ورود به حساب کاربری
معروف‌ترین شهربازی‌های دبی

شهر دبی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان به‌حساب می‌آید که به واسطه جاذبه‌های تفریحی و گردشگری و امکانات رفاهی فوق‌العاده، هر ساله میزبان شمار زیادی توریست از سراسر جهان است. شهربازی‌های دبی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین جاذبه‌های گردشگری دبی شناخته می‌شوند؛ از این‌رو بسیاری از مسافرانی که به کشور امارات متحده عربی سفر می‌کنند، می‌توانند ساعت‌ها در چنین مجموعه‌هایی سرگرم شوند و اوقات فراغت مفرح و به‌یادماندنی را برای خود و اعضای خانواده رقم بزنند. در هر گوشه‌ای از شهر زیبای دبی، شهربازی‌های معروف و مدرن قرار دارد که افراد علاقه‌مند می‌توانند با اخذ ویزای دبی و سفر به این شهر توریستی، هر کدام از شهربازی‌های شهر دبی را برای تفریح انتخاب کنند. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا معروف‌ترین شهربازی‌های دبی را معرفی کنیم و با هم سری به آن‌ها بزنیم.

شهربازی لگولند دبی (Legoland)

شهربازی لگولند از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی به‌شمار می‌آید که از محبوبیت بسیار بالایی در میان افراد با هر رده سنی برخوردار است. در این شهربازی انواع و اقسام بازی از قبیل سرسره‌های هیجان‌انگیز، تاب‌های رعب‌آور و چرخ و فلک‌های بزرگ وجود دارد که مراجعه‌کنندگان، می‌توانند نهایت لذت را از آن‌ها ببرند. شهربازی لگولند شامل بخش‌هایی چون کارخانه، شهر تم لگو، قلمرو پادشاهی (نبردی هیجان‌انگیز)، محوطه تخیل و فضای ماجراجویانه است. شهر تم و لگو این شهربازی دارای بیش از 60 میلیون تکه لگو و 15 هزار مدل لگو بوده و دارای بازی‌هایی مثل استخر موج و سافاری است که افراد می‌توانند با قایق لگویی، طعم قایقرانی را در رودخانه خروشان تجربه کنند. مراجعه‌کنندگان می‌توانند با دریافت بلیط از کلیه وسایل بازی، فروشگاه‌های بازی و رستوران‌ها استفاده کنند. 

پارک آبی آکواونچر یا پارک آبی آتلانتیس دبی (Aqua venture)

سرزمین تفریحات آبی آتلانتیس دبی یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری و تفریحی شهر دبی بوده که در آن استخرهای بزرگ با سرسره‌های غول پیکر قرار دارند و به همراه وسایل نبرد با کوسه، خلیج دلفین و پارک کودکان، لذت وصف‌ناپذیری را برای مراجعه‌کنندگان رقم خواهند زد. از قسمت‌های اصلی پارک آبی آکواونچر، می‌توان به سرزمین دلفین‌ها و شیرهای دریایی، وسایل گوناگون بازی، آکواریوم و غواصی اشاره کرد. این پارک آبی برای تمام رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان مناسب بوده و در کنار بازی‌های جذاب و مهیج، رستوران‌های مختلفی برای سرو غذا وجود دارد. لازم به ذکر است که در این شهربازی هر کدام از بازی‌ها هزینه جداگانه‌ای دارد.

پارک بالیوود دبی (Bollywood park)

پارک بالیوود و قهرمان‌های هندی از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی محسوب می‌شود که برای علاقه‌مندان به دنیای انیمیشن و فیلم‌های هالیوودی بسیار لذت‌بخش خواهد بود. این پارک دارای 5 رستوران هندی و 16 وسیله بازی و سینمایی متفاوت و هیجان‌انگیز بوده و افراد می‌توانند در کنار طعم بی‌نظیر غذاهای هندی، خود را در کنار ابر قهرمانان هندی چون کریش تصور کرده و به جنگ با جبار سینگ بروند. در قسمتی از پارک بالیوود دبی، نمایش عاشقانه و پخش موزیک صورت می‌گیرد که حس فوق‌العاده‌ای را برای افراد به ارمغان می‌آورند.

شهربازی IMG دبی (IMG Worlds of Adventure)

شهربازی IMG از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شهربازی‌های دبی به‌شمار می‌آید که محیطی سرپوشیده با بازی‌های مهیج و به‌یادماندنی را در روزهای مختلف سال در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در این شهربازی با ترن هوایی چرخان، می‌توان به ملاقات مرد عنکبوتی رفت و از دکتر اک انتقام گرفت. وجود وسایل بازی الهام گرفته از شخصیت‌های کارتونی گوناگون برای هر رده سنی از کودکان تا بزرگسالان بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود. برای استفاده از بازی‌های مهیج و سرگرم‌کننده این شهربازی و رستوران‌ها و سینما باید بلیط ورودی دریافت کرد.    

شهربازی گلوبال ویلیج دبی (Global village)

یکی دیگر از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی، گلوبال ویلیج است که به عنوان جاذبه گردشگری و توریستی شهر شناخته می‌شود. این پارک برای معرفی و به نمایش درآوردن سرگرمی‌ها، سنت‌ها، مراسم و جشن‌های گوناگون 32 کشور جهان از قبیل معابد تایلند، کاشی‌کاری و معماری سنتی ایران، برج ایفل، هیروگلیف مصر و... به‌وجود آمده است. این پارک فصلی دارای 50 وسیله بازی، 26 رستوران و 36 غرفه تفریحی در کنار صنایع دستی کشورهای مختلف بوده و لحظات مفرح و به‌یادماندنی را برای مراجعه‌کنندگان رقم می‌زند. افراد برای ورود به این شهربازی باید بلیط تهیه کنند.

واندرلند امارات ((Wonderland

واندرلند دبی از شهربازی‌های ترکیبی دنیای بازی‌های آبی و سایر بازی‌ها محسوب می‌شود که شامل بخش‌های مختلفی چون پارک اسباب بازی، سینمای 6 بعدی، مراکز بازی‌های ویدیویی، رستوران و فست فود است. گردشگران با اخذ ویزای دبی و سفر به این شهر مدرن، می‌توانند ساعاتی را در یکی از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی یعنی واندرلند سپری کرده و لحظات خاطره‌انگیز و مهیجی را تجربه کنند. برای ورود به پارک واندرلند امارات نیاز به تهیه بلیط است.

پارک اسکی دبی (Ski Dubai)

در سفر به کشور امارات متحده عربی و شهر توریستی دبی، حتما به سرزمین یخ‌های این شهر سری بزنید. پارک سرپوشیده اسکی دبی به عنوان یکی از بزرگترین و هیجان‌انگیزترین مراکز اسکی دنیا شناخته می‌شود که در هر فصلی با برف واقعی، آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود. در این پارک بازی‌هایی چون اسکی، اسنوبرد، زیپ لاینینگ و tobogganingg انجام می‌شود و امکان بازی با پنگوئن‌ها وجود دارد. پارک اسکی دبی دارای 5 زمین اسکی با ارتفاعات و شیب متفاوت بوده که طولانی‌ترین آن 400 متر با 60 متر ارتفاع است که لحظات به‌یادماندنی را برای مراجعه‌کنندگان رقم خواهد زد.

شهربازی ماتل پلی تون دبی (Mattel Playtown)

یکی دیگر از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی، شهربازی سرپوشیده ماتل پلی تون است که در کنار وسایل بازی مخصوص کودکان، از امکانات رفاهی بی‌شماری برخوردار است. وسایل بازی این شهربازی برای آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان، سنجش میزان هوش و رشد اجتماعی آن‌ها طراحی شده‌اند. اغلب وسایل بازی این شهربازی زیبا، از شخصیت‌های محبوب کارتونی الهام گرفته‌اند که برای کودکان بسیار لذت‌بخش خواهند بود. برای ورود به این شهربازی باید هزینه بلیط ورودی را پرداخت کرد.

پارک موشن گیت دبی (Motion gate)

اگر به دنیای فیلم و انیمیشن علاقه دارید، برای تماشای موشن گیت و جاذبه‌‌های آن در شهر دبی، کفش‌های چارلی چاپلین را به پا کرده و به دنیای مهیج فیلم‌ها سفر کنید. در پارک موشن گیت به عنوان یکی از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی، می‌توان بازی‌های هیجان‌انگیزی چون جنگ با ارواح شهر نیویورک، دنیای جادویی اسمورف‌ها، تماشای زامبی‌ها و سوسیس‌های گوشتی از آسمان، بازی با شخصیت‌های محبوبی از جمله پاندای کنگفوکار، شرک و ماداگاسکار را تجربه کرد. 

سیاره جادویی دبی (Magic planet)

اگر در سفر به شهر توریستی دبی به دنبال شهربازی سرپوشیده با بازی‌های کامپیوتری هستید، سیاره جادویی پیشنهاد مناسبی برایتان خواهد بود. در این شهربازی انواع و اقسام بازی‌های کامپیوتری برای هر رده سنی وجود دارد تا لحظات بی‌نظیری را برای شما و اعضای خانواده رقم بزنند. در این شهربازی در کنار بازی‌های جادویی، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد.  

جمع‌بندی

شهر دبی امارات متحده از توریست‌پذیرترین شهرهای خاورمیانه به‌حساب می‌آید که با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فراوان، در طول سال میزبان شمار زیادی گردشگر از سراسر جهان است. شهربازی‌های دبی از اصلی‌ترین و مهمترین جاذبه‌های تفریحی و توریستی شهر شناخته می‌شوند که لحظات هیجان‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی را برای مراجعه‌کنندگان با هر رده سنی رقم می‌زنند. از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی، می‌توان به پارک آبی آکواونچر، شهربازی لگولند، شهربازی IMG، واندرلند امارات، پارک موشن گیت، اسکی دبی و ... اشاره کرد. هر ساله گردشگران بیشماری با اخذ ویزای دبی و سفر به این شهر، ساعاتی از شب و روز را در این شهربازی‌های مدرن سپری می‌کنند و از لحظات شاد و مفرح لذت می‌برند؛ بنابراین اگر به امارات و شهر توریستی دبی سفر کردید، حتما به یکی از این شهربازی‌های دبی سری بزنید.  

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید