقیق شهربازی مادهش ورلد در گوگل‌مپ، می‌توانید این مختصات را در نوار جستجو وارد کنید تا به محل موردنظر هدایت شوید.

آدرس شهربازی ماهدش ورلد در مرکز تجارت بین‌المللی دبی است. این مجموعه همه‌روزه از 10 صبح تا 11 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

 شهربازی هاب زیرو (Hub Zero)

شهربازی هاب زیرو (Hub Zero) با تمرکز بر بازی‌های ویدئویی، جذابیت و سرگرمی بی‌نظیری را برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای و فناوری ارائه می‌دهد.

برخی از امکانات این شهربازی دبی عبارت‌اند از: تجربه‌های واقعیت مجازی با آخرین فناوری‌های بازی دیجیتالی، بازی‌های ویدئویی پیشرفته، جنگ لیزر، سینما 7 بعدی، تونل 5 بعدی و... . هاب زیرو به‌عنوان یک مقصد تفریحی نوین و جذاب در دبی شناخته می‌شود که امکان تجربهٔ دنیای دیجیتال با جذابیت‌های واقعیت مجازی را به شما می‌آورد.

شهربازی هاب زیرو روی گوگل‌مپ کجاست؟

شهربازی هاب زیرو Hub Zero در موقعیت جغرافیایی 25.2299 درجه شمالی و 55.2874 درجه شرقی در دبی واقع شده است. برای پیداکردن محل دقیق شهربازی هاب زیرو در گوگل‌مپ، می‌توانید این مختصات را در نوار جستجو وارد کنید تا به محل موردنظر هدایت شوید.

این مجموعه تفریحی با مساحت 18000 مترمربع در منطقه سیتی واک دبی قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به این شهربازی ایستگاه‌های دبی مول، المرکز المالی و الخلیج التجاری هستند.

 

حرف آخر

در این صفحه سعی کردیم هر آنچه مربوط به انواع شهربازی دبی است را به شما توضیح دهیم. ابتدا به معرفی این شهربازی‌ها پرداختیم و اینکه هر کدام چه امکانات تفریحی متنوعی ارائه می‌دهد را گفتیم، سپس موقعیت مکانی و آدرس آنها را برای شما مشخص کردیم.

 همچنین توضیح دادیم که نزدیک‌ترین راه‌های دسترسی به این مجموعه‌ها کدام‌اند و نهایتاً قیمت بلیت و هزینه‌های مربوط به هرکدام را بیان کردیم. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و بتوانید در سفر به دبی تفریحات مهیجی در این شهربازی‌ها داشته باشید.

 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید